eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › promocja marki
  • Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

    Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

    12:18 10.06.2022

    ... są bardziej rozpoznawalni, to wizerunek influencerów jest bardziej wyrazisty. Marki planujące kampanie powinny to wziąć pod uwagę. Badanie Influence Power Index obejmuje ... na swoich fanów oraz na ile jej wizerunek współgra z pożądanymi cechami marki. Każda kampania posiada swoje unikalne cele, do których powinna zostać dopasowana komunikacja ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, działania marketingowe, influencerzy, celebryta
  • Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?

    Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?

    09:57 16.08.2021

    ... jest zwyczajnie nieopłacalne – dodaje ekspert z Commplace. Przykładowe cele, które warto ująć w strategii: Wzrost rozpoznawalności marki na tle konkurencyjnych brandów. Wzrost rozpoznawalności produktów marki. Zwiększenie wartości postrzeganej marki, Dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C. Wzrost sprzedaży. Wyciśnij ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, budowa strategii, działania marketingowe
  • 5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    12:23 15.05.2020

    ... branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców świadomość naszej marki. Zadbajmy więc o to, by dobrze przygotować taki artykuł i dzięki temu w pełni wykorzystać jego możliwości. Jak w takim razie zrobić to dobrze ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    13:19 31.03.2020

    Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    17:12 26.01.2020

    ... występuje i przedstawia realną wartość dla użytkownika. Kryterium reklamy natywnej spełniają treści, w których promocja naszej firmy czy produktu jest zaznaczona bardzo subtelnie. Zdecydowanie ... zyskujemy też dużo większe szanse na lepsze zapamiętanie naszej marki. 4. Skuteczność w zwiększaniu chęci zakupowych Dzięki „byciu bliżej” użytkownika ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    21:44 07.09.2019

    ... klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy i jej oferty. W ten sposób budujemy też pozytywny wizerunek naszej firmy i znajomość naszej marki, a to przekłada się na długofalowe relacje z użytkownikami. Rozpocznij promocję content marketingową Skontaktuj się z nami i promuj swoją firmę, produkty i usługi za ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki
  • Wizerunek firmy. Kim są employee advocacy?

    Wizerunek firmy. Kim są employee advocacy?

    11:15 27.08.2019

    ... można znaleźć równie dobrze wewnątrz organizacji. Określa się ich mianem employee advocacy. Jak działają employee advocacy? O pracownikach występujących w roli ambasadorów marki swojego pracodawcy mówi się najczęściej w kontekście promocji w sieci. Mogą oni zajmować się zarówno samodzielną publikacją treści związanych z działalnością firmy, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, promocja marki, opinie w internecie, influencerzy
  • Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?

    Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?

    12:28 19.08.2019

    ... agencji influencer marketingu GetHero. Czym jest influencer marketing? Influencer marketing to promocja oparta na rozpoznawalności i pozycji ludzi, którzy są w nią zaangażowani. ... decyzję na prowadzenie działań w ramach influencer marketingu podjęła, aby wzmocnić wizerunek marki. Z kolei 32% badanych poprzez kampanie z udziałem twórców internetowych ... WIĘCEJ

    Tematy: influencer marketing, media, social media, promocja marki
  • Jak reklamują się małe firmy?

    Jak reklamują się małe firmy?

    12:20 16.05.2019

    ... wskazujących na niedostatek wiedzy odnośnie narzędzi i metod służących skutecznej promocji marki w sieci. Świadomość tego, że sukces w biznesie to nie tylko staranne przygotowanie, ... tym podzielić w sieci, ponieważ w ten sposób przyczyniamy się do rozwoju i promocji danej marki. Do tego w swojej akcji Dobry Głos dla Firm zachęca ING Bank Śląski ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, małe firmy, działania marketingowe, reklama w internecie
  • Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    13:50 30.04.2019

    ... kilkunastu razy mniej niż wprowadzenie lub wycofanie z rynku nieudanego produktu. Klient musi nas znaleźć Obecnie absolutnym must have jest obecność marki w mediach. Zaczynamy od odpowiednio przygotowanej strategii marketingowej dostosowanej do branży, w której chcemy zaistnieć. Nie zawsze najlepszym rozwiązaniem jest rozbudowana strona ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: