eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › promocja marki
  • 5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    12:23 15.05.2020

    ... branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców świadomość naszej marki. Zadbajmy więc o to, by dobrze przygotować taki artykuł i dzięki temu w pełni wykorzystać jego możliwości. Jak w takim razie zrobić to dobrze ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    13:19 31.03.2020

    Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    17:12 26.01.2020

    ... występuje i przedstawia realną wartość dla użytkownika. Kryterium reklamy natywnej spełniają treści, w których promocja naszej firmy czy produktu jest zaznaczona bardzo subtelnie. Zdecydowanie ... zyskujemy też dużo większe szanse na lepsze zapamiętanie naszej marki. 4. Skuteczność w zwiększaniu chęci zakupowych Dzięki „byciu bliżej” użytkownika ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    21:44 07.09.2019

    ... klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy i jej oferty. W ten sposób budujemy też pozytywny wizerunek naszej firmy i znajomość naszej marki, a to przekłada się na długofalowe relacje z użytkownikami. Rozpocznij promocję content marketingową Skontaktuj się z nami i promuj swoją firmę, produkty i usługi za ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki
  • Wizerunek firmy. Kim są employee advocacy?

    Wizerunek firmy. Kim są employee advocacy?

    11:15 27.08.2019

    ... można znaleźć równie dobrze wewnątrz organizacji. Określa się ich mianem employee advocacy. Jak działają employee advocacy? O pracownikach występujących w roli ambasadorów marki swojego pracodawcy mówi się najczęściej w kontekście promocji w sieci. Mogą oni zajmować się zarówno samodzielną publikacją treści związanych z działalnością firmy, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, promocja marki, opinie w internecie, influencerzy
  • Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?

    Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?

    12:28 19.08.2019

    ... agencji influencer marketingu GetHero. Czym jest influencer marketing? Influencer marketing to promocja oparta na rozpoznawalności i pozycji ludzi, którzy są w nią zaangażowani. ... decyzję na prowadzenie działań w ramach influencer marketingu podjęła, aby wzmocnić wizerunek marki. Z kolei 32% badanych poprzez kampanie z udziałem twórców internetowych ... WIĘCEJ

    Tematy: influencer marketing, media, social media, promocja marki
  • Jak reklamują się małe firmy?

    Jak reklamują się małe firmy?

    12:20 16.05.2019

    ... wskazujących na niedostatek wiedzy odnośnie narzędzi i metod służących skutecznej promocji marki w sieci. Świadomość tego, że sukces w biznesie to nie tylko staranne przygotowanie, ... tym podzielić w sieci, ponieważ w ten sposób przyczyniamy się do rozwoju i promocji danej marki. Do tego w swojej akcji Dobry Głos dla Firm zachęca ING Bank Śląski ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, małe firmy, działania marketingowe, reklama w internecie
  • Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    13:50 30.04.2019

    ... kilkunastu razy mniej niż wprowadzenie lub wycofanie z rynku nieudanego produktu. Klient musi nas znaleźć Obecnie absolutnym must have jest obecność marki w mediach. Zaczynamy od odpowiednio przygotowanej strategii marketingowej dostosowanej do branży, w której chcemy zaistnieć. Nie zawsze najlepszym rozwiązaniem jest rozbudowana strona ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    15:51 09.03.2019

    ... zapoznanie użytkownika z naszą ofertą, budowanie wizerunku, wzmacnianie znajomości marki, informowanie o wydarzeniach związanych z naszą firmą. W artykule sponsorowanym ... wielkość i popularność serwisu, możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców, dodatkowa promocja artykułu, miejsce umieszczenia go w serwisie, okres utrzymania artykułu. Jeśli ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    22:22 05.03.2019

    ... odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez czytelników. Jak w takim razie przygotować dobry tekst natywny ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: