eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › promocja marki
  • Czym są naming rights?

    Czym są naming rights?

    01:13 24.01.2010

    ... do nazwy obiektów sportowych to przede wszystkim regularna ekspozycja w mediach. Nazwa marki produktu lub firmy, która wykupiła naming rights pojawia się w ... obiektu sportowego, które powinno robić duże wrażenie na odbiorcy i stanowić wizytówkę marki. Obszar ten powinien zostać wykorzystany w sposób kreatywny by maksymalizować korzyści wynikające ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, Naming rights, promocja marki, działania sponsoringowe
  • Kreowanie marki w polskich realiach

    Kreowanie marki w polskich realiach

    10:40 21.12.2009

    ... ich wysokiej rozpoznawalności i świadomości wśród konsumentów. Zapominamy jednak, że Coca-Cola, UPS, Pirelli, HSBC i wiele innych znanych brandów to marki, które latami pracowały na swoją popularność, i to ciężko. Grzechy nasze powszednie Niby wiadomo powszechnie – liczy się konsekwencja, spo ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki
  • Kampanie reklamowe czerpią z życia

    Kampanie reklamowe czerpią z życia

    12:45 23.09.2009

    ... w telewizji, kilka ulotek… Dzisiaj jest inaczej. Jako klienci (prosumenci) wymagamy od marki, aby nas nieustannie pozytywnie zaskakiwała, by dawała coraz więcej, a przede wszystkim, ... może stać się fenomenem, a jego dziwaczny taniec inspiracją dla kampanii reklamowej marki Visa? Przez niemalże 2 lata Matt podróżował po całym świecie, nagrywając swój ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, budowanie świadomości marki
  • Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    11:33 03.12.2007

    ... kultury, tradycję wspierania najważniejszych wydarzeń kulturalnych w naszym kraju, a co za tym idzie zbudować sobie opinię mecenasa kultury.Wizerunek jest obrazem marki, jej wyobrażeniem, które powstaje w głowach ludzi po odebraniu i „zdekodowaniu” sygnałów jakie wysyła firma poprzez budowanie swojej tożsamości. Tak odbierane i zakodowane ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki
  • Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    11:48 25.04.2007

    ... kontaktowego z infolinią. Oto, jak można wykorzystać gry mobilne do promocji swojej marki… Możliwość umieszczenia logo, zmiany kolorystyki, zmiany wyglądu postaci, umieszczenie produktów w grze ... gry, aby znacznie zwiększyć nie tylko świadomość, ale i chęć zakupu danej marki, a ponieważ średni wiek graczy jest obecnie wyższy niż kiedyś (29 lat wg ... WIĘCEJ

    Tematy: spotler, reklamy w telefonie komórkowym, reklama w komórce, reklama
  • Rozrywkowa reklama z marką

    Rozrywkowa reklama z marką

    14:08 27.02.2007

    ... głównie od: czasu (np. w spocie telewizyjnym) przeznaczonego na informację i perswazję, zawartości (czy sumy) elementów, które mogą przekonać konsumenta do zakupu marki (np. podstawowe informacje o towarze, działanie produktu, jego zalety wobec marek konkurencyjnych itd.), stopnia czytelności przedstawionych informacji i argumentów. Im więcej czasu ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki
  • Wrażliwy prestiż marki luksusowej

    Wrażliwy prestiż marki luksusowej

    20:02 23.10.2004

    ... marką. Wszystkie te zabiegi mają jeden podstawowy cel – stworzenie bardzo silnej emocjonalnej więzi konsumenta z marką, więzi, która przekształci zwykłego konsumenta marki w prawdziwego jej miłośnika. TRADYCYJNA REKLAMA CORAZ MNIEJ SKUTECZNA, czyli: wejdźmy do świadomości konsumenta tylnymi drzwiami W przypadku marek luksusowych tradycyjna reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: marki luksusowe, reklama, promocja marki, zwyczaje konsumentów
  • Skuteczność reklamy online

    Skuteczność reklamy online

    11:26 17.09.2004

    ... , 2,8% kliknęło na reklamę. 2,7% użytkowników w czasie badania pamiętało reklamę napoju (wskaźnik ten można potraktować jako spontaniczną świadomość marki), z kolei wspomagana świadomość marki "Pomelo" osiągnęła wartość 4,5%. Kampania wzbudziła również zainteresowanie produktem. Chęć zakupu napoju przy najbliższej okazji zadeklarowała ponad jedna ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama internetowa, kampanie reklamowe, napój owocowy Pomelo

poprzednia  

1 ... 3 4



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: