eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › promocja marki
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    ... zbudowała samochód, uwzględniając wskazówki fanów. Czy to spowodowało wzrost sprzedaży w koncernie? Tego nie wiemy, ale od tamtej pory liczba miłośników marki w popularnym serwisie społecznościowym wzrosła niemal dwukrotnie! 4. Zaangażowani konsumenci Kto z nas choć raz nie próbował szukać gotówki w promocyjnych paczkach chipsów? Uczestnik ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    11:23 15.07.2011

    ... w reklamie (w reklamie TV jest to zwykle sentencja umieszczana wraz z ostatnim, kilkusekundowym ujęciem przedstawiającym opakowanie lub logo marki (pack-shot), a w reklamie prasowej jest umieszczana w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki). Slogan ma pomagać nabywcom w zrozumieniu, czym jest marka oraz na czym polega jej wyjątkowość, dlatego często ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama
  • Branding - budowanie marki

    Branding - budowanie marki

    13:18 07.06.2011

    ... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ... WIĘCEJ

    Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka
  • Kupowanie fanów jako model biznesowy?

    Kupowanie fanów jako model biznesowy?

    13:39 01.02.2011

    ... i niejedna agencja reklamowa właśnie w ten sposób przyciągją zwolenników danej marki. Problemem w takim przypadku jest zawsze powstanie szerokiego grona „pasożytów” - ... z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja wartościowa z punktu widzenia marki rozprzestrzenia się dalej. Wyzwaniem jest jednak to, aby w dialog angażować ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, kupowanie fanów, budowanie świadomości marki, zarządzanie marką
  • Strategie marketingowe: rozszerzanie marek

    Strategie marketingowe: rozszerzanie marek

    13:06 26.01.2011

    ... poradę architekta wnętrz. Ten sposób rozszerzania podnosi sprzedaż korzystając z wypracowanej wcześniej kompetencji – np. kanału dystrybucji. Niekiedy wiąże się z wprowadzeniem nowej marki. Kiedy w 1995 r. Amazon.com startował jako księgarnia internetowa, stał się objawieniem. Jednak zamiast żmudnego zwiększania przychodów ze sprzedaży książek, co ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marki, marka, budowanie marki
  • Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    00:20 19.12.2010

    ... określił, że na styku opinion leaders i early majority występuje punkt krytyczny dla działań marki i sukcesu jej rozprzestrzeniania się wśród konsumentów. Na tej podstawie przyjął, że ... wiedzę na jej temat. W memencie jej pozyskania staje się tzw. ekspertem marki, czyli osobą, która o marce wie więcej niż inni konsumenci. Użycie tej wiedzy w ... WIĘCEJ

    Tematy: liderzy opinii, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, promocja marki
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Wartość finansowa marki

    Wartość finansowa marki

    13:26 26.07.2010

    ... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki
  • Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    11:05 30.04.2010

    ... inicjując procesy prowadzące do budowania pożądanej dochodowości na podstawie zdolności do zarządzania doświadczeniem klientów. Błędne jest przekonanie, że budowanie silnej marki nie wymaga aktywnego wsparcia i stałego zaangażowania ze strony ścisłego kierownictwa. Jeśli znasz "Teorię niekompetencji" Laurenca Petera, to wiesz, że ludzie ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    ... spółdzielnie mleczarskie, z których żadna nie podejmowała prób stworzenia silnej marki. Dominująca pozycja Danone wydawała się więc niezagrożona. W 2004 r. ... ale i Słowacja, a hasło „Życie jest piękne” dzieliły Honda i Citroën. Polszczyzna góralska Tożsamości marki nie przysłuży się również slogan naruszający zasady stosowności: obraźliwy, wulgarny, ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: