eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    09:03 18.02.2021

    ... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna
  • Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    09:59 27.01.2021

    ... swojej oferty, eliminując te produkty i usługi, które mają najmniejszą wartość dla klienta i jednocześnie ekonomiczną dla instytucji – mówi Marcin Popadiuk, Customer & Strategy Lead w ... aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Najlepsze banki 2020 wg klientów

    Najlepsze banki 2020 wg klientów

    16:55 26.01.2021

    Opublikowane zostały wyniki Rankingu Banków Miesięcznika Finansowego BANK, w którym najlepsze banki wybrali klienci. Usługi których banków ocenione zostały najlepiej? Na podium rankingu znalazły się Bank Millennium, który uzyskał 57,32 punktów, mBank, ze stratą na poziomie zaledwie dwóch setnych punktu oraz ING Bank Śląski, z wynikiem 55,29 punktu ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking banków, najlepsze banki, banki, oferty banków
  • Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    09:27 04.12.2020

    ... nie będą krępowali się zadawać pytań, które ich nurtują. W efekcie sprawne wykorzystanie botów przyczyni się do usprawnienia komunikacji i polepszy doświadczenia klienta z marką. WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe
  • Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce

    Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce

    00:36 21.11.2020

    Pandemia przeniosła zakupy do internetu, z czego niewątpliwie cieszyć się mogą e-sprzedawcy. Powinni oni jednak pamiętać, że wyższe obroty to również większa ilość zwrotów towaru i reklamacji. Jak sobie z nimi radzić? Z doniesień merce.com wynika, że wygrywają te firmy, które decydują się na automatyzację tego rodzaju procesów oraz outsourcing ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-commerce, zwrot towaru, zwrot towaru zakupionego przez internet
  • Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    10:32 17.11.2020

    ... zakupu, jeśli w jakiś sposób będzie budzić negatywne emocje klienta (np. niekompetentna obsługa). Silna konkurencja na większości rynków sprawiła, że konsumenci ... w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Customer Experience w czasie pandemii

    Customer Experience w czasie pandemii

    11:37 10.09.2020

    ... wszystko, co ich otacza, dlatego coraz ważniejsza jest świadomość ich całkowitego doświadczenia sensorycznego wokół marki. Przemyśl każdy krok i punkt interakcji z klienta z marką Ważne aby zrozumieć, gdzie i jak możemy informować naszych klientów o różnych kwestiach. Tzn. gdzie umiejscawiać poważne komunikaty dotyczące bezpieczeństwa czy ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii

    Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii

    00:50 18.07.2020

    ... sp.z o.o. sp.k Lockdown dla niewielu był komfortowym okresem w zakresie komunikacji i obsługi klienta. Ale w branży nieruchomości, między innymi w Real Development Group, działaliśmy w 100% online, ... biura, natomiast nie zmieniło się to, co najważniejsze, czyli otwartość na klienta. Bez względu na to, czy mówimy o kontakcie online, czy osobistym, ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, komunikacja z klientem, sprzedaż mieszkań, deweloperzy
  • Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?

    Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?

    12:08 19.05.2020

    ... klientów”, co trzeci z przebadanych detalistów wskazał, że przygotowanie sklepów do bezpiecznej obsługi klienta jest przeciętne, a 13 proc. oceniło je jako "złe". Optymizmem ... (42 proc.). Dla 24 proc. respondentów bardzo ważne było natomiast zaangażowanie klienta i marketing (24 proc.). Pozostali wskazali także promocję i politykę cenową (18 proc.), ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, handel detaliczny, zachowania konsumentów, obsługa klienta
  • Komunikacja z klientem: deweloperzy stawiają na wideokonferencje

    Komunikacja z klientem: deweloperzy stawiają na wideokonferencje

    11:23 15.05.2020

    ... Obostrzenia wprowadzone w związku z sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa zmieniły kierunek naszych działań i sposób komunikacji z klientem. Obecnie obsługa klienta odbywa się głównie online. Wprowadziliśmy możliwość wideorozmów z doradcą oraz zdalnego podpisywania umów rezerwacyjnych. Dodatkowo klient może porozmawiać z doradcą ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, komunikacja z klientem, sprzedaż mieszkań, deweloperzy
  • Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    18:54 15.11.2017 PORADA

    Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z VAT-em 5%. Jak wygląda kwestia podatku VAT przy ich sprzedaży np. w barze? Jest to obsługa klienta i spożycie tych przekąsek na miejscu. Co w ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek VAT, wysokość podatku, sprzedaż, działalność gospodarcza
  • Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    21:06 04.08.2016 PORADA

    Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy). Tym razem wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, sprzedaż, praca w sklepie
  • Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    12:29 22.10.2015 PORADA

    Witam serdecznie, prowadzę kilka lat działalność gospodarczą, nie mam pracownika, jestem sama. W 2016 roku planuję zajść w ciążę. Nie chcę jednak zawieszać działalności, chcę by dalej prosperowała. Będę musiała zatem zatrudnić pracownika. Stąd moje pytanie, czy mogę w ... WIĘCEJ

    Tematy: działalność gospodarcza, ciąża, zatrudnianie pracowników, umowa zlecenia
  • Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    17:19 24.01.2015 PORADA

    Witam, w piątek otrzymałam zwolnienie lekarskie - opiekę na dziecko. L4 jest od poniedziałku. W poniedziałek rano zgłoszę pracodawcy, że mam opiekę. Niestety pracuję na kasie i muszę być w zakładzie, by zdać pieniądze i stempel i by czekać na kogoś, kto mnie zastąpi. Czy w ... WIĘCEJ

    Tematy: opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, obsługa klienta, prawa pracownika
  • Stały dyżur telefoniczny w domu

    Stały dyżur telefoniczny w domu

    12:05 07.11.2014 PORADA

    Witam, pracuję w dziale telefonicznej obsługi klienta. Pracę wykonuję na zmiany z kolegą. I zmiana w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku, II zmiana w godz. 15-23 od poniedziałku do piątku. Dodatkowo z kolegą pełnimy dyżury telefoniczne w domu od 23, do 7 od soboty do piątku ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, praca na zmiany, czas pracy, godziny pracy
  • Co przysługuje za pracę w soboty?

    Co przysługuje za pracę w soboty?

    21:32 03.10.2014 PORADA

    Witam, pracuję w punkcie obsługi klienta jednej z sieci komórkowej. Pracujemy we dwójkę. Punkt jest otwarty od pon. do pt. od 9 do 17, czyli po 8 godzin (siedzimy we dwójkę) oraz w sobotę od 9 do 13 (siedzi 1 osoba). Na każdego z nas przypadają w miesiącu po dwie takie soboty po 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, praca w sobotę, obsługa klienta

 

1 2 ... 10 ... 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: