eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?

    Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?

    00:25 25.02.2024

    ... ? Niekoniecznie. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki odsetek osób zatrudnionych w obsłudze klienta e-commerce rozważa przebranżowienie? Czy pracownicy obsługi klienta e-commerce są zadowoleni ze swojej pracy? Jak duży odsetek pracowników obsługi klienta otrzymał w minionym roku podwyżkę wynagrodzenia? Mogłoby się wydawać, że przyśpieszony rozwój ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, wynagrodzenia, tendencje na rynku pracy, obsługa klienta
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    ... . Prawie trzech na czterech (73%) klientów wyraziło zaciekawienie możliwością korzystania ze smartfona jako narzędzia nawigacji po sklepie. Konstruowanie silniejszego zaangażowania klienta Opracowany przez Mood Media raport In-Store Consumer Trends wskazuje jednoznacznie, że sprzedawcy, którym zależy na pogłębieniu relacji ich marki z konsumentami ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • 6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy

    6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy

    00:35 25.11.2023

    ... , produktywną i dochodową pracę – Param Kahlon, EVP i GM, Automation & Integration, Salesforce. 3. Lepsza obsługa klienta dzięki SI. Historycznie niskie stopy bezrobocia pogłębiały problem z utrzymaniem pracowników obsługi klienta. Generatywna sztuczna inteligencja może prowadzić do obniżenia kosztów ich rekrutacji, ponieważ zwiększa poziom ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, SI, rynek pracy
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    ... przedsiębiorstwa, które jest klientocentryczne, funkcjonują pewne charakterystyczne elementy. Są to szacunek oraz dogłębne zrozumienie potrzeb i pragnień klienta, rzetelna i przyjazna obsługa, otwarta, transparentna komunikacja sprzedażowa oraz jasne, klarowne przekazy marketingowe. Wszystko to sprawia, że konsument czuje się zauważony ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
  • Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy

    Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy

    09:19 05.07.2023

    ... sztucznej inteligencji, ale także na nowo zdefiniują obsługę klienta czy oczekiwania wobec swoich zespołów. Automatyzacja procesów i przemysł 4.0 w pełnym rozkwicie ... zostanie przeniesiona na stanowiska związane z realizacją zamówień, logistyką czy obsługą klienta. Ważnym elementem tych działań jest zatem zmiana lub podniesienie kwalifikacji ... WIĘCEJ

    Tematy: dobra konsumpcyjne, usługi konsumpcyjne, rynek pracy, automatyzacja
  • Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?

    Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?

    13:26 21.03.2023

    ... otrzymuje żadnych informacji o swoich klientach, co miałoby miejsce w przypadku bardziej nowoczesnych programów. Pieczątki w aplikacji – to rozwiązanie podobne, więc zrozumiałe dla klienta, a zarazem nowocześniejsze. Gość nie potrzebuje jednak kartonika, a w zamian okazuje aplikację na smartfonie. Barman lub kelner po każdym zamówieniu skanuje kod ... WIĘCEJ

    Tematy: program lojalnościowy, programy lojalnościowe, restauracja, hotel
  • Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    00:20 10.02.2023

    ... tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog, z zachowaniem ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Czy kasjer może odmówić obsługi klienta i w jakich okolicznościach?

    Czy kasjer może odmówić obsługi klienta i w jakich okolicznościach?

    21:02 16.10.2022 PORADA

    Witam, pracuję na kasie w markecie. Czy mam prawo odmówić obsługi konkretnego klienta? Czy muszę podać powód mojej odmowy? Mogę uprzejmie prosić tego klienta o przejście do drugiej kasy? Zwłaszcza gdy taki klient zachowuje się wobec mnie nieuprzejmie, złożył na mnie bezpodstawną ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, praca w sklepie, prawa pracownika
  • Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?

    Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?

    11:45 26.08.2022

    ... często wymienianej cierpliwości, część respondentów wskazała jako kluczowe także empatię (30%) oraz pogodny charakter pracownika (21%). Szacunek i stres – nieodłączne elementy Obsługa klienta wiąże się z różnorodnymi napięciami, z wieloma z nich ma do czynienia każdy z nas jako konsument. Przykładem mogą być np. niespodziewane formalności ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, obsługa klienta, rynek pracy, tendencje na rynku pracy
  • Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku

    Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku

    06:14 24.08.2022

    ... z najdłuższym stażem pracy – 5 237 PLN. Pracownicy na początku kariery zarabiali 3 650 PLN. W poniższej tabeli zaprezentowane zostały wynagrodzenia całkowite w działach obsługi klienta na wybranych stanowiskach. Karolina Jurczak Sedlak & Sedlak Ile zarabiają inni na Twoim stanowisku? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje ... WIĘCEJ

    Tematy: dział obsługi klienta, obsługa klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia
  • Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?

    Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?

    09:33 08.12.2021

    ... obsługi klienta poszukuje nowej pracy. Jest to wartość zbliżona do badania „Polacy w nowym środowisku pracy”, w którym aktywne poszukiwanie nowego pracodawcy zadeklarowało 31% respondentów. Badania osób pracujących bezpośrednio z klientami pokazują, że również w tej grupie zawodowej główną motywacją do zmian zawodowych są pieniądze. Obsługa klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta
  • Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?

    18:54 15.11.2017 PORADA

    Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z VAT-em 5%. Jak wygląda kwestia podatku VAT przy ich sprzedaży np. w barze? Jest to obsługa klienta i spożycie tych przekąsek na miejscu. Co w ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek VAT, wysokość podatku, sprzedaż, działalność gospodarcza
  • Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    21:06 04.08.2016 PORADA

    Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy). Tym razem wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, sprzedaż, praca w sklepie
  • Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?

    12:29 22.10.2015 PORADA

    Witam serdecznie, prowadzę kilka lat działalność gospodarczą, nie mam pracownika, jestem sama. W 2016 roku planuję zajść w ciążę. Nie chcę jednak zawieszać działalności, chcę by dalej prosperowała. Będę musiała zatem zatrudnić pracownika. Stąd moje pytanie, czy mogę w ... WIĘCEJ

    Tematy: działalność gospodarcza, ciąża, zatrudnianie pracowników, umowa zlecenia
  • Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?

    17:19 24.01.2015 PORADA

    Witam, w piątek otrzymałam zwolnienie lekarskie - opiekę na dziecko. L4 jest od poniedziałku. W poniedziałek rano zgłoszę pracodawcy, że mam opiekę. Niestety pracuję na kasie i muszę być w zakładzie, by zdać pieniądze i stempel i by czekać na kogoś, kto mnie zastąpi. Czy w ... WIĘCEJ

    Tematy: opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, obsługa klienta, prawa pracownika
  • Stały dyżur telefoniczny w domu

    Stały dyżur telefoniczny w domu

    12:05 07.11.2014 PORADA

    Witam, pracuję w dziale telefonicznej obsługi klienta. Pracę wykonuję na zmiany z kolegą. I zmiana w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku, II zmiana w godz. 15-23 od poniedziałku do piątku. Dodatkowo z kolegą pełnimy dyżury telefoniczne w domu od 23, do 7 od soboty do piątku ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, praca na zmiany, czas pracy, godziny pracy
  • Co przysługuje za pracę w soboty?

    Co przysługuje za pracę w soboty?

    21:32 03.10.2014 PORADA

    Witam, pracuję w punkcie obsługi klienta jednej z sieci komórkowej. Pracujemy we dwójkę. Punkt jest otwarty od pon. do pt. od 9 do 17, czyli po 8 godzin (siedzimy we dwójkę) oraz w sobotę od 9 do 13 (siedzi 1 osoba). Na każdego z nas przypadają w miesiącu po dwie takie soboty po 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, praca w sobotę, obsługa klienta

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: