eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... (np. skorzystanie z rabatu z aplikacji zakupowej podczas kupowania w sklepie stacjonarnym), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon kontaktowy i adres e-mail, kupujący w razie wątpliwości nie są wcale skłonni ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • 3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    14:00 13.09.2021

    ... czasu. Najczęściej działa to w obie strony. Banki dbają o portfel i czas swojego klienta, ale jednocześnie także o swój. W jaki sposób? Redukując koszty związane z pracą ... ludzkiego. Najbardziej pożądaną usługą okazała się być możliwość dostępu do obsługi klienta „non-stop” w modelu 24/7. Reasumując, sektor tradycyjnej bankowości ma przed sobą wiele ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna
  • Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku

    Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku

    10:24 24.06.2021

    ... 5 500 PLN. A 10% najwyżej wynagradzanych zarabiało więcej niż 7 896 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 3 820 PLN, natomiast mężczyzn 4 457 PLN. Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 4 800 PLN. Różnice w płacach w różnych województwach wyniosły maksymalnie 1 658 PLN ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, dział obsługi klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia
  • Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany

    Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany

    10:39 28.04.2021

    ... , tworzą produkty i integrują usługi bankowe na swoich platformach biznesowych. Bankowość i firmy pozabankowe mają możliwość połączenia sił i zapewnienia lepszej obsługi klienta. Te strategiczne partnerstwa umożliwiają tworzenie nowych, kreatywnych ofert, które odzwierciedlają styl życia, potrzeby, a nawet osobowość klientów. Przyszłość bankowości ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie
  • Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży

    Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży

    09:59 20.04.2021

    ... na kryzys, ale również sygnał, że powinni kontynuować inwestycje w handel cyfrowy, nie zapominając przy tym, jak bardzo istotna jest kompleksowa obsługa klienta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przyniosą sprzedawcom detalicznym nadchodzące miesiące? Które kategorie produktów odnotowały największą, a które najmniejszą dynamikę wzrostu ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, handel, branża handlowa, zachowania konsumentów
  • Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    09:03 18.02.2021

    ... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna
  • Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    09:59 27.01.2021

    ... swojej oferty, eliminując te produkty i usługi, które mają najmniejszą wartość dla klienta i jednocześnie ekonomiczną dla instytucji – mówi Marcin Popadiuk, Customer & Strategy Lead w ... aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Najlepsze banki 2020 wg klientów

    Najlepsze banki 2020 wg klientów

    16:55 26.01.2021

    Opublikowane zostały wyniki Rankingu Banków Miesięcznika Finansowego BANK, w którym najlepsze banki wybrali klienci. Usługi których banków ocenione zostały najlepiej? Na podium rankingu znalazły się Bank Millennium, który uzyskał 57,32 punktów, mBank, ze stratą na poziomie zaledwie dwóch setnych punktu oraz ING Bank Śląski, z wynikiem 55,29 punktu ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking banków, najlepsze banki, banki, oferty banków
  • Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    09:27 04.12.2020

    ... nie będą krępowali się zadawać pytań, które ich nurtują. W efekcie sprawne wykorzystanie botów przyczyni się do usprawnienia komunikacji i polepszy doświadczenia klienta z marką. WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe
  • Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce

    Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce

    00:36 21.11.2020

    Pandemia przeniosła zakupy do internetu, z czego niewątpliwie cieszyć się mogą e-sprzedawcy. Powinni oni jednak pamiętać, że wyższe obroty to również większa ilość zwrotów towaru i reklamacji. Jak sobie z nimi radzić? Z doniesień merce.com wynika, że wygrywają te firmy, które decydują się na automatyzację tego rodzaju procesów oraz outsourcing ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-commerce, zwrot towaru, zwrot towaru zakupionego przez internet

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: