obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... przedsiębiorstwa, które jest klientocentryczne, funkcjonują pewne charakterystyczne elementy. Są to szacunek oraz dogłębne zrozumienie potrzeb i pragnień klienta, rzetelna i przyjazna obsługa, otwarta, transparentna komunikacja sprzedażowa oraz jasne, klarowne przekazy marketingowe. Wszystko to sprawia, że konsument czuje się zauważony ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy
09:19 05.07.2023
... sztucznej inteligencji, ale także na nowo zdefiniują obsługę klienta czy oczekiwania wobec swoich zespołów. Automatyzacja procesów i przemysł 4.0 w pełnym rozkwicie ... zostanie przeniesiona na stanowiska związane z realizacją zamówień, logistyką czy obsługą klienta. Ważnym elementem tych działań jest zatem zmiana lub podniesienie kwalifikacji ...
Tematy: dobra konsumpcyjne, usługi konsumpcyjne, rynek pracy, automatyzacja -
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
13:26 21.03.2023
... otrzymuje żadnych informacji o swoich klientach, co miałoby miejsce w przypadku bardziej nowoczesnych programów. Pieczątki w aplikacji – to rozwiązanie podobne, więc zrozumiałe dla klienta, a zarazem nowocześniejsze. Gość nie potrzebuje jednak kartonika, a w zamian okazuje aplikację na smartfonie. Barman lub kelner po każdym zamówieniu skanuje kod ...
Tematy: program lojalnościowy, programy lojalnościowe, restauracja, hotel -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
00:20 10.02.2023
... tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog, z zachowaniem ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
11:45 26.08.2022
... często wymienianej cierpliwości, część respondentów wskazała jako kluczowe także empatię (30%) oraz pogodny charakter pracownika (21%). Szacunek i stres – nieodłączne elementy Obsługa klienta wiąże się z różnorodnymi napięciami, z wieloma z nich ma do czynienia każdy z nas jako konsument. Przykładem mogą być np. niespodziewane formalności ...
Tematy: relacje z klientami, obsługa klienta, rynek pracy, tendencje na rynku pracy -
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku
06:14 24.08.2022
... z najdłuższym stażem pracy – 5 237 PLN. Pracownicy na początku kariery zarabiali 3 650 PLN. W poniższej tabeli zaprezentowane zostały wynagrodzenia całkowite w działach obsługi klienta na wybranych stanowiskach. Karolina Jurczak Sedlak & Sedlak Ile zarabiają inni na Twoim stanowisku? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje ...
Tematy: dział obsługi klienta, obsługa klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia -
Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?
09:33 08.12.2021
... obsługi klienta poszukuje nowej pracy. Jest to wartość zbliżona do badania „Polacy w nowym środowisku pracy”, w którym aktywne poszukiwanie nowego pracodawcy zadeklarowało 31% respondentów. Badania osób pracujących bezpośrednio z klientami pokazują, że również w tej grupie zawodowej główną motywacją do zmian zawodowych są pieniądze. Obsługa klienta ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta -
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
... (np. skorzystanie z rabatu z aplikacji zakupowej podczas kupowania w sklepie stacjonarnym), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon kontaktowy i adres e-mail, kupujący w razie wątpliwości nie są wcale skłonni ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe -
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
... czasu. Najczęściej działa to w obie strony. Banki dbają o portfel i czas swojego klienta, ale jednocześnie także o swój. W jaki sposób? Redukując koszty związane z pracą ... ludzkiego. Najbardziej pożądaną usługą okazała się być możliwość dostępu do obsługi klienta „non-stop” w modelu 24/7. Reasumując, sektor tradycyjnej bankowości ma przed sobą wiele ...
Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna -
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku
10:24 24.06.2021
... 5 500 PLN. A 10% najwyżej wynagradzanych zarabiało więcej niż 7 896 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 3 820 PLN, natomiast mężczyzn 4 457 PLN. Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 4 800 PLN. Różnice w płacach w różnych województwach wyniosły maksymalnie 1 658 PLN ...
Tematy: obsługa klienta, dział obsługi klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia
Podobne tematy:
- kursy walut
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- kupno mieszkania
- tendencje na rynku pracy
- długi
- dłużnicy
- e-commerce
- wysokość wynagrodzenia
- banki
- deweloperzy
- zadłużenie Polaków
- usługi bankowe
- nowe technologie
- ZUS
- zakupy online
- rekrutacja pracowników
- sztuczna inteligencja