-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
... (np. skorzystanie z rabatu z aplikacji zakupowej podczas kupowania w sklepie stacjonarnym), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon kontaktowy i adres e-mail, kupujący w razie wątpliwości nie są wcale skłonni ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe -
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
... czasu. Najczęściej działa to w obie strony. Banki dbają o portfel i czas swojego klienta, ale jednocześnie także o swój. W jaki sposób? Redukując koszty związane z pracą ... ludzkiego. Najbardziej pożądaną usługą okazała się być możliwość dostępu do obsługi klienta „non-stop” w modelu 24/7. Reasumując, sektor tradycyjnej bankowości ma przed sobą wiele ...
Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna -
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku
10:24 24.06.2021
... 5 500 PLN. A 10% najwyżej wynagradzanych zarabiało więcej niż 7 896 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 3 820 PLN, natomiast mężczyzn 4 457 PLN. Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 4 800 PLN. Różnice w płacach w różnych województwach wyniosły maksymalnie 1 658 PLN ...
Tematy: obsługa klienta, dział obsługi klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia -
Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany
10:39 28.04.2021
... , tworzą produkty i integrują usługi bankowe na swoich platformach biznesowych. Bankowość i firmy pozabankowe mają możliwość połączenia sił i zapewnienia lepszej obsługi klienta. Te strategiczne partnerstwa umożliwiają tworzenie nowych, kreatywnych ofert, które odzwierciedlają styl życia, potrzeby, a nawet osobowość klientów. Przyszłość bankowości ...
Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie -
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
09:59 20.04.2021
... na kryzys, ale również sygnał, że powinni kontynuować inwestycje w handel cyfrowy, nie zapominając przy tym, jak bardzo istotna jest kompleksowa obsługa klienta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przyniosą sprzedawcom detalicznym nadchodzące miesiące? Które kategorie produktów odnotowały największą, a które najmniejszą dynamikę wzrostu ...
Tematy: handel detaliczny, handel, branża handlowa, zachowania konsumentów -
Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?
09:03 18.02.2021
... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ...
Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... swojej oferty, eliminując te produkty i usługi, które mają najmniejszą wartość dla klienta i jednocześnie ekonomiczną dla instytucji – mówi Marcin Popadiuk, Customer & Strategy Lead w ... aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Najlepsze banki 2020 wg klientów
16:55 26.01.2021
Opublikowane zostały wyniki Rankingu Banków Miesięcznika Finansowego BANK, w którym najlepsze banki wybrali klienci. Usługi których banków ocenione zostały najlepiej? Na podium rankingu znalazły się Bank Millennium, który uzyskał 57,32 punktów, mBank, ze stratą na poziomie zaledwie dwóch setnych punktu oraz ING Bank Śląski, z wynikiem 55,29 punktu ...
Tematy: ranking banków, najlepsze banki, banki, oferty banków -
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
09:27 04.12.2020
... nie będą krępowali się zadawać pytań, które ich nurtują. W efekcie sprawne wykorzystanie botów przyczyni się do usprawnienia komunikacji i polepszy doświadczenia klienta z marką.
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe -
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
00:36 21.11.2020
Pandemia przeniosła zakupy do internetu, z czego niewątpliwie cieszyć się mogą e-sprzedawcy. Powinni oni jednak pamiętać, że wyższe obroty to również większa ilość zwrotów towaru i reklamacji. Jak sobie z nimi radzić? Z doniesień merce.com wynika, że wygrywają te firmy, które decydują się na automatyzację tego rodzaju procesów oraz outsourcing ...
Tematy: sklepy internetowe, e-commerce, zwrot towaru, zwrot towaru zakupionego przez internet