obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
00:23 05.04.2015
... do mierzenia satysfakcji klienta. Wystawiając opinię, w skali od 1 do 10 klienci oceniają szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki ... nie są w stanie zagrozić reputacji sklepu, a nawet uwiarygadniają go w oczach klienta. Niektóre sklepy przyznawały jednak, że negatywne opinie bywają niesprawiedliwe i mogą ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta
00:45 28.02.2015
... we wdrażaniu nowoczesnych procedur w zakresie obsługi klienta. W zleconym przez Oracle badaniu “Modern Customer Service: Are You Outpacing Your Executive Peers?” (Nowoczesna obsługa klienta: czy wyprzedzasz swoich rywali w branży?) wzięło udział 415 dyrektorów ds. obsługi klienta, reprezentujących przedsiębiorstwa z dziesięciu branż. Najważniejsze ...
Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta -
Ktoś psuje wizerunek twojej firmy? Nie jesteś bezsilny
12:57 19.02.2015
Konsumenci przed dokonaniem zakupu coraz częściej szukają opinii o produktach i usługach w sieci. Szybki obieg informacji w internecie oraz anonimowość użytkowników powodują, że w ciągi kilkunastu godzin wizerunek firmy może stanąć na włosku. Co zrobić, gdy w sieci znajdziemy szkalujące firmę opinie? Czy mamy w ogóle szanse zadziałać nim będzie za ...
Tematy: soft approach, opinie klientów, obsługa klienta, wizerunek w internecine -
Automat w call center irytuje
09:22 11.02.2015
... postrzeganie banku. A na dodatek oznacza utratę jednej z niewielu obecnie możliwości nawiązania bezpośredniej relacji między pracownikami banku a jego klientami. - Każdy kontakt klienta z instytucją, również bankiem, ma nie tylko na celu załatwienie jakiejś sprawy, ale też nawiązanie relacji - ocenia Dariusz Duma. Tymczasem z oczywistych ...
Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, IVR -
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
09:59 19.01.2015
... jest właśnie shopping experience. Bankowy sex Mimo dynamicznego rozwoju technologii mobilnych osobista wizyta w oddziale bankowym to wciąż najistotniejsza, z punktu widzenia klienta, forma korzystania z usług tego sektora. Według badań Deloitte, w 2010 r. stacjonarne placówki były najważniejszym kanałem kontaktu z bankiem aż dla 70 proc ...
Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, Shopping Experience, obsługa klienta -
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
08:05 28.12.2014
... pl wynika, że największe grzechy sklepów internetowych to wciąż: Utrudniony kontakt. Fatalna obsługa. Uszkodzony towar. Spóźniona przesyłka. Towar, który okazał się podróbką. Towar ... . Reguła wzajemności — to kolejna bardzo skuteczna metoda projektowania dobrego doświadczenia u klienta. W zamian za pozytywną opinię — sklep odwdzięcza się miłym słowem. ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości
10:38 18.11.2014
... , ludzkie poczucie zawodu. Każdy woli być traktowany jak przyjaciel, a nie jak kolejny anonimowy numer, który zgłasza się do biura obsługi klienta. Ideałem jest, jeżeli od razu możesz zobaczyć, kto dzwoni i w jakiej sprawie kontaktował się wcześniej. Jeśli nic nie wiesz o osobie, która ...
Tematy: kontakty z klientami, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta, obsługa klienta -
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
... treści tworzone przez internautów są chętniej odbierane przez innych użytkowników Internetu. Przykładowo, jedna opinia konsumenta w Opineo.pl jest dla przyszłego klienta sklepu internetowego warta więcej niż tysiąc zapewnień sprzedawcy o jego własnej uczciwości. Przedsiębiorstwa, które wiedzą, jak zaangażować klientów i twórczo wykorzystać ich ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Obsługa klienta: jak uniknąć wypalenia zwodowego?
13:42 29.09.2014
... obsługi, tylko maszynowo rozpoczynasz maile od Szanowna Pani, a zanim spytasz klienta o problem - musisz wypowiedzieć przez telefon magiczną regułkę ze wszystkimi danymi ... z Twoją firmą, pisane trzynastozgłoskowcem. Narysuj papierową kartkę urodzinową dla najstarszego klienta. Zadzwoń do kogoś, z kim widziałeś się w zeszłym tygodniu i spytaj, czy ...
Tematy: wypalenie, wypalenie zawodowe, praca, satysfakcja z pracy -
Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?
12:31 23.09.2014
Czy zdarzyło Ci się kiedyś nie odpisać na e-mail, który pojawił się w Twojej skrzynce? Nie dlatego, że z pełną świadomością podjąłeś taką decyzję, ale po prostu przez przypadek. Co zrobić w takiej sytuacji? No cóż, najpierw musi się coś stać po drugiej stronie, bo Ty nawet nie wiesz, że zrobiłeś coś nie tak. Dowiesz się tego przy okresowym ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta, jakość obsługi klienta