eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    10:38 18.11.2014

    ... , ludzkie poczucie zawodu. Każdy woli być traktowany jak przyjaciel, a nie jak kolejny anonimowy numer, który zgłasza się do biura obsługi klienta. Ideałem jest, jeżeli od razu możesz zobaczyć, kto dzwoni i w jakiej sprawie kontaktował się wcześniej. Jeśli nic nie wiesz o osobie, która ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakty z klientami, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta, obsługa klienta
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    ... treści tworzone przez internautów są chętniej odbierane przez innych użytkowników Internetu. Przykładowo, jedna opinia konsumenta w Opineo.pl jest dla przyszłego klienta sklepu internetowego warta więcej niż tysiąc zapewnień sprzedawcy o jego własnej uczciwości. Przedsiębiorstwa, które wiedzą, jak zaangażować klientów i twórczo wykorzystać ich ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Obsługa klienta: jak uniknąć wypalenia zwodowego?

    Obsługa klienta: jak uniknąć wypalenia zwodowego?

    13:42 29.09.2014

    ... obsługi, tylko maszynowo rozpoczynasz maile od Szanowna Pani, a zanim spytasz klienta o problem - musisz wypowiedzieć przez telefon magiczną regułkę ze wszystkimi danymi ... z Twoją firmą, pisane trzynastozgłoskowcem. Narysuj papierową kartkę urodzinową dla najstarszego klienta. Zadzwoń do kogoś, z kim widziałeś się w zeszłym tygodniu i spytaj, czy ... WIĘCEJ

    Tematy: wypalenie, wypalenie zawodowe, praca, satysfakcja z pracy
  • Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?

    Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?

    12:31 23.09.2014

    Czy zdarzyło Ci się kiedyś nie odpisać na e-mail, który pojawił się w Twojej skrzynce? Nie dlatego, że z pełną świadomością podjąłeś taką decyzję, ale po prostu przez przypadek. Co zrobić w takiej sytuacji? No cóż, najpierw musi się coś stać po drugiej stronie, bo Ty nawet nie wiesz, że zrobiłeś coś nie tak. Dowiesz się tego przy okresowym ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Doradca klienta walczy o prestiż

    Doradca klienta walczy o prestiż

    11:39 18.09.2014

    ... Kuba Antoszewski z Millward Brown. Sprzedawca jak marzenie Jaki powinien być idealny doradca klienta według konsumenta? Dla ankietowanych priorytetem jest znajomość produktu lub usługi ... też pracodawcy mają przed sobą ważne zadanie. Ponieważ to właśnie doradcy klienta są wizytówką firmy i generują jej zyski, powinni dbać o rozwój swoich pracowników, ... WIĘCEJ

    Tematy: doradca klienta, sprzedawcy, obsługa klienta, badania konsumenckie
  • Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    00:39 09.09.2014

    ... opłata i sugerują, że to dodatkowe koszty wysyłki. Za dwie stówy! Nieźle, może przywiozą Ci Twoje zamówienie dorożką? Także kierownik obsługi klienta nie potrafi zidentyfikować, czego dotyczy opłata i sugeruje złożenie prośby o jej anulowanie. Strasznie frustrująca i długa rozmowa telefoniczna. W tej sytuacji zawiedli wszyscy ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, infolinia, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta
  • Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    09:32 05.09.2014

    ... podróż w nieznane lub na firmowe manowce. To ścieżka zachowań i pragnień Twojego klienta, którą po prostu trzeba poznać. Czym jest Customer Journey Map? Dzięki niej ... w naszej firmie. Dlaczego? Ponieważ jej sukces, a tym samym poprawienie skuteczności wsparcia klienta, leży na barkach wszystkich pracowników – od szefa do magazyniera. Drugi składnik, ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem
  • Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    00:55 04.09.2014

    ... mojego problemu. “Witamy w sklepie internetowym answear.com. Informujemy, że obsługa sklepu jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od ... ZUS staram się załatwiać elektronicznie. “Witamy w Medicover. Informujemy, że centrum obsługi klienta pracuje w dni powszednie od 7 do 21. W soboty, niedziele i święta od 8 do 18. ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakt telefoniczny, infolinia, Call Center, obsługa klienta
  • Automatyzacja i integracja w contact center

    Automatyzacja i integracja w contact center

    00:20 11.08.2014

    ... - to najbliższa przyszłość branży contact center - uważa Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta. Podobne wnioski nasuwają się po lekturze analizy strategicznej „Enterprise Priorities in Europe” przygotowanej przez Frost & Sullivan, według której do 2016 ... WIĘCEJ

    Tematy: contact center, obsługa klienta, automatyzacja
  • Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?

    Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?

    08:50 27.06.2014

    ... stanowisku zarabiała miesięcznie więcej niż 2 700 PLN brutto. Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6 000 PLN miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4 100 PLN i 3 500 PLN brutto miesięcznie. Najniższe ... WIĘCEJ

    Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, płace, zarobki

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: