eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Doradca klienta walczy o prestiż

    Doradca klienta walczy o prestiż

    11:39 18.09.2014

    ... Kuba Antoszewski z Millward Brown. Sprzedawca jak marzenie Jaki powinien być idealny doradca klienta według konsumenta? Dla ankietowanych priorytetem jest znajomość produktu lub usługi ... też pracodawcy mają przed sobą ważne zadanie. Ponieważ to właśnie doradcy klienta są wizytówką firmy i generują jej zyski, powinni dbać o rozwój swoich pracowników, ...

    Tematy: doradca klienta, sprzedawcy, obsługa klienta, badania konsumenckie
  • Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    00:39 09.09.2014

    ... opłata i sugerują, że to dodatkowe koszty wysyłki. Za dwie stówy! Nieźle, może przywiozą Ci Twoje zamówienie dorożką? Także kierownik obsługi klienta nie potrafi zidentyfikować, czego dotyczy opłata i sugeruje złożenie prośby o jej anulowanie. Strasznie frustrująca i długa rozmowa telefoniczna. W tej sytuacji zawiedli wszyscy ...

    Tematy: obsługa klienta, infolinia, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta
  • Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    09:32 05.09.2014

    ... podróż w nieznane lub na firmowe manowce. To ścieżka zachowań i pragnień Twojego klienta, którą po prostu trzeba poznać. Czym jest Customer Journey Map? Dzięki niej ... w naszej firmie. Dlaczego? Ponieważ jej sukces, a tym samym poprawienie skuteczności wsparcia klienta, leży na barkach wszystkich pracowników – od szefa do magazyniera. Drugi składnik, ...

    Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem
  • Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    00:55 04.09.2014

    ... mojego problemu. “Witamy w sklepie internetowym answear.com. Informujemy, że obsługa sklepu jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od ... ZUS staram się załatwiać elektronicznie. “Witamy w Medicover. Informujemy, że centrum obsługi klienta pracuje w dni powszednie od 7 do 21. W soboty, niedziele i święta od 8 do 18. ...

    Tematy: kontakt telefoniczny, infolinia, Call Center, obsługa klienta
  • Automatyzacja i integracja w contact center

    Automatyzacja i integracja w contact center

    00:20 11.08.2014

    ... - to najbliższa przyszłość branży contact center - uważa Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta. Podobne wnioski nasuwają się po lekturze analizy strategicznej „Enterprise Priorities in Europe” przygotowanej przez Frost & Sullivan, według której do 2016 ...

    Tematy: contact center, obsługa klienta, automatyzacja
  • Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?

    Ile zarabia pracownik biura obsługi klienta?

    08:50 27.06.2014

    ... stanowisku zarabiała miesięcznie więcej niż 2 700 PLN brutto. Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6 000 PLN miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4 100 PLN i 3 500 PLN brutto miesięcznie. Najniższe ...

    Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, płace, zarobki
  • Opinie klientów lepsze niż reklama

    Opinie klientów lepsze niż reklama

    10:13 12.06.2014

    ... stanie się najszybciej rozwijającym się segmentem marketingu ― prognozuje Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. ― Jesteśmy obecnie świadkami sytuacji, kiedy o względy klienta walczy nawet kilkanaście takich samych produktów i usług. Jednocześnie rywalizowanie za pomocą tradycyjnej reklamy staje się coraz mniej skuteczne. Współczesny konsument ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Jakość obsługi to nie wszystko

    Jakość obsługi to nie wszystko

    12:45 04.04.2014

    ... osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr Juszczyk z ARC Rynek i Opinia. „Jak na razie tylko 13 ...

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Douglas - większa sieć sprzedaży

    Douglas - większa sieć sprzedaży

    23:04 28.03.2014

    W najbliższą sobotę sieć Douglas powiększy się o kolejny salon. W Galerii Siedlce zostanie otwarty 110. sklep sieci w Polsce. Perfumeria chce rosnąć w tempie 6-10 nowych sklepów rocznie. Perfumerie Douglas działają w Polsce od 13 lat. Sieć jest największą tego typu w Polsce i wciąż intensywnie się rozwija, nie tylko tworząc nowe sklepy, ale także ...

    Tematy: Douglas, sieci handlowe, branża kosmetyczna, sklepy
  • Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?

    Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?

    12:13 28.03.2014

    ... obsługi, i że to właśnie klient stoi za rosnącymi słupkami sprzedaży. Dziś w branży e-commerce panuje swoisty kult rywalizacji na jakość obsługi klienta. Kto tego nie rozumie, po prostu wypada z ryku. Dlatego e-sklepy na różne sposoby zabiegają o każdą pozytywną opinię i inwestują w tzw. „zakup ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, internauci, e-commerce

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 16

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: