eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Niedostępny dział marketingu

    Niedostępny dział marketingu

    16:11 04.07.2004

    Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej perspektywie dział marketingu ...

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta
  • Polacy chcą dobrej obsługi

    Polacy chcą dobrej obsługi

    09:48 17.12.2003

    ... postrzegają agentów z centrów obsługi klienta jako "twarz" firmy - prawie 78% badanych stwierdziło, że przedstawiciel biura obsługi klienta ma znaczący lub duży wpływ ... dobra wiadomość, zwłaszcza dla tych, którzy przykładają znaczenie do profesjonalnej obsługi klienta: 95% badanych twierdzi, że dokonałoby zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z ...

    Tematy: obsługa klienta, call center

poprzednia  

1 ... 10 ... 15 16



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: