obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakość usług w bankach europejskich
00:54 15.05.2007
... obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta ... i Węgry. Ogólny poziom obsługi klienta w bankach ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Jakość usług w bankach
01:21 20.04.2007
... % ocen „wyjątkowych” i odpowiednio 4% oraz 2% „poniżej przeciętnych” i „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym świadczy poniższa deklaracja - "W moim odczuciu BGŻ jest godnym polecenia bankiem. Pracownicy ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów
01:02 18.04.2007
... do każdej z firm wysłał e-maila z jednym pytaniem: o ustalenia firmy dotyczące czasu, w jakim firma odpowiada na e-maile przesyłane do serwisu obsługi klienta.
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www -
Urzędy w oczach Polaków
00:04 07.04.2007
Urzędy Stanu Cywilnego i Urzędy Gminy należą do placówek, których pracownicy są najlepiej oceniani przez Polaków - wynika z raportu "Urzędnik: oczekiwania i rzeczywistość" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Najgorzej w oczach Polaków wypadają Urzędy Pracy i ZUS, choć i tutaj średnia w 5-punktowej skali ocen ...
Tematy: obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta, obsługa klienta, administracja publiczna -
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
... satysfakcję klienta? Aby wywołać u klienta satysfakcję, należy dać mu to, czego potrzebuje. Składają się na to m.in.: jakość produktów, punktualność dostaw, dogodne formy płatności, kompetentna i kulturalna obsługa. Satysfakcję klienta można zmierzyć za pomocą badań marketingowych, a także analizując przyjmowane reklamacje. Kluby klienta W ramach ...
Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami -
Sekrety wielkich handlowców
12:02 30.05.2006
... . Kiedy sprzedają rozwiązanie problemu jaki ma klient, to owo rozwiązanie jest zawsze wyrażone w pieniądzach. Szaman sprzedaży zawsze informuje klienta, ile konkretnie (podaje kwotę) będzie klienta kosztowało nieskorzystanie z proponowanego rozwiązania. Rainmakerzy są bardzo uważni. Ciężko pracują, żeby dużo sprzedawać. Nigdy nie wypadają z gry ...
Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, sekrety sprzedawców, skuteczny handlowiec -
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
11:02 29.05.2006
... tym, aby w kolejnych kontaktach z nimi zaspokajać właśnie te potrzeby. Zdobądź podstawowe informacje Każdą prezentację produktu spróbuj dopasować do indywidualnych potrzeb klienta. Musisz się do tego rzetelnie przygotować. Przede wszystkim zbierz informacje dotyczące klientów, z którymi zamierzasz się spotkać. Jeżeli kierujesz sprzedaż do ...
Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, skuteczny handlowiec -
Help desk i polski rynek
22:09 31.08.2005
... klientów. 2. Usprawnienie obsługi klienta poprzez skoncentrowanie komunikacji w jednym miejscu i ujednolicenie procedur – jeden numer kontaktowy help desk. 3. Stworzenie i obsługa wielokanałowego systemu komunikacji między klientami a serwisami, kurierami i specjalistami Samsung Electronics Polska. 4. Obsługa wszelkich zgłoszeń według światowych ...
Tematy: Help desk, obsługa klienta, obsługa klientów -
Jak rozmawiać z klientem
22:25 29.08.2005
... obsługą, niewłaściwym doradztwem, złą i niekompetentną obsługą, a dopiero potem cenami konkurencji czy znalezieniem artykułu zastępczego. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTA Etap uszczegóławiania potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym momentem dla sprzedawcy, gdyż klienci często nie mają jasno sprecyzowanych potrzeb. Właściwe wychwycenie gustu ...
Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż -
Niedostępny dział marketingu
16:11 04.07.2004
Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej perspektywie dział marketingu ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta