eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obsługa klienta
  • Co motywuje klientów do dokonania zakupu?

    Co motywuje klientów do dokonania zakupu?

    11:02 29.05.2006

    ... tym, aby w kolejnych kontaktach z nimi zaspokajać właśnie te potrzeby. Zdobądź podstawowe informacje Każdą prezentację produktu spróbuj dopasować do indywidualnych potrzeb klienta. Musisz się do tego rzetelnie przygotować. Przede wszystkim zbierz informacje dotyczące klientów, z którymi zamierzasz się spotkać. Jeżeli kierujesz sprzedaż do ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, skuteczny handlowiec
  • Help desk i polski rynek

    Help desk i polski rynek

    22:09 31.08.2005

    ... klientów. 2. Usprawnienie obsługi klienta poprzez skoncentrowanie komunikacji w jednym miejscu i ujednolicenie procedur – jeden numer kontaktowy help desk. 3. Stworzenie i obsługa wielokanałowego systemu komunikacji między klientami a serwisami, kurierami i specjalistami Samsung Electronics Polska. 4. Obsługa wszelkich zgłoszeń według światowych ... WIĘCEJ

    Tematy: Help desk, obsługa klienta, obsługa klientów
  • Jak rozmawiać z klientem

    Jak rozmawiać z klientem

    22:25 29.08.2005

    ... obsługą, niewłaściwym doradztwem, złą i niekompetentną obsługą, a dopiero potem cenami konkurencji czy znalezieniem artykułu zastępczego. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTA Etap uszczegóławiania potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym momentem dla sprzedawcy, gdyż klienci często nie mają jasno sprecyzowanych potrzeb. Właściwe wychwycenie gustu ... WIĘCEJ

    Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż
  • Niedostępny dział marketingu

    Niedostępny dział marketingu

    16:11 04.07.2004

    Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej perspektywie dział marketingu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta
  • Polacy chcą dobrej obsługi

    Polacy chcą dobrej obsługi

    09:48 17.12.2003

    ... postrzegają agentów z centrów obsługi klienta jako "twarz" firmy - prawie 78% badanych stwierdziło, że przedstawiciel biura obsługi klienta ma znaczący lub duży wpływ ... dobra wiadomość, zwłaszcza dla tych, którzy przykładają znaczenie do profesjonalnej obsługi klienta: 95% badanych twierdzi, że dokonałoby zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, call center

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: