eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Jakość usług w bankach europejskich

    Jakość usług w bankach europejskich

    00:54 15.05.2007

    ... obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta ... i Węgry. Ogólny poziom obsługi klienta w bankach ...

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Jakość usług w bankach

    Jakość usług w bankach

    01:21 20.04.2007

    ... % ocen „wyjątkowych” i odpowiednio 4% oraz 2% „poniżej przeciętnych” i „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym świadczy poniższa deklaracja - "W moim odczuciu BGŻ jest godnym polecenia bankiem. Pracownicy ...

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów

    Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów

    01:02 18.04.2007

    ... do każdej z firm wysłał e-maila z jednym pytaniem: o ustalenia firmy dotyczące czasu, w jakim firma odpowiada na e-maile przesyłane do serwisu obsługi klienta.

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www
  • Urzędy w oczach Polaków

    Urzędy w oczach Polaków

    00:04 07.04.2007

    Urzędy Stanu Cywilnego i Urzędy Gminy należą do placówek, których pracownicy są najlepiej oceniani przez Polaków - wynika z raportu "Urzędnik: oczekiwania i rzeczywistość" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Najgorzej w oczach Polaków wypadają Urzędy Pracy i ZUS, choć i tutaj średnia w 5-punktowej skali ocen ...

    Tematy: obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta, obsługa klienta, administracja publiczna
  • Marketing - troska o klienta

    Marketing - troska o klienta

    13:23 05.06.2006

    ... satysfakcję klienta? Aby wywołać u klienta satysfakcję, należy dać mu to, czego potrzebuje. Składają się na to m.in.: jakość produktów, punktualność dostaw, dogodne formy płatności, kompetentna i kulturalna obsługa. Satysfakcję klienta można zmierzyć za pomocą badań marketingowych, a także analizując przyjmowane reklamacje. Kluby klienta W ramach ...

    Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami
  • Sekrety wielkich handlowców

    Sekrety wielkich handlowców

    12:02 30.05.2006

    ... . Kiedy sprzedają rozwiązanie problemu jaki ma klient, to owo rozwiązanie jest zawsze wyrażone w pieniądzach. Szaman sprzedaży zawsze informuje klienta, ile konkretnie (podaje kwotę) będzie klienta kosztowało nieskorzystanie z proponowanego rozwiązania. Rainmakerzy są bardzo uważni. Ciężko pracują, żeby dużo sprzedawać. Nigdy nie wypadają z gry ...

    Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, sekrety sprzedawców, skuteczny handlowiec
  • Co motywuje klientów do dokonania zakupu?

    Co motywuje klientów do dokonania zakupu?

    11:02 29.05.2006

    ... tym, aby w kolejnych kontaktach z nimi zaspokajać właśnie te potrzeby. Zdobądź podstawowe informacje Każdą prezentację produktu spróbuj dopasować do indywidualnych potrzeb klienta. Musisz się do tego rzetelnie przygotować. Przede wszystkim zbierz informacje dotyczące klientów, z którymi zamierzasz się spotkać. Jeżeli kierujesz sprzedaż do ...

    Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, skuteczny handlowiec
  • Help desk i polski rynek

    Help desk i polski rynek

    22:09 31.08.2005

    ... klientów. 2. Usprawnienie obsługi klienta poprzez skoncentrowanie komunikacji w jednym miejscu i ujednolicenie procedur – jeden numer kontaktowy help desk. 3. Stworzenie i obsługa wielokanałowego systemu komunikacji między klientami a serwisami, kurierami i specjalistami Samsung Electronics Polska. 4. Obsługa wszelkich zgłoszeń według światowych ...

    Tematy: Help desk, obsługa klienta, obsługa klientów
  • Jak rozmawiać z klientem

    Jak rozmawiać z klientem

    22:25 29.08.2005

    ... obsługą, niewłaściwym doradztwem, złą i niekompetentną obsługą, a dopiero potem cenami konkurencji czy znalezieniem artykułu zastępczego. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTA Etap uszczegóławiania potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym momentem dla sprzedawcy, gdyż klienci często nie mają jasno sprecyzowanych potrzeb. Właściwe wychwycenie gustu ...

    Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż
  • Niedostępny dział marketingu

    Niedostępny dział marketingu

    16:11 04.07.2004

    Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej perspektywie dział marketingu ...

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15 16

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: