-
Urzędy i urzędnicy wg Polaków
10:06 24.12.2007
W ubiegłorocznym rankingu uczciwości i rzetelności zawodowej na 23 uwzględnione w nim zawody urzędnicy samorządowi - według Polaków - uplasowali się na 17 pozycji, a urzędnicy państwowi wysokiego szczebla zajęli dopiero 21 miejsce (gorzej wypadli tylko politycy i parlamentarzyści). Czy rzeczywiście z funkcjonowania urzędów obywatele są ...
Tematy: badania społeczne, administracja publiczna, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
01:29 27.11.2007
... kategorie: wygląd placówki, prezentacja towaru obsługa (pomoc i doradztwo), budowanie lojalności klienta Zakupy z przeszkodami Pierwsza kategoria dotyczyła wyglądu, a ... było reklamacji». Ostatnim elementem ocenianym w tej kategorii była obsługa przy kasie i stosowne pożegnanie klienta. Procedura zakupu przebiegała bezproblemowo – w 90% przypadków ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach -
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
13:49 29.06.2007
... czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w prawie, ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny -
Jakość obsługi klienta w marketach
00:58 27.06.2007
... klienta przy kasach. Pracownik przywitał uprzejmie klienta dokładnie w połowie przypadków w hipermarketach, w 54,2% w supermarketach i 38,9% w dyskontach, np.: - "Kasjerka rozmawiała z ochroniarzem i nie przywitała mnie. Od razu zaczęła wczytywać na kasę wyłożone przeze mnie produkty. Pani nie podała mi także ceny, jaką miałam zapłacić." Obsługa ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta -
Jakość usług w bankach europejskich
00:54 15.05.2007
... obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta ... i Węgry. Ogólny poziom obsługi klienta w bankach ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Jakość usług w bankach
01:21 20.04.2007
... % ocen „wyjątkowych” i odpowiednio 4% oraz 2% „poniżej przeciętnych” i „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym świadczy poniższa deklaracja - "W moim odczuciu BGŻ jest godnym polecenia bankiem. Pracownicy ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów
01:02 18.04.2007
... do każdej z firm wysłał e-maila z jednym pytaniem: o ustalenia firmy dotyczące czasu, w jakim firma odpowiada na e-maile przesyłane do serwisu obsługi klienta.
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www -
Urzędy w oczach Polaków
00:04 07.04.2007
Urzędy Stanu Cywilnego i Urzędy Gminy należą do placówek, których pracownicy są najlepiej oceniani przez Polaków - wynika z raportu "Urzędnik: oczekiwania i rzeczywistość" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Najgorzej w oczach Polaków wypadają Urzędy Pracy i ZUS, choć i tutaj średnia w 5-punktowej skali ocen ...
Tematy: obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta, obsługa klienta, administracja publiczna -
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
... satysfakcję klienta? Aby wywołać u klienta satysfakcję, należy dać mu to, czego potrzebuje. Składają się na to m.in.: jakość produktów, punktualność dostaw, dogodne formy płatności, kompetentna i kulturalna obsługa. Satysfakcję klienta można zmierzyć za pomocą badań marketingowych, a także analizując przyjmowane reklamacje. Kluby klienta W ramach ...
Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami -
Sekrety wielkich handlowców
12:02 30.05.2006
... . Kiedy sprzedają rozwiązanie problemu jaki ma klient, to owo rozwiązanie jest zawsze wyrażone w pieniądzach. Szaman sprzedaży zawsze informuje klienta, ile konkretnie (podaje kwotę) będzie klienta kosztowało nieskorzystanie z proponowanego rozwiązania. Rainmakerzy są bardzo uważni. Ciężko pracują, żeby dużo sprzedawać. Nigdy nie wypadają z gry ...
Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, sekrety sprzedawców, skuteczny handlowiec