eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    01:06 16.11.2008

    ... porównaniu z poprzednimi. Mimo, że 96,9 proc. klientów nie posiadało lojalnościowej karty klienta odwiedzonej kawiarni, tylko 74,2 proc. otrzymało propozycje jej otrzymania. Aż w 81 ... jest bardzo dobry. Zarówno wygląd kawiarni (88,1 proc. możliwych od uzyskania punktów), obsługa klienta (89,1 proc.) jak i serwowane produkty (94,1 proc.) są na bardzo ...

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    00:37 19.10.2008

    ... jak promocyjne komunikaty wysyłane online od jednego klienta do drugiego). Co więcej, respondenci twierdzą, że udogodnienia, bardziej niż cena wpływają na decyzję o zakupie podejmowaną przez przedstawicieli pokolenia Milenium. Inni dodają do tego „szybka, godną zaufania obsługa,” „współpracę bez zgrzytów,” „dopasowane podejście,” „uczciwość ...

    Tematy: obsługa klientów, badanie kadry zarządzającej, obsługa klienta, badania kadry zarządzającej
  • Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    13:43 18.09.2008

    ... gotówki, a obsługa klienta kosztuje. Jednak w przyszłości, gdy dany klient dorośnie, zacznie zarabiać więcej pieniędzy i inwestować w różne produkty bankowe, bank wyjdzie na swoje i zacznie zarabiać na stałym, lojalnym od lat kliencie. motywacja 2 — poczucie osobistej więzi klienta z personelem dostawcy Pozytywna więź osobowa klienta z personelem ...

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami
  • Obsługa klienta w opinii zarządu

    Obsługa klienta w opinii zarządu

    00:32 20.07.2008

    ... zgodnie uznają, że obsługa klienta wpływa na postrzeganie firmy. Niewielu jednak uważa, że obsługa klienta pełni rolę strategiczną: Jedynie 20% wyższej kadry zarządzającej i 20% specjalistów związanych z obsługą klienta twierdzi, że contact center odgrywają rolę strategiczną. Obydwie grupy zgadzają się, że obsługa klienta jest kluczowa dla ...

    Tematy: badania kadry zarządzającej, badanie kadry zarządzającej, kierownictwo, kadra kierownicza
  • Call centers: liczba stanowisk rośnie

    Call centers: liczba stanowisk rośnie

    02:04 19.05.2008

    Tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wyniosło 35,7%, podczas gdy między 2005 a 2006 - 23,2%. Oznacza to, iż obecne tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers jest 6,5 raza szybsze niż tempo wzrostu PKB, podczas gdy wcześniej było ono szybsze 3,9 raza. Takie są konkluzje drugiego etapu badania prowadzonego ...

    Tematy: call centers, call center, obsługa klienta, nowe miejsca pracy
  • CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    00:09 22.03.2008

    ... Internet. Kierownicy centrów kontaktowych wymieniają wyższą jakość informacji i szkolenia personelu jako dwa najważniejsze wymogi dla poprawienia obsługi klienta. Konsumenci najwyżej oceniają obsługę klienta w firmach świadczących usługi finansowe, natomiast najniżej – w firmach telekomunikacyjnych. Loic le Guisquet, wiceprezes działu CRM na region ...

    Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów
  • Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    10:06 24.12.2007

    W ubiegłorocznym rankingu uczciwości i rzetelności zawodowej na 23 uwzględnione w nim zawody urzędnicy samorządowi - według Polaków - uplasowali się na 17 pozycji, a urzędnicy państwowi wysokiego szczebla zajęli dopiero 21 miejsce (gorzej wypadli tylko politycy i parlamentarzyści). Czy rzeczywiście z funkcjonowania urzędów obywatele są ...

    Tematy: badania społeczne, administracja publiczna, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    01:29 27.11.2007

    ... kategorie: wygląd placówki, prezentacja towaru obsługa (pomoc i doradztwo), budowanie lojalności klienta Zakupy z przeszkodami Pierwsza kategoria dotyczyła wyglądu, a ... było reklamacji». Ostatnim elementem ocenianym w tej kategorii była obsługa przy kasie i stosowne pożegnanie klienta. Procedura zakupu przebiegała bezproblemowo – w 90% przypadków ...

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach
  • Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    13:49 29.06.2007

    ... czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w prawie, ...

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny
  • Jakość obsługi klienta w marketach

    Jakość obsługi klienta w marketach

    00:58 27.06.2007

    ... klienta przy kasach. Pracownik przywitał uprzejmie klienta dokładnie w połowie przypadków w hipermarketach, w 54,2% w supermarketach i 38,9% w dyskontach, np.: - "Kasjerka rozmawiała z ochroniarzem i nie przywitała mnie. Od razu zaczęła wczytywać na kasę wyłożone przeze mnie produkty. Pani nie podała mi także ceny, jaką miałam zapłacić." Obsługa ...

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: