eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Jakość usług w bankach europejskich

Jakość usług w bankach europejskich

2007-05-15 00:54

Jakość usług w bankach europejskich

© fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Czy obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta w największych bankach w Europie Środkowej.

Przeczytaj także: Jakość usług w bankach

Oto główne wnioski z przygotowanego przez International Service Check raportu pt. "Bank Mystery Shopping Survey 2 - March'07".

Wszystkie wyniki prezentowane w podsumowaniu dotyczą rynków krajów Europy Środkowej. W okresie od 26 lutego do 28 marca 2007 roku firma International Sernice Check® przeprowadziła 283 badania w 8 krajach. Przebadanych zostało 86 banków w 32 miastach takich państw jak: Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Polska, Rumunia, Serbia, Słowenia i Węgry.

Ogólny poziom obsługi klienta w bankach Europy Środkowej wyniósł średnio 77,3%. Krótko mówiąc klienci otrzymali mniej niż można było się tego spodziewać. W przypadku aż 85 obserwacji klient opuszczał placówkę bankową niezadowolony. Tylko podczas 28 obserwacji klient był w pełni usatysfakcjonowany z obsługi.

W klasyfikacji generalnej najwyżej ocenione zostały placówki bankowe na Węgrzech. Uzyskały one 88,9% pozytywnych odpowiedzi. Najgorzej wypadły banki w Bułgarii z oceną na poziomie 71%. Polska uplasowała się na szóstej pozycji z wynikiem 78,1%.

 

1 2

następna

Warunki pracy w 2006 roku

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: