Jakość usług w bankach europejskich
2007-05-15 00:54
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Jakość usług w bankach
Oto główne wnioski z przygotowanego przez International Service Check raportu pt. "Bank Mystery Shopping Survey 2 - March'07".Wszystkie wyniki prezentowane w podsumowaniu dotyczą rynków krajów Europy Środkowej. W okresie od 26 lutego do 28 marca 2007 roku firma International Sernice Check® przeprowadziła 283 badania w 8 krajach. Przebadanych zostało 86 banków w 32 miastach takich państw jak: Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Polska, Rumunia, Serbia, Słowenia i Węgry.
fot. mat. prasowe
W klasyfikacji generalnej najwyżej ocenione zostały placówki bankowe na Węgrzech. Uzyskały one 88,9% pozytywnych odpowiedzi. Najgorzej wypadły banki w Bułgarii z oceną na poziomie 71%. Polska uplasowała się na szóstej pozycji z wynikiem 78,1%.
fot. mat. prasowe
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
-
Jakość obsługi klienta u jubilera
-
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
-
Jakość obsługi klienta w marketach
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
-
Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej
-
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie