eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › poziom satysfakcji klienta
  • Jakość obsługi klienta w branży finansowej

    Jakość obsługi klienta w branży finansowej

    00:05 12.02.2013

    ... połowa (51%) klientów jest zadowolona z poziomu obsługi w instytucjach finansowych. Innego zdania jest 17% respondentów, którzy deklarują niezadowolenie z dotychczasowej obsługi. Obsługa klienta w sektorze finansowym w naszym kraju odbywa się na dużo wyższym poziomie niż w przypadku urzędów, gdzie mamy do czynienia z odwrotnymi proporcjami: jedynie ... WIĘCEJ

    Tematy: instytucje finansowe, branża finansowa, jakość obsługi klienta, poziom satysfakcji klienta
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta

    Zarządzanie doświadczeniem klienta

    13:48 11.02.2011

    ... klienta. Nie jest to jednak proste, ze względu na zmieniającą się modę, upodobania, a także potrzeby konsumentów. Pozwoliłam więc sobie na wypunktowanie kilku spostrzeżeń i wytycznych, które - co wynika z moich osobistych obserwacji - niewątpliwie pozwalają na skuteczne podtrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie doświadczeniem klienta, satysfakcja klienta, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    Polskie biura podróży w tyle za słowackimi

    12:00 04.08.2010

    ... czy po prostu sucho przeczytano informacje z katalogu czy ekranu monitora) oraz poziom uprzejmości w stosunku do obsługiwanych. Pod uwagę wzięto również wygląd, czystość oraz ... . A oto, co podobało się polskim klientom najbardziej: Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja pomocy ... WIĘCEJ

    Tematy: biura podróży, wakacje, oferty turystyczne, branża turystyczna
  • Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    10:32 08.03.2010

    ... Laboratories Inc. należącej do grupy Alcatel-Lucent. Z raportu "Koszty niskiego poziomu obsługi klienta. Ekonomiczne konsekwencje jakości obsługi klienta w Polsce" firmy Genesys Telecommunications Laboratories wynika, że niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    10:19 16.12.2009

    ... międzynarodowego badania konsumentów, przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys w 16 uprzemysłowionych krajach świata wynika, że niedostateczny poziom obsługi klienta powoduje w firmach straty sięgające 338,5 mld USD rocznie. Są one związane z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji z ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Biura podróży: jakość obsługi klienta

    Biura podróży: jakość obsługi klienta

    11:15 17.11.2009

    ... przeziębiony pracownik w obsłudze klienta oraz pierwsza informacja, że wszystkie wycieczki do końca listopada są sprzedane. Informacje o badaniu International Service Check, wykorzystując metodę Mystery Shopping, kilka razy w roku przeprowadza bezpłatne, niekomercyjne badania mierzące poziom jakości obsługi w najpopularniejszych, konsumenckich ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Lojalny pracownik a lojalność klienta

    Lojalny pracownik a lojalność klienta

    09:51 22.09.2009

    ... poziom satysfakcji pracowników? Wydaje się, że bardziej miarodajnym wskaźnikiem jest poziom ... klienta. Dostrzeganie wartości prowadzi do satysfakcji i lojalności klientów, które umożliwiają zwiększanie zysków. Prawdziwość modelu potwierdzają analizy Sears : dane z 800 sklepów, 5% wzrost w satysfakcji pracowników prowadził do 1,3% wzrostu satysfakcji ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, kontakty z klientami, satysfakcja klienta
  • Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    07:15 11.07.2009

    ... Podejście to sprawiło, że firma International Service Check postanowiła zmierzyć poziom obsługi oferowany przez polskich dostawców Internetu. Analizując reklamy firm ... Ostatnia kategoria dotyczyła budowania lokalności klienta. W różnych branżach wykorzystywane są liczne praktyki, których celem jest przywiązanie klienta do marki. Istnieję też pewne ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    14:24 31.03.2009

    ... na szczycie listy z wynikiem +2,93. Informacje o badaniu Metodologia Programu oparta jest na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta u jubilera

    Jakość obsługi klienta u jubilera

    00:03 20.12.2008

    ... . Natomiast kiedy w grę wchodziła konsultacja dotycząca produktu nie przeznaczonego dla klienta testowego, tylko prezentu dla partnerki/partnera, to pracownicy zadawali pytania o tę osobę już tylko w 43,8 proc. przypadków. Klienci dość nisko ocenili poziom zadawania przez konsultantów pytań otwartych. 15,6 proc. stwierdziło, że takich ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: