12:31 18.06.2019
... , część klientów nadal myśli o mieszkaniu większym. Na tym polega przewaga rynku pierwotnego – planując projekty, można na bieżąco reagować na zróżnicowane preferencje konsumentów na rynku mieszkaniowym. Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady To bardzo szerokie zagadnienie, ale z pewnością zmieniła się świadomość klientów. Oprócz ...
10:29 09.08.2018
... lwa, a 19% - do kameleona, który ma być symbolem elastyczności i dopasowania. Jak wygląda ROR doskonały i jakie cechy decydują o jego atrakcyjności w oczach konsumentów? Z odpowiedzi udzielonych przez respondentów badania wynika, że konto bankowe powinno przede wszystkim przypominać najlepszego przyjaciela człowieka, czyli psa. Tak wskazało ...
10:41 05.08.2018
Wakacje 2018 przekroczyły już swój półmetek Z tej okazji serwis Wakacje.pl postanowił przyjrzeć się, jak Polacy spędzają wolne dni. Pod lupę wzięto zagraniczne wyjazdy mieszkańców poszczególnych województw. Gdzie i jak podróżujemy? Wakacje bez paszportu Wprawdzie pokaźne kolejki, które ustawiają się przed urzędami paszportowymi, to potwierdzenie ...
11:01 20.07.2018
... to co najmniej raz w roku. Co interesujące, jeszcze większe (95%) okazuje się grono osób korzystających z usług bankowości elektronicznej. Wśród „internetowych konsumentów” największą popularnością cieszą się portale aukcyjne – korzysta z nich 83% badanych. Prawie połowa ankietowanych wykorzystuje też Internet do rezerwacji usług, takich ...
11:16 17.08.2016
Wydawać by się mogło, że w dobie internetu i e-commerce rola konsultanta sprzedaży nieco się zdewaluowała. Tymczasem przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) badanie dowodzi, że klienci nadal cenią sobie osobisty kontakt ze sprzedawcą, który pozwala im nie tylko spokojnie zapoznać się z każdym szczegółem oferty handlowej ...
00:15 20.02.2016
... , ale coraz częściej – smartfony. Coraz powszechniejsze poszukiwanie informacji o produktach, cenach i możliwych rozwiązaniach alternatywnych przed zakupem powoduje, że blisko połowa (48%) konsumentów twierdzi, iż zna produkty wystawione do sprzedaży w sklepie lepiej od asystentów zatrudnionych do obsługi klientów. Przy tym aż dwie trzecie ...
10:19 15.01.2016
... wyniki dla ogółu badanych konsumentów potwierdzają tezę o wpływie tożsamości i reputacji właściciela marki na postawy konsumentów wobec marki. Czynnik ten znacząco różnicuje postrzeganą przez konsumentów wiarygodność marki i wywiera silny wpływ na komponent behawioralny postawy, w szczególności deklarowaną przez konsumentów skłonność do zakupu ...
00:30 10.08.2015
... Elektronicznej. Forma zwrotu ma znaczenie Jak się okazuje, formy zwrotu oferowane przez e-sklep mają duży wpływ na decyzje zakupowe polskich konsumentów. Niemal co drugi badany chętniej dokona zakupu, jeśli ma możliwość bezpłatnego odesłania towaru kurierem (45 proc.) lub pocztą (39 proc ...
00:50 25.01.2015
... Polaków korzystało z telefonów komórkowych, z czego 44% stanowili użytkownicy smartfonów. Preferencje klientów zmieniają się – coraz bardziej przekonujemy się do większych ... Samsung (22%), jednak jego dominacja osłabła – w 2013 r. cieszył się zaufaniem 29% konsumentów, wyprzedzając drugą Nokię o 11%. Obecnie Nokia posiada tylko 1% mniej zwolenników i ...
13:46 31.07.2014
Porównywarka cen Skąpiec.pl przeanalizowała kryteria, jakimi kierują się Polacy przy kupnie pralki – jak się okazuje, najistotniejszym czynnikiem decydującym o wyborze danego urządzenia jest jego producent. W kategorii tej zwyciężyła marka Bosch. W dalszej kolejności znaczenie mają takie elementy jak głębokość pralki, jej pojemność czy sposób ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija