-
Co shopper ma w koszyku?
00:03 17.04.2006
... (kupują, konsumują, czytają, oglądają itp.). Motywy takiego postępowania ze strony konsumentów to inne zagadnienie, ale ważne jest, iż takie postępowanie jest jedną z przyczyn, dla których marketingowcy coraz chętniej wchodzą do domów konsumentów i dokonują niejako wiwisekcji ich lodówek i łazienek w poszukiwaniu produktów i marek. Podobnie ...
Tematy: preferencje konsumentów, popyt konsumencki, promocja produktu, preferencje nabywcze -
Profil konsumenta po 30-tce
00:37 10.04.2006
... 40-tce stajemy się większymi domatorami i większość zainteresowań skupiamy na zajęciach związanych z domem czy czytaniem książek. Przykładowe charakterystyki grup konsumentów w wyżej opisywanych kategoriach wiekowych, opartych na ogólnopolskim systemie segmentacji gospodarstw domowych Personicx. Profesjonaliści z potencjałem Wykształceni, zajmujące ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, preferencje konsumentów, charakterystyka konsumentów -
Lekarze i farmaceuci jako konsumenci
00:03 28.03.2006
Jak żyją doktorzy i aptekarze? Acxiom Polska zagląda do domów i kieszeni osób czuwających nad naszym stanem zdrowia. W białych fartuchach znajdziemy zdecydowanie więcej Pań niż Panów (w proporcjach 60 do 40) wynika z danych zebranych poprzez Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska. Lekarze i farmaceuci stanowią grupę zawodową, ...
Tematy: lekarz, lekarze, badania społeczne, farmaceuci -
Jak zdobyć abonenta?
00:06 27.03.2006
Uczciwość jest dla klientów ważniejsza niż nowe technologie - wynika z raportu On Board PR "Jak zdobyć abonenta" dotyczącego operatorów telefonicznych i opartego na badaniach opinii społecznej przeprowadzonych przez PBS. Raport On Board PR "Jak zdobyć abonenta" wskazuje oczekiwane przez Polaków cechy operatorów telefonicznych. Z przeprowadzonych ...
Tematy: badania społeczne, preferencje konsumentów, abonent, usługi telekomunikacyjne -
Wygoda kusi klienta
13:31 28.02.2006
Według agencji badawczych zajmujących się prognozowaniem popytu konsumenckiego oraz trendów społecznych, znaczenie wygody dla nabywców będzie coraz większe w ciągu najbliższych lat. Trend ten ma swoje źródło w konkretnych zmianach demograficznych - rosnącej liczbie jednoosobowych gospodarstw domowych czy aktywnych zawodowo kobiet, które mają mniej ...
Tematy: preferencje konsumentów, popyt konsumencki, promocja produktu, preferencje nabywcze