eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematypreferencje konsumentów

preferencje konsumentów - wiadomości i porady tematyczne

  • Konsumenci i podejmowanie decyzji

    Konsumenci i podejmowanie decyzji

    01:07 18.05.2007

    ... Azji i Pacyfiku, zaangażowani rzecznicy stanowią 11 proc. konsumentów. Rzecznicy słabo zaangażowani (36 proc. konsumentów) aktywnie wspierają lub pomniejszają znaczenie spraw, odwodzą ... popierania swoich postulatów Europejczyków, niż konsumentów z innych kontynentów. Z kolei do konsumentów z Azji bardziej przemawia postaci celebrities. Większość ...

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, konsumenci, badania konsumentów
  • Jakim markom ufają Europejczycy?

    Jakim markom ufają Europejczycy?

    00:08 14.05.2007

    ... te otrzymywały Srebrne Godła. To właśnie wśród laureatów tych nagród jest co roku najwięcej zmian, a każda taka zmiana pokazuje reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki. W siódmej edycji badania European Trusted Brands Kryształowe Godła otrzymają marki: Mercedes (samochód), Beko (urządzenia AGD), Toshiba ...

    Tematy: badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand
  • Konsumenci wolą marki lokalne?

    Konsumenci wolą marki lokalne?

    02:14 26.04.2007

    ... Hofmyer. Preferencje odnośnie marek na świecie Konsumentów zapytano o ich preferencje w stosunku do marek różnorodnych produktów i usług, włączając w to samochody, hotele, restauracje szybkiej obsługi oraz elektroniczny sprzęt użytku domowego. Wyniki konsekwentnie pokazują, że marki globalne są najbardziej popularne wśród konsumentów. W przypadku ...

    Tematy: marki godne zaufania, preferencje konsumentów, najpopularniejsze marki, preferencje zakupowe
  • Jak bardzo kochamy gadżety?

    Jak bardzo kochamy gadżety?

    00:57 03.04.2007

    ... . - Prostota wiąże się ze znacznymi udogodnieniami dotyczącymi zarówno użytkowania, jak i interfejsu. Mamy świadomość, że to nie jest tylko przelotny kaprys konsumentów. Obecne trendy będą wywierały znaczący wpływ na producentów - powiedział Joe Paluska z Hill & Knowlton.

    Tematy: gadżety, preferencje konsumentów, posiadacze telefonów komórkowych
  • (Nie)lojalność polskich klientów

    (Nie)lojalność polskich klientów

    01:12 02.04.2007

    ... w Wielkiej Brytanii. Próba była kwalifikowana wg płci, wieku i regionu. Dodatkowo w Wielkiej Brytanii uwzględniono również cenzus społeczny, biorąc pod uwagę wyłącznie konsumentów typu ABC1 C2. Przy doborze użyto następujących kryteriów: klienci, którzy kiedykolwiek mieli do czynienia z dostawcami usług, takich jak ubezpieczenia (na ...

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów
  • Przy wyborze auta najważniejsza cena

    Przy wyborze auta najważniejsza cena

    00:45 28.03.2007

    10% Polaków kupiło w 2006 r. samochód. Zdecydowana większość (89%) wybrała auto używane. Tak negatywny, z punktu widzenia producentów samochodów osobowych, obraz polskiego rynku motoryzacyjnego tłumaczony jest małą zamożnością społeczeństwa. Wyniki ostatniego badania TNS OBOP pokazują jednak, że pozaekonomiczne czynniki wyboru samochodu nabierają ...

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, zakup samochodu
  • Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

    Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

    00:54 20.02.2007

    Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę INTERNATIONAL SERVICE CHECK, sprzedawcom w sklepach obuwniczych nie zależy szczególnie na lojalnym kliencie. Choć wygląd sklepów i prezentacja towarów są na bardzo wysokim poziomie, to jednak wciąż najbardziej liczy się po prostu sprzedać obuwie. Na drugi plan schodzi standard usług, o szkoleniach ...

    Tematy: obsługa klientów, lojalność klientów, relacje z klientem, preferencje konsumentów
  • Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    00:03 29.01.2007

    ... jest to prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie naszych znajomych i rodziny. Innymi słowy, największy wpływ na decyzje dzisiejszych konsumentów wywiera marketing szeptany, znacznie przewyższając swoją skutecznością wpływ telewizji, dzienników, czasopism czy internetu. 30 proc. respondentów badania przyznało, że podczas ...

    Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?

    Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?

    00:43 05.11.2006

    Według raportu Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, gdzie Polacy najczęściej kupują sprzęt elektroniczny i gospodarstwa domowego najchętniej wybieranymi przez konsumentów sieciami sklepów są Media Markt, Euro AGD/RTV i Avans. Zdecydowanie rzadziej odwiedzany jest Saturn i Electro World, co może wynikać także z ich ...

    Tematy: agd, sprzęt rtv, rtv, sprzęt agd
  • Studenci w USA preferują Internet

    Studenci w USA preferują Internet

    13:24 24.09.2006

    ... , kontaktować się z rówieśnikami i dowiadywać się co jest modne i na czasie. Dlaczego specjaliści od sprzedaży powinni zainteresować się właśnie tą grupą konsumentów? Obecnie w USA jest 15 milionów studentów aktywnie korzystających z Internetu.. Aby określić sposób, w jaki marketerzy mogliby nawiązać relacje z tą kluczową grupą ...

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów

poprzednia  

1 ... 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: