eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › preferencje konsumentów
  • Konsumenci i podejmowanie decyzji

    Konsumenci i podejmowanie decyzji

    01:07 18.05.2007

    ... Azji i Pacyfiku, zaangażowani rzecznicy stanowią 11 proc. konsumentów. Rzecznicy słabo zaangażowani (36 proc. konsumentów) aktywnie wspierają lub pomniejszają znaczenie spraw, odwodzą ... popierania swoich postulatów Europejczyków, niż konsumentów z innych kontynentów. Z kolei do konsumentów z Azji bardziej przemawia postaci celebrities. Większość ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, konsumenci, badania konsumentów
  • Jakim markom ufają Europejczycy?

    Jakim markom ufają Europejczycy?

    00:08 14.05.2007

    ... te otrzymywały Srebrne Godła. To właśnie wśród laureatów tych nagród jest co roku najwięcej zmian, a każda taka zmiana pokazuje reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki. W siódmej edycji badania European Trusted Brands Kryształowe Godła otrzymają marki: Mercedes (samochód), Beko (urządzenia AGD), Toshiba ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand
  • Konsumenci wolą marki lokalne?

    Konsumenci wolą marki lokalne?

    02:14 26.04.2007

    ... Hofmyer. Preferencje odnośnie marek na świecie Konsumentów zapytano o ich preferencje w stosunku do marek różnorodnych produktów i usług, włączając w to samochody, hotele, restauracje szybkiej obsługi oraz elektroniczny sprzęt użytku domowego. Wyniki konsekwentnie pokazują, że marki globalne są najbardziej popularne wśród konsumentów. W przypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, preferencje konsumentów, najpopularniejsze marki, preferencje zakupowe
  • Jak bardzo kochamy gadżety?

    Jak bardzo kochamy gadżety?

    00:57 03.04.2007

    ... . - Prostota wiąże się ze znacznymi udogodnieniami dotyczącymi zarówno użytkowania, jak i interfejsu. Mamy świadomość, że to nie jest tylko przelotny kaprys konsumentów. Obecne trendy będą wywierały znaczący wpływ na producentów - powiedział Joe Paluska z Hill & Knowlton.WIĘCEJ

    Tematy: gadżety, preferencje konsumentów, posiadacze telefonów komórkowych
  • (Nie)lojalność polskich klientów

    (Nie)lojalność polskich klientów

    01:12 02.04.2007

    ... w Wielkiej Brytanii. Próba była kwalifikowana wg płci, wieku i regionu. Dodatkowo w Wielkiej Brytanii uwzględniono również cenzus społeczny, biorąc pod uwagę wyłącznie konsumentów typu ABC1 C2. Przy doborze użyto następujących kryteriów: klienci, którzy kiedykolwiek mieli do czynienia z dostawcami usług, takich jak ubezpieczenia (na ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów
  • Przy wyborze auta najważniejsza cena

    Przy wyborze auta najważniejsza cena

    00:45 28.03.2007

    10% Polaków kupiło w 2006 r. samochód. Zdecydowana większość (89%) wybrała auto używane. Tak negatywny, z punktu widzenia producentów samochodów osobowych, obraz polskiego rynku motoryzacyjnego tłumaczony jest małą zamożnością społeczeństwa. Wyniki ostatniego badania TNS OBOP pokazują jednak, że pozaekonomiczne czynniki wyboru samochodu nabierają ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, zakup samochodu
  • Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

    Niska jakość usług w sklepach obuwniczych

    00:54 20.02.2007

    Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę INTERNATIONAL SERVICE CHECK, sprzedawcom w sklepach obuwniczych nie zależy szczególnie na lojalnym kliencie. Choć wygląd sklepów i prezentacja towarów są na bardzo wysokim poziomie, to jednak wciąż najbardziej liczy się po prostu sprzedać obuwie. Na drugi plan schodzi standard usług, o szkoleniach ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, lojalność klientów, relacje z klientem, preferencje konsumentów
  • Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    00:03 29.01.2007

    ... jest to prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie naszych znajomych i rodziny. Innymi słowy, największy wpływ na decyzje dzisiejszych konsumentów wywiera marketing szeptany, znacznie przewyższając swoją skutecznością wpływ telewizji, dzienników, czasopism czy internetu. 30 proc. respondentów badania przyznało, że podczas ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?

    Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?

    00:43 05.11.2006

    Według raportu Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, gdzie Polacy najczęściej kupują sprzęt elektroniczny i gospodarstwa domowego najchętniej wybieranymi przez konsumentów sieciami sklepów są Media Markt, Euro AGD/RTV i Avans. Zdecydowanie rzadziej odwiedzany jest Saturn i Electro World, co może wynikać także z ich ... WIĘCEJ

    Tematy: agd, sprzęt rtv, rtv, sprzęt agd
  • Studenci w USA preferują Internet

    Studenci w USA preferują Internet

    13:24 24.09.2006

    ... , kontaktować się z rówieśnikami i dowiadywać się co jest modne i na czasie. Dlaczego specjaliści od sprzedaży powinni zainteresować się właśnie tą grupą konsumentów? Obecnie w USA jest 15 milionów studentów aktywnie korzystających z Internetu.. Aby określić sposób, w jaki marketerzy mogliby nawiązać relacje z tą kluczową grupą ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów

poprzednia  

1 ... 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: