eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › preferencje konsumentów
  • Polski rynek mieszkaniowy 2007

    Polski rynek mieszkaniowy 2007

    13:04 21.01.2008

    ... Adres Sp. z o.o. przy współpracy z Millward Brown SMG/KRC i przedstawionego w raporcie "Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców". Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców” został przeprowadzony w listopadzie 2007 roku. Wynika z niego, że rynek nieruchomości mieszkaniowych w największych aglomeracjach ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek nieruchomości, nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe
  • Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków

    Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków

    10:38 07.11.2007

    ... – blisko 60 proc. Polaków przyznaje się do korzystania z reklam jako źródła informacji o produktach i usługach. UOKiK systematycznie zleca badania społeczne świadomości konsumentów, a także motywów podejmowanych przez nich decyzji. Wiedza ta jest niezbędna do zdefiniowania tych obszarów, które wymagają szybkiej interwencji czy zmian ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów
  • 20% Polaków kupuje leki bez recepty poza apteką

    20% Polaków kupuje leki bez recepty poza apteką

    01:24 05.11.2007

    ... zwyczaje, obawy i niepokoje związane z zaufaniem do produktu i miejscem jego sprzedaży. Jak zwykle najbardziej otwartą na zamiany przyzwyczajeń jest grupa młodych konsumentów. Starsi wymagają więcej czasu aby zaakceptować nowe, nawet stanowiące większe udogodnienie, rozwiązania.”– komentuje wyniki badania Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań ... WIĘCEJ

    Tematy: leki bez recepty, zakupy leków, preferencje zakupowe, sprzedaż leków
  • Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy

    Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy

    00:25 04.11.2007

    ... itp.). Największą grupę klientów robiących zakupy zgodnie z ideą „Smart shopping” stanowią kobiety do czterdziestego roku życia. Do „najsprytniejszych” konsumentów należą mieszkańcy województw: mazowieckiego, śląskiego oraz pomorskiego – prawdopodobnie z powodu umiejscowienia w tych regionach dużej ilości centrów wyprzedażowych czyli outletów ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci
  • Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

    Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

    12:26 11.10.2007

    Aż 55% Polaków kupując materiały budowlano-wykończeniowe kieruje się opiniami pracowników sklepu - wynika z raportu "Marka budowlana - jak zdobyć klienta" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez PBS DGA. Ponad połowa Polaków, którzy planują przeprowadzanie jakiś robót ... WIĘCEJ

    Tematy: materiały budowlane, preferencje konsumentów, badania konsumentów, preferencje zakupowe
  • Język ciała konsumentów a reklama produktu

    Język ciała konsumentów a reklama produktu

    00:46 08.09.2007

    ... to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio ... ustawić się w kolejce. Inaczej jest z np. napojami energetycznymi czy wodą mineralną. Dla konsumentów liczy się ich opakowanie, wrażenie, jakie wywołują butelki i puszki stojące obok ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu
  • Rynek energii: Polacy nie zmieniają dostawców

    Rynek energii: Polacy nie zmieniają dostawców

    13:06 27.07.2007

    Zaledwie 30% osób spośród wąskiego grona Polaków, którzy wiedzą o liberalizacji rynku energii, rozważa możliwość zmiany sprzedawcy - w odniesieniu do całości populacji daje to zaledwie 6% gotowych na rzeczywistą zmianę - wynika z raportu "Jak zdobyć odbiorcę" przygotowanego przez On Board PR na podstawie badań PBS DGA. Badanie On Board PR pokazuje ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, preferencje konsumentów, energia elektryczna
  • Polacy lubią małe sklepy

    Polacy lubią małe sklepy

    00:33 04.07.2007

    ... odsetek osób deklaruje najwyższe wydatki w tradycyjnych sklepach spożywczych co w hipermarketach (około 1/3 konsumentów). W Polsce jest najniższy w regionie, ponad dwukrotnie, odsetek kupujących, którzy najwięcej wydają w supermarketach. 3/4 Polskich konsumentów chętnie korzysta z promocji, ponad 20 proc. deklaruje, że robiąc zakupy aktywnie szuka ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów
  • Polacy sami kupują leki

    Polacy sami kupują leki

    00:59 30.06.2007

    Jak wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP pt. "Zwyczaje zakupowe Polaków związane z nabywaniem leków" - 59% Polaków, kupując lek dostępny bez recepty, decyzję podejmuje samodzielnie, w oparciu o własne wcześniejsze doświadczenie z tym lekiem. Tego rodzaju zachowanie występuje częściej w przypadku kobiet, osób w wieku 30-39 lat, osób z ... WIĘCEJ

    Tematy: leki bez recepty, zakupy leków, preferencje zakupowe, sprzedaż leków
  • Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    13:49 29.06.2007

    W czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny

poprzednia  

1 ... 6 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: