preferencje konsumentów - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski rynek mieszkaniowy 2007
13:04 21.01.2008
... Adres Sp. z o.o. przy współpracy z Millward Brown SMG/KRC i przedstawionego w raporcie "Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców". Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców” został przeprowadzony w listopadzie 2007 roku. Wynika z niego, że rynek nieruchomości mieszkaniowych w największych aglomeracjach ...
Tematy: rynek nieruchomości, nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe -
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
10:38 07.11.2007
... – blisko 60 proc. Polaków przyznaje się do korzystania z reklam jako źródła informacji o produktach i usługach. UOKiK systematycznie zleca badania społeczne świadomości konsumentów, a także motywów podejmowanych przez nich decyzji. Wiedza ta jest niezbędna do zdefiniowania tych obszarów, które wymagają szybkiej interwencji czy zmian ...
Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
20% Polaków kupuje leki bez recepty poza apteką
01:24 05.11.2007
... zwyczaje, obawy i niepokoje związane z zaufaniem do produktu i miejscem jego sprzedaży. Jak zwykle najbardziej otwartą na zamiany przyzwyczajeń jest grupa młodych konsumentów. Starsi wymagają więcej czasu aby zaakceptować nowe, nawet stanowiące większe udogodnienie, rozwiązania.”– komentuje wyniki badania Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań ...
Tematy: leki bez recepty, zakupy leków, preferencje zakupowe, sprzedaż leków -
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
00:25 04.11.2007
... itp.). Największą grupę klientów robiących zakupy zgodnie z ideą „Smart shopping” stanowią kobiety do czterdziestego roku życia. Do „najsprytniejszych” konsumentów należą mieszkańcy województw: mazowieckiego, śląskiego oraz pomorskiego – prawdopodobnie z powodu umiejscowienia w tych regionach dużej ilości centrów wyprzedażowych czyli outletów ...
Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci -
Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
12:26 11.10.2007
Aż 55% Polaków kupując materiały budowlano-wykończeniowe kieruje się opiniami pracowników sklepu - wynika z raportu "Marka budowlana - jak zdobyć klienta" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez PBS DGA. Ponad połowa Polaków, którzy planują przeprowadzanie jakiś robót ...
Tematy: materiały budowlane, preferencje konsumentów, badania konsumentów, preferencje zakupowe -
Język ciała konsumentów a reklama produktu
00:46 08.09.2007
... to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio ... ustawić się w kolejce. Inaczej jest z np. napojami energetycznymi czy wodą mineralną. Dla konsumentów liczy się ich opakowanie, wrażenie, jakie wywołują butelki i puszki stojące obok ...
Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu -
Rynek energii: Polacy nie zmieniają dostawców
13:06 27.07.2007
Zaledwie 30% osób spośród wąskiego grona Polaków, którzy wiedzą o liberalizacji rynku energii, rozważa możliwość zmiany sprzedawcy - w odniesieniu do całości populacji daje to zaledwie 6% gotowych na rzeczywistą zmianę - wynika z raportu "Jak zdobyć odbiorcę" przygotowanego przez On Board PR na podstawie badań PBS DGA. Badanie On Board PR pokazuje ...
Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, preferencje konsumentów, energia elektryczna -
Polacy lubią małe sklepy
00:33 04.07.2007
... odsetek osób deklaruje najwyższe wydatki w tradycyjnych sklepach spożywczych co w hipermarketach (około 1/3 konsumentów). W Polsce jest najniższy w regionie, ponad dwukrotnie, odsetek kupujących, którzy najwięcej wydają w supermarketach. 3/4 Polskich konsumentów chętnie korzysta z promocji, ponad 20 proc. deklaruje, że robiąc zakupy aktywnie szuka ...
Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów -
Polacy sami kupują leki
00:59 30.06.2007
Jak wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP pt. "Zwyczaje zakupowe Polaków związane z nabywaniem leków" - 59% Polaków, kupując lek dostępny bez recepty, decyzję podejmuje samodzielnie, w oparciu o własne wcześniejsze doświadczenie z tym lekiem. Tego rodzaju zachowanie występuje częściej w przypadku kobiet, osób w wieku 30-39 lat, osób z ...
Tematy: leki bez recepty, zakupy leków, preferencje zakupowe, sprzedaż leków -
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
13:49 29.06.2007
W czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny