Studenci w USA preferują Internet
2006-09-24 13:24
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Zakupy online: potencjał niekupujących
Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i dowiadywać się co jest modne i na czasie. Dlaczego specjaliści od sprzedaży powinni zainteresować się właśnie tą grupą konsumentów?Obecnie w USA jest 15 milionów studentów aktywnie korzystających z Internetu..
Aby określić sposób, w jaki marketerzy mogliby nawiązać relacje z tą kluczową grupą demograficzną, BurstMedia postanowiła zbadać ponad 800 studentów w wieku od 18 do 24 lat, skupiając się na tym z jakich środków przekazu korzystają, na ich wydatkach i czynnikach jakie decydują o wyborze danej marki.
Jak się okazuje, studenci spędzają więcej czasu korzystając z Internetu, niż z jakiegokolwiek innego środka przekazu. Jedna trzecia studentów (33,6 proc.) przyznaje, że spędza w Internecie ponad 10 godzin tygodniowo, a 20,3 proc. respondentów nawet ponad 20 godzin
fot. mat. prasowe
Wśród ankietowanych, mężczyźni okazali się być bardziej zapalonymi internautami niż kobiety (odpowiednio 37,2 proc. do 29,8 proc.), spędzając w Internecie ponad 20 godzin tygodniowo.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
-
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
-
Rynek mieszkań 2009: preferencje nabywców
-
Świadomość konsumencka coraz wyższa
-
Kupno samochodu na kredyt mało popularne
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
-
Przy wyborze auta najważniejsza cena
-
Pralki - preferencje konsumentów
-
Zakupy online głównie na Allegro