eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Studenci w USA preferują Internet

Studenci w USA preferują Internet

2006-09-24 13:24

Studenci w USA preferują Internet

© fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

Marketerzy starają się od dawna znaleźć drogę, którą mogliby dotrzeć do studentów w czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie.

Przeczytaj także: Zakupy online: potencjał niekupujących

Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i dowiadywać się co jest modne i na czasie. Dlaczego specjaliści od sprzedaży powinni zainteresować się właśnie tą grupą konsumentów?

Obecnie w USA jest 15 milionów studentów aktywnie korzystających z Internetu..

Aby określić sposób, w jaki marketerzy mogliby nawiązać relacje z tą kluczową grupą demograficzną, BurstMedia postanowiła zbadać ponad 800 studentów w wieku od 18 do 24 lat, skupiając się na tym z jakich środków przekazu korzystają, na ich wydatkach i czynnikach jakie decydują o wyborze danej marki.

Jak się okazuje, studenci spędzają więcej czasu korzystając z Internetu, niż z jakiegokolwiek innego środka przekazu. Jedna trzecia studentów (33,6 proc.) przyznaje, że spędza w Internecie ponad 10 godzin tygodniowo, a 20,3 proc. respondentów nawet ponad 20 godzin

Wśród ankietowanych, mężczyźni okazali się być bardziej zapalonymi internautami niż kobiety (odpowiednio 37,2 proc. do 29,8 proc.), spędzając w Internecie ponad 20 godzin tygodniowo.

 

1 2

następna

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: