eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Studenci w USA preferują Internet

Studenci w USA preferują Internet

2006-09-24 13:24

Przeczytaj także: Zakupy online: potencjał niekupujących


Dla marketerów ważny okazał się fakt, że obecnie wśród studentów Internet jest znacznie popularniejszy niż np. radio czy telewizja. Mniej niż jeden na pięciu ankietowanych przyznaje, że spędza ponad 10 godzin tygodniowo oglądając telewizję (18.8 proc.) lub słuchając radia (18.2 proc.). Odkrycia te potwierdziły wyniki wcześniejszych badań przeprowadzonych przez Experience, stronę internetową dla młodzieży kończącej liceum, które pokazały, że 43 proc. studentów spędza ponad 10 godzin online, w porównaniu do 17 proc. osób, które oglądają telewizję i 6 proc., które słuchają radia.

Dane mogą być nieco nieścisłe zważywszy na fakt, że dwie trzecie studentów (63,7 proc.) przyznaje, iż ogląda telewizję i jednocześnie korzysta z komputera, zaś 60,2 proc. twierdzi, że w tym samym czasie korzysta z komputera i słucha radia.

Jeśli zaś chodzi o czynniki, które mają największy wpływ na decyzję o zakupie konkretnego produktu to najważniejsza jest cena produktu (60,5 proc. ankietowanych), a na drugim miejscu rekomendacja ze strony przyjaciół lub znajomych (48,5 proc.).

BurstMedia podkreśla, że dla większości studentów Internet jest nieodzowną częścią ich codziennego życia, a także podstawowym medium komunikacji, źródłem informacji i rozrywki.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: