eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w prasie VIII 2006

Reklama w prasie VIII 2006

2006-09-24 00:04

Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku.

Przeczytaj także: Reklama w prasie XI 2007

Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej.

Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek o prawie 4 mln zł), a czwarte zajął Super Express z wpływami na poziomie 5,95 mln zł (wobec 7,1 mln zł rok wcześniej).

Na piątym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki, a jego wpływy z reklam w omawianym okresie wyniosły 5,29 mln zł wobec 5,31 mln rok wcześniej.

Dziennik (Axel Springer Polska) zajął szóstą pozycję, jego wpływy z reklam wyniosły w sierpniu 3,62 mln zł.
Przeczytaj także: Reklama w prasie I-IX 2007 Reklama w prasie I-IX 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: