09:33 11.12.2019
... malejąca rola ciasteczek, oznaczają konieczność stosowania nowych metod pomiaru widowni reklamy internetowej oraz skuteczności kampanii reklamowych. Inne kanały, takie ... Media Effectiveness, Kantar. Co czeka media w 2020 roku? Trendy technologiczne zmieniające rynek mediów: Era 5G w końcu nadchodzi: Branża marketingowa będzie jednym z największych ...
12:43 11.07.2019
... zł), PZU (8,9 mln zł) oraz Santander Bank Polska (8,6 mln zł). W czerwcu 2019 roku najwyższe budżety w branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. ubezpieczeń oraz kart płatniczych. W czerwcu 98 proc. budżetu ...
11:40 12.04.2019
... pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio po 60 proc.), gdzie np. branża farmaceutyczna przeznaczyła ... W okresie od stycznia do marca 2019 roku marka Ibum zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 31 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Molekin, ...
11:28 25.03.2019
Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I to właśnie telekomunikacja okazała się branżą posiadającą ...
10:49 12.03.2019
... perfumerie (4 proc.), sieci budowlane (4 proc.) oraz sklepy sportowe (2 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Griperx, Gripovita oraz Regnerum. Farmacja: typy reklamowanych produktów W lutym 2019 roku ...
10:11 06.03.2019
... . Producent zanotował 20% spadek i osiągnął 46 962 GRP – wynika z analizy Codemedia. Według raportu PMR w 2018 roku, podobnie jak w latach poprzednich, rynek leków OTC i suplementów diety napędzany był przez wysoką zachorowalność na grypę (w pierwszym kwartale 2018 r. liczba zachorowań stanowiła już ponad połowę ...
08:55 25.02.2019
... na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 proc.). Najmniejsze budżety przeznaczane są na ... Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum ...
00:20 19.01.2019
... . Gross Rating Point) jest to suma ratingów czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie danych: Nielsen Audience Measurement, grupa Wszyscy 16-49
10:02 17.01.2019
... pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ... branży motoryzacyjnej w skali miesięcznej 2018 roku występowało większe zróżnicowanie liderów reklamy, w porównaniu do innych branży. Tutaj inwestowały marki takie jak – Toyta ...
13:11 04.01.2019
... , Credit Agricole, PKO BP oraz BGŻ BNP Paribas. Finanse: typy reklamowanych usług W badanym okresie branża finansowa wciąż w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (tym razem aż 72 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług finansowych, ubezpieczeń oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija