2019-12-11 09:33
Co czeka media w 2020? © eyewave - Fotolia.com
Przeczytaj także: 12 prognoz dla rynku mediów 2019
Jak czytamy w komunikacie, kolejnym wyzwaniem, przed jakim staną marketerzy będzie wykorzystywanie gromadzonych danych i pogodzenie oczekiwań odnośnie spersonalizowanych treści z ograniczeniami i wymaganiami dotyczącymi ochrony danych osobowych i prywatności. Autorzy raportu wskazują również na utrudnienia w korzystaniu z ciasteczek, w efekcie czego koniecznością stanie się poszukiwanie innych metod pomiaru efektywności reklam.“Rok 2020 zapowiada się jako ekscytujący czas dla marketerów. Rosnące możliwości związane z reklamą, dostarczanymi treściami oraz danymi, to mnóstwo nowych okazji, z których skorzystać mogą zarówno marketerzy, jak i właściciele mediów. Jednak nowe możliwości oznaczają również nowe wyzwania. Powstające technologie mogą zmieniać użytkowanie mediów. Inne zmiany w branży, takie jak malejąca rola ciasteczek, oznaczają konieczność stosowania nowych metod pomiaru widowni reklamy internetowej oraz skuteczności kampanii reklamowych. Inne kanały, takie jak marketing wykorzystujący influencerów oraz nowe kanały audio staną przed ostatecznym wyborem. Albo wyjdą z niego zwycięsko, zmieniając się i spełniając pokładane w nich oczekiwania, albo będzie to ich koniec. Marketerzy muszą lepiej rozumieć, jak różne miejsca kontaktu z konsumentami skutecznie wspierają ich marki – zarówno online jak i offline” – powiedziała Jane Ostler, Global Head of Media Effectiveness, Kantar.
fot. eyewave - Fotolia.com
Co czeka media w 2020?
W roku 2020 technologia w dalszym ciągu będzie wpływać na zmianę rynku mediów, stwarzając zarówno nowe możliwości jak i niespotykane dotąd wyzwania.
oprac. : eGospodarka.pl
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
Witam, od września 2019 roku jestem na L4 z powodu ciąży. Zarabiam najniższą krajową w państwowej placówce. Dzisiaj dostałam wynagrodzenie ...
Witam! Po rozpadzie zespołu pozostał mi sprzęt oświetleniowy i nagłośnieniowy oraz namiot. Przedmioty te chciałbym wynajmować w ramach najmu ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija