eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w prasie XI 2007

Reklama w prasie XI 2007

2008-01-05 11:55

Wpływy reklamowe dzienników wzrosły w listopadzie 2007 roku o 12,57 proc. w porównaniu z listopadem 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama w prasie I-IX 2007

Najwięcej na reklamach w listopadzie 2007 roku zarobiła Gazeta Wyborcza, której wpływy kształtowały się na poziomie 91,98 mln zł i były o 15,19 proc. większe niż w listopadzie 2006 roku.

Trzy razy mniej niż Gazeta Wyborcza zarobił, zajmujący drugą pozycję, dziennik Polska (30,55 mln zł). Trzecia pozycja przypadła Rzeczpospolitej z 20,1 mln zł (wzrost o 19,56 proc.).

Dalej uplasowały się: Dziennik (19,66 mln zł; wzrost o 82,75 proc.), Fakt (16,28 mln zł; spadek o 0,47 proc.), Super Express (12,21 mln zł; wzrost o 81,49 proc.), Metro (7,28 mln zł), Gazeta Prawna (5,78 mln zł; spadek o 9,24 proc.), Echo Miasta (4,68 mln zł) i Puls Biznesu (3,89 mln zł; spadek o 26,02 proc.).

Wszystkie monitorowane dzienniki zarobiły w listopadzie 2007 roku na reklamach 253,88 mln zł, czyli o 12,57 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku.

Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także: Reklama w prasie VIII 2007 Reklama w prasie VIII 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: