Reklama w telewizji 2007
2008-01-06 00:05
Przeczytaj także: Reklama w telewizji XI 2007
Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN z 2,17 mld zł (wzrost o 6,7 proc.).Spośród stacji Telewizji Polskiej najwięcej zarobiła TVP1 - 1,55 mld zł (wzrost o 17,12 proc.). Wpływy TVP2 wyniosły 1,08 mld zł (wzrost o 4,57 proc.), a TVP Info - 85,62 mln zł (wzrost o 29,36 proc.).
Czwórka zarobiła na reklamach 237,16 mln zł (wzrost o 44,01 proc.). Natomiast TV Puls miał 82,07 mln zł wpływów z reklam (wzrost o 17,37 proc.).
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.