Reklama w telewizji XI 2007
2007-12-10 02:33
Przeczytaj także: Rosną wpływy z reklam stacji telewizyjnych
Polsat zarobił w listopadzie 2007 roku na reklamach 302,19 mln zł, czyli o 47,76 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Wpływy TVN kształtowały się na poziomie 264,93 mln zł. Kanał zarobił o 0,51 proc. mniej niż przed rokiem.Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 162,52 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 5,14 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 114,37 mln zł (spadek o 11,05 proc.), a TVP Info - 10,3 mln zł (wzrost o 42,72 proc.).
Kanał TV4 miał 29,2 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 60,47 proc.), a TV Puls - 16,51 mln zł (wzrost o 168,14 proc.).
W zestawieniu uwzględniono stacje telewizyjne, które nadają swój program drogą naziemną.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.