eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w telewizji XI 2007

Reklama w telewizji XI 2007

2007-12-10 02:33

Polsat zarobił w listopadzie br. najwięcej na reklamach spośród wszystkich stacji telewizyjnych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Przeczytaj także: Rosną wpływy z reklam stacji telewizyjnych

Polsat zarobił w listopadzie 2007 roku na reklamach 302,19 mln zł, czyli o 47,76 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Wpływy TVN kształtowały się na poziomie 264,93 mln zł. Kanał zarobił o 0,51 proc. mniej niż przed rokiem.

Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 162,52 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 5,14 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 114,37 mln zł (spadek o 11,05 proc.), a TVP Info - 10,3 mln zł (wzrost o 42,72 proc.).

Kanał TV4 miał 29,2 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 60,47 proc.), a TV Puls - 16,51 mln zł (wzrost o 168,14 proc.).

W zestawieniu uwzględniono stacje telewizyjne, które nadają swój program drogą naziemną.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: