reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej
09:27 27.08.2025
... prognozy wzrostu rynku reklamy w 2025 r. do poziomu 7,8% (z 8,2%). W pierwszym półroczu 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w radiu – o 10,4% r/r, nieco wolniej w kinach – o 9,3%, na trzecim miejscu znalazł się zaś internet z dynamiką 8,7% (przy czym nie wszystkie obszary rosną ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu
00:15 13.08.2025
Reklama wideo w Polsce nie zwalnia tempa. Według najnowszej analizy Publicis Groupe Polska, inwestycje w ... reklamę użytkownikowi po wciśnięciu pauzy na odtwarzanym materiale. Wideo jest minimalizowane, a zamiast niego pojawia się reklama, którą użytkownik może zamknąć lub kliknąć w odnośnik i uzyskać więcej informacji. Jednocześnie YouTube cały czas ...
Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci -
Polacy unikają reklam w telewizji. Ponad 77% sięga po telefon podczas przerw
00:01 26.07.2025
Blisko 8 na 10 respondentów przyznaje, że zdarza im się przeglądać treści w telefonie komórkowym podczas przerw reklamowych w telewizji. W ten sposób zachowują się przede wszystkim osoby młode, z wysokimi zarobkami oraz z miast liczących od 20 tys. do 49 tys. mieszkańców. Z kolei postawę przeciwną zajmują głównie ankietowani z najstarszej grupy ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama TV, multiscreening, smartfony -
Internet i handel napędzają rynek reklamy
13:29 26.05.2025
... radio, reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
00:20 20.05.2025
... zmiany w ekosystemie rynku reklamy wideo, co potwierdzają wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Wzrost inwestycji o 4,3% jest dla nas sygnałem, że reklama wideo nie traci na znaczeniu w strategiach marketingowych reklamodawców. Szczególnie cieszy nas znaczny wzrost wartości streamingu VOD o 77%, co wskazuje na ...
Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci -
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
09:10 03.03.2025
... 54,3% wobec 53,4% w 2023 r. Udział samej telewizji natomiast wynosił 38,2% i był niższy od 2023 r. o 1,2 p.p. Wzrost udziału w rynku reklamy zanotowały z kolei reklama zewnętrzna, osiągając 5,5% (więcej o 0,1 p.p.) oraz kino 1,7%. Inwestycje reklamowe w radio wzrosły w 2024 r. o 2,0%. Zwłaszcza druga połowa roku nie była udana dla reklamy radiowej ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
09:05 27.11.2024
... . Podobnie jak w pierwszym półroczu w okresie od stycznia do września 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o niespełna 12% r/r, a także wideo – o nieco ponad 11% oraz kino o 10,9%. Przychody reklamowe w internecie zwiększyły się natomiast o 9,3%. Po zmianie ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
09:22 18.11.2024
Pojawiły się najnowsze doniesienia Publicis Groupe odnośnie rynku reklamy wideo. Okazuje się, że pierwsze trzy kwartały bieżącego roku przyniosły dość istotny, bo ponad 11-procentowy wzrost wydatków na kreacje wideo w telewizji i internecie. Opracowanie rzuca również światło na statystyki dotyczące oglądalności TV oraz udział poszczególnych form ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
10:10 02.09.2024
... od stycznia do czerwca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
10:42 12.08.2024
Pojawiła się najnowsza analiza Publicis Groupe, a w niej doniesienia dotyczące sytuacji rynku reklamy wideo w I półroczu bieżącego roku. Wartość rynku osiągnęła poziom 3,27 miliarda zł, co oznacza wzrost na poziomie 11,2%. Nie jest zaskoczeniem, że przemożny wpływ na dynamikę inwestycji w badanym okresie wywarły Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama