-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
12:25 19.09.2023
Wiosna i lato to tradycyjnie już okres, w którym branża turystyczna intensyfikuje swoje działania reklamowe. Nie inaczej było i w tym roku - wynika z analizy wyników badań gemiusAdRea oraz Mediapanel. Jej autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe emitowane online, w telewizji oraz w radiu, a także przyjrzeli się ruchowi na stronach z kategorii " ...
Tematy: rynek reklamy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
09:16 23.03.2021
... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ...
Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
11:28 25.03.2019
Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I to właśnie telekomunikacja okazała się branżą posiadającą ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
10:11 06.03.2019
Miniony rok okazał się kolejnym, w którym najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym okazała się farmacja - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera ponownie znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowali się Polpharma oraz awansująca z 4. miejsca US Pharmacia. W czołowej "10" zestawienia znalazła się również dość ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
00:20 19.01.2019
Kuchenne Rewolucje, Milionerzy, Nasz nowy dom. To czołówka zestawienia najbardziej dochodowych programów TV. Z kolejnej już odsłony zestawienia MullenLowe MediaHub wynika, że dochody reklamowe generowane przez najsłynniejszą polską restauratorkę to przeszło 230 mln zł. Przed nami 9. już edycja reklamowego zestawienia gwiazd autorstwa MullenLowe ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które były również w TOP ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
10:12 27.12.2017
Kantar Millward Brown jak co roku ogłosił swoje prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Zgodnie z jego przewidywaniami, nadchodzący rok będzie dla marketerów niezwykle intensywnym okresem, w którym mierzyć się będą m.in. ze zmieniającym się podejściem do komunikacji, technologii kierowania przekazu do różnych grup docelowych oraz ROI, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
12:32 31.08.2017
Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
11:45 20.06.2017
... i kategorie Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama