reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Internet i handel napędzają rynek reklamy
13:29 26.05.2025
... radio, reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
00:20 20.05.2025
... zmiany w ekosystemie rynku reklamy wideo, co potwierdzają wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Wzrost inwestycji o 4,3% jest dla nas sygnałem, że reklama wideo nie traci na znaczeniu w strategiach marketingowych reklamodawców. Szczególnie cieszy nas znaczny wzrost wartości streamingu VOD o 77%, co wskazuje na ...
Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci -
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
09:10 03.03.2025
... 54,3% wobec 53,4% w 2023 r. Udział samej telewizji natomiast wynosił 38,2% i był niższy od 2023 r. o 1,2 p.p. Wzrost udziału w rynku reklamy zanotowały z kolei reklama zewnętrzna, osiągając 5,5% (więcej o 0,1 p.p.) oraz kino 1,7%. Inwestycje reklamowe w radio wzrosły w 2024 r. o 2,0%. Zwłaszcza druga połowa roku nie była udana dla reklamy radiowej ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
09:05 27.11.2024
... . Podobnie jak w pierwszym półroczu w okresie od stycznia do września 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o niespełna 12% r/r, a także wideo – o nieco ponad 11% oraz kino o 10,9%. Przychody reklamowe w internecie zwiększyły się natomiast o 9,3%. Po zmianie ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
09:22 18.11.2024
Pojawiły się najnowsze doniesienia Publicis Groupe odnośnie rynku reklamy wideo. Okazuje się, że pierwsze trzy kwartały bieżącego roku przyniosły dość istotny, bo ponad 11-procentowy wzrost wydatków na kreacje wideo w telewizji i internecie. Opracowanie rzuca również światło na statystyki dotyczące oglądalności TV oraz udział poszczególnych form ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
10:10 02.09.2024
... od stycznia do czerwca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
10:42 12.08.2024
Pojawiła się najnowsza analiza Publicis Groupe, a w niej doniesienia dotyczące sytuacji rynku reklamy wideo w I półroczu bieżącego roku. Wartość rynku osiągnęła poziom 3,27 miliarda zł, co oznacza wzrost na poziomie 11,2%. Nie jest zaskoczeniem, że przemożny wpływ na dynamikę inwestycji w badanym okresie wywarły Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
12:33 21.05.2024
... wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię „wideo”, która obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online, ponieważ stosowany ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
12:25 19.09.2023
Wiosna i lato to tradycyjnie już okres, w którym branża turystyczna intensyfikuje swoje działania reklamowe. Nie inaczej było i w tym roku - wynika z analizy wyników badań gemiusAdRea oraz Mediapanel. Jej autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe emitowane online, w telewizji oraz w radiu, a także przyjrzeli się ruchowi na stronach z kategorii " ...
Tematy: rynek reklamy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama