eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama telewizyjna
  • Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    13:27 13.02.2017

    ... kolei zdołała awansować z szóstej pozycji (+37%). Ostatnie miejsce na podium przypadło w udziale Procter & Gamble z 23% wzrostem. Podkreślenia wymaga spadająca aktywność telewizyjna większości operatorów komórkowych. Aktywność Orange spadła o 17%, a Polkomtel o 26% rdr. Wyjątkiem wśród telekomów okazał się T-Mobile, który zwiększył swoją aktywność ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    12:24 23.01.2017

    Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. Grono marek, które zdołały w minionym roku przekroczyć próg 20 000 GPR w grupie 4+ powiększyło ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    13:16 02.01.2017

    ... zatem dziwnego, że reklamodawcy z branży farmaceutycznej podnoszą wydatki właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    00:15 05.08.2016

    Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.

    11:11 11.03.2016

    ... za ponad 70% wszystkich budżetów. Jeden z najmniejszych udziałów w rynku miała reklama outdoorowa (0,4%), która zanotowała jednak w czwartym kwartale najwyższy wzrost za sprawą ... rok do roku). Niewielką część rocznych budżetów zajęła także rosnąca o +10% reklama w gazetach (1% SOS) oraz reklama zewnętrzna, także rosnąca, o 3% (0,3% SOS). Oba te ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    00:15 17.01.2016

    Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby w rozpoczętym roku odnieść sukces marketingowy? Czego nie wolno przeoczyć marketingowcom? Swoje coroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych ogłosił Instytut Millward Brown. Jedna z prognoz na rok 2016 wskazuje na możliwość opracowywania bardziej przejrzystych map podróży konsumenta ( ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Reklama telewizyjna odrabia straty?

    Reklama telewizyjna odrabia straty?

    00:35 05.10.2015

    Ostatnie 6 lat to dla globalnego rynku reklamy okres nieustających praktycznie wzrostów. Jeśli obecna koniunktura gospodarcza doczeka się kontynuacji, to również polski rynek reklamowy powinien utrzymać notowany od minionego roku trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja
  • Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    09:54 08.09.2015

    Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ... WIĘCEJ

    Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    13:39 22.07.2015

    ... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    11:06 02.07.2015

    ... do odbiorców – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Czy rozwiązaniem narastającej tendencji jest programmatic TV, czyli spersonalizowana reklama telewizyjna? Rzadziej, lepiej, skuteczniej Spersonalizowana reklama telewizyjna może być rozwiązaniem, które sprawi, że widzowie nie będą z irytacją odchodzić od telewizyjnych odbiorników wraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy

poprzednia  

1 2 3 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: