-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
13:27 13.02.2017
... kolei zdołała awansować z szóstej pozycji (+37%). Ostatnie miejsce na podium przypadło w udziale Procter & Gamble z 23% wzrostem. Podkreślenia wymaga spadająca aktywność telewizyjna większości operatorów komórkowych. Aktywność Orange spadła o 17%, a Polkomtel o 26% rdr. Wyjątkiem wśród telekomów okazał się T-Mobile, który zwiększył swoją aktywność ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
12:24 23.01.2017
Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. Grono marek, które zdołały w minionym roku przekroczyć próg 20 000 GPR w grupie 4+ powiększyło ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
13:16 02.01.2017
... zatem dziwnego, że reklamodawcy z branży farmaceutycznej podnoszą wydatki właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
00:15 05.08.2016
Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
11:11 11.03.2016
... za ponad 70% wszystkich budżetów. Jeden z najmniejszych udziałów w rynku miała reklama outdoorowa (0,4%), która zanotowała jednak w czwartym kwartale najwyższy wzrost za sprawą ... rok do roku). Niewielką część rocznych budżetów zajęła także rosnąca o +10% reklama w gazetach (1% SOS) oraz reklama zewnętrzna, także rosnąca, o 3% (0,3% SOS). Oba te ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
00:15 17.01.2016
Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby w rozpoczętym roku odnieść sukces marketingowy? Czego nie wolno przeoczyć marketingowcom? Swoje coroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych ogłosił Instytut Millward Brown. Jedna z prognoz na rok 2016 wskazuje na możliwość opracowywania bardziej przejrzystych map podróży konsumenta ( ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Reklama telewizyjna odrabia straty?
00:35 05.10.2015
Ostatnie 6 lat to dla globalnego rynku reklamy okres nieustających praktycznie wzrostów. Jeśli obecna koniunktura gospodarcza doczeka się kontynuacji, to również polski rynek reklamowy powinien utrzymać notowany od minionego roku trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone ...
Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja -
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
09:54 08.09.2015
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
11:06 02.07.2015
... do odbiorców – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Czy rozwiązaniem narastającej tendencji jest programmatic TV, czyli spersonalizowana reklama telewizyjna? Rzadziej, lepiej, skuteczniej Spersonalizowana reklama telewizyjna może być rozwiązaniem, które sprawi, że widzowie nie będą z irytacją odchodzić od telewizyjnych odbiorników wraz ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy