eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama telewizyjna
  • Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    11:00 21.04.2015

    ... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe budżety ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Reklamy telewizyjne już nie ryczą

    Reklamy telewizyjne już nie ryczą

    23:48 17.03.2015

    Głośność bloków reklamowych w większości stacji telewizyjnych mieści się w normach - wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT sprawdziła poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych. Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli działania w celu spełnienia wymagań KRRiT, według których poziom ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, reklama, reklama telewizyjna, KRRiT
  • Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"

    Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"

    12:24 04.03.2015

    Przychody, jakie najpopularniejsze polskie seriale wygenerowały w ostatnich dziesięciu latach można liczyć w miliardach złotych. Okazuje się, że największy udział w ich wypracowaniu miało TVN-owskie "Na Wspólnej" oraz "Pierwsza Miłość", którą oglądać mogą widzowie Polsatu. Te dwie produkcje zarobiły dla swoich stacji ponad 4 miliardy złotych, a ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?

    Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?

    10:48 04.03.2015

    Dynamiczny rozwój mediów elektronicznych na razie nie zagraża jeszcze pozycji telewizji. Wydawałoby się zatem, że reklama telewizyjna powinna być skutecznym narzędziem w rękach marketingowców, tymczasem okazuje się, że zaufanie do niej deklaruje niespełna 1/3 polskich internautów. Co ma ... WIĘCEJ

    Tematy: oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    11:48 03.02.2015

    ... zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne stwierdzenia. Synchronizację można również stosować do promowania produktów o charakterze komplementarnym względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.

    Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.

    16:50 29.01.2015

    Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek–Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki oraz Igor Sokołowski czyli prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo” to najbardziej "dochodowi" dziennikarze publicystyczni ubiegłego roku - wynika z najnowszego raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe Media. Na kolejnych pozycjach uplasowali się m.in. gospodarze ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł

    Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł

    00:40 27.12.2014

    W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, branża reklamowa, branża dziecięca, wydatki na reklamę
  • Reklama telewizyjna nadal działa

    Reklama telewizyjna nadal działa

    11:29 20.10.2014

    ... Networks CEEMEA Główne wnioski raportu: Reklama telewizyjna działa Ponad 50% ... reklama na zaufanych kanałach ma na nich większy wpływ, nawet jeśli ten efekt jest w dużej mierze podświadomy (w Polsce jest to 28%). Reklama telewizyjna jest skuteczniejsza, gdy ma przedłużenie na drugim ekranie Konsumenci zgadzają się ze stwierdzeniem, że reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    10:38 14.10.2014

    ... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna
  • Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.

    Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.

    13:26 18.02.2014

    Gwiazdy dziennikarstwa i publicystki przyciągają reklamodawców i tym samym dają milionowe dochody telewizyjnym stacjom. „Dzień na Żywo” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 2 3 4 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: