-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
11:00 21.04.2015
... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe budżety ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie ...
Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
23:48 17.03.2015
Głośność bloków reklamowych w większości stacji telewizyjnych mieści się w normach - wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT sprawdziła poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych. Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli działania w celu spełnienia wymagań KRRiT, według których poziom ...
Tematy: telewizja, reklama, reklama telewizyjna, KRRiT -
Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"
12:24 04.03.2015
Przychody, jakie najpopularniejsze polskie seriale wygenerowały w ostatnich dziesięciu latach można liczyć w miliardach złotych. Okazuje się, że największy udział w ich wypracowaniu miało TVN-owskie "Na Wspólnej" oraz "Pierwsza Miłość", którą oglądać mogą widzowie Polsatu. Te dwie produkcje zarobiły dla swoich stacji ponad 4 miliardy złotych, a ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?
10:48 04.03.2015
Dynamiczny rozwój mediów elektronicznych na razie nie zagraża jeszcze pozycji telewizji. Wydawałoby się zatem, że reklama telewizyjna powinna być skutecznym narzędziem w rękach marketingowców, tymczasem okazuje się, że zaufanie do niej deklaruje niespełna 1/3 polskich internautów. Co ma ...
Tematy: oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
11:48 03.02.2015
... zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne stwierdzenia. Synchronizację można również stosować do promowania produktów o charakterze komplementarnym względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
16:50 29.01.2015
Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek–Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki oraz Igor Sokołowski czyli prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo” to najbardziej "dochodowi" dziennikarze publicystyczni ubiegłego roku - wynika z najnowszego raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe Media. Na kolejnych pozycjach uplasowali się m.in. gospodarze ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
00:40 27.12.2014
W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, ...
Tematy: reklama, branża reklamowa, branża dziecięca, wydatki na reklamę -
Reklama telewizyjna nadal działa
11:29 20.10.2014
... Networks CEEMEA Główne wnioski raportu: Reklama telewizyjna działa Ponad 50% ... reklama na zaufanych kanałach ma na nich większy wpływ, nawet jeśli ten efekt jest w dużej mierze podświadomy (w Polsce jest to 28%). Reklama telewizyjna jest skuteczniejsza, gdy ma przedłużenie na drugim ekranie Konsumenci zgadzają się ze stwierdzeniem, że reklama ...
Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV -
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
10:38 14.10.2014
... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna -
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
13:26 18.02.2014
Gwiazdy dziennikarstwa i publicystki przyciągają reklamodawców i tym samym dają milionowe dochody telewizyjnym stacjom. „Dzień na Żywo” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę