12:15 05.10.2018
... , i to właśnie firmy rodzinne postrzegamy jako miejsca pracy, w których te warunki będą spełnione. Czy rodzinność firmy wpływa na decyzje zakupowe konsumentów? Jednak nie da się zupełnie pominąć aspektu finansowego. W raporcie pojawia się pytanie o gotowość Polaków do zapłacenia więcej za produkt ze ...
11:01 20.07.2018
... ? Z badania zrealizowanego przez PAYBACK Opinion Poll wynika, że są to zakupy online, korzystanie z porównywarek cenowych i promocji oraz czytanie opinii umieszczanych w sieci przez konsumentów mających doświadczenie z danymi produktami czy usługami. Smart shopping to pojęcie, o którym słyszał już niemal co drugi Polak (47% respondentów badania ...
11:44 26.01.2018
... w zakresie decyzji finansowych oraz świadomość społecznego postrzegania marek. Respondentów pytano również o ich własną odpowiedzialność konsumencką. Jeden z najważniejszych wniosków z badania dotyczy dość wysokiej samooceny respondentów w zakresie odpowiedzialności konsumenckiej. Niemal 7 na 10 badanych (68 proc.) uznaje się za odpowiedzialnych ...
13:15 09.03.2017
... , podobnie jak w poprzedniej edycji badania, plasują się osoby zamieszkujące Łódź i Lublin. Jakość obsługi - stabilność bez rewelacji Badania realizowane przez Polski Program Jakości ... w rankingu bardzo wysoko. O badaniu: Polski Program Jakości Obsługi zbiera opinie konsumentów przez 365 dni w roku za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl oraz ...
12:15 15.03.2016
... i wymagają od obsługi i firm coraz więcej. Wyniki IX już edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi dowodzą jednak, że - podobnie jak w latach poprzednich - ... się na drugim miejscu od końca. O badaniu: Polski Program Jakość Obsługi zbiera opinie konsumentów przez 365 dni za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej ...
13:49 14.03.2016
... znajomych. Sprawdź, jakie jeszcze wnioski płyną z badania zrealizowanego przez Westwing Home & Living. Celem badania przeprowadzonego przez firmę badawczą PMR ... których brakuje nam wiedzy, znajomi i rodzina utwierdzić w wyborze. Świat zakupów to dla konsumentów, poza przyjemnością samą w sobie, ryzyko nietrafionych decyzji i dysonansu pozakupowego, ...
12:25 01.02.2016
... czynniki wpływają na wyrabianie sobie opinii o produktach i usługach oraz skłaniają do decyzji o zakupie. We wrześniu 2014 roku badaczka przepytała tysiąc konsumentów w wieku od 15 do 50 lat, którzy dokonali co najmniej jednego zakupu w ciągu sześciu miesięcy poprzedzających badanie. Pytała ich o to ...
00:13 22.11.2015
... marek. Dzisiejsze zachowania prosumentów zostaną przejęte przez zwykłych konsumentów za 6-18 miesięcy. Podziwiamy, ale chcemy inaczej Wyniki ankiety przeprowadzonej ... rzeczywistymi. Przyszłość pod znakiem „online only”? Według deklaracji 63% prosumentów i 50% konsumentów w ciągu 20 lat ludzie będą chętniej kontaktować się ze znajomymi online ...
10:13 20.11.2015
... badania wzięto pod uwagę opinie ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ponad 50 ekspertów branżowych. Tak szeroka skala czyni Superbrands jednym z najszerzej zakrojonych badań tego rodzaju w Polsce W realizacji badania ...
00:40 23.10.2015
... jako osobę przedsiębiorczą (to dla prawie 60% badanych najważniejsza cecha), pracowitą (54,9%), zaradną (48,3%), kreatywną (44,9%) i odważną (37,8%). Wyniki badania, które przedstawiamy w raporcie napawają mnie ogromnym optymizmem – mówi Katarzyna Gierczak Grupińska, prezes Fundacji Firmy Rodzinne. – Wielokrotnie spotykałam się z przedsiębiorcami ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija