eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania konsumentów
  • Honda najbardziej odpowiedzialna społecznie

    Honda najbardziej odpowiedzialna społecznie

    00:04 10.05.2006

    ... na pierwszym miejscu znalazła się Honda - wynika z badania zrealizowanego przez TNS Automotive w 16 krajach świata. Honda została uznana za najbardziej odpowiedzialną społecznie markę w branży motoryzacyjnej przez większość konsumentów w Wielkiej Brytanii, USA, Indonezji. Zgodnie z wynikami badania Honda zajmuje też czołowe miejsce w Hiszpanii i we ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek motoryzacyjny, branża motoryzacyjna, badania konsumentów, badania społeczne odpowiedzialność społeczna
  • Promocja w segmencie B2B

    Promocja w segmencie B2B

    14:03 27.04.2006

    Niewątpliwie, promocja w segmencie B2B wymaga marketingu wręcz snajperskiego - odpowiednio skonstruowanego komunikatu, który pozwoli dotrzeć do wszystkich. Ten rynek i sposoby dotarcia wciąż ewoluują - warto więc im się przyjrzeć. Podstawową różnicą między dobrami potrzebnymi do zaspokojenia potrzeb życiowych i biznesowych, a co za tym idzie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing i reklama, promocja produktu, preferencje nabywców, badania konsumentów
  • Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający

    Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający

    09:45 26.04.2006

    ... Yuppies. Ukuty na zachodzie termin yuppie (young urban professional - młodzi, wielkomiejscy fachowcy) znajduje także swoje odzwierciedlenie wśród młodego pokolenia polskich konsumentów. Jest to grupa szczególnie atrakcyjna ze względu na swój potencjał zakupowy, ale zarazem bardzo wymagająca i trudno osiągalna poprzez tradycyjne media ... WIĘCEJ

    Tematy: yuppie, yuppies, badania konsumentów, konsumenci
  • Marki godne zaufania

    Marki godne zaufania

    00:05 17.04.2006

    ... przestrzeni sześciu lat istnienia badania to, właśnie srebrni zwycięzcy są tymi, którzy najczęściej się zmieniają i tym samym każda zmiana pokazuje reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki." - mówi Alicja Fuksiewicz odpowiedzialna za badanie European Trusted Brands w Polsce. W ramach tegorocznej edycji badania Srebrnymi Laureatami European ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie konsumenckie, marka, marki, badanie zaufania
  • Profil konsumenta po 30-tce

    Profil konsumenta po 30-tce

    00:37 10.04.2006

    ... skupiamy na zajęciach związanych z domem czy czytaniem książek. Przykładowe charakterystyki grup konsumentów w wyżej opisywanych kategoriach wiekowych, opartych na ogólnopolskim systemie segmentacji gospodarstw ... ). Próba badawcza wynosiła 23865 osób i obejmowała obszar całej Polski. W celu uzyskania reprezentatywności wyniki badania zostały poddane ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, preferencje konsumentów, charakterystyka konsumentów
  • Patriotyczni konsumenci

    Patriotyczni konsumenci

    11:15 31.03.2006

    ... , ponieważ w decyzjach zakupowych coraz mniejszą rolę odgrywa niska cena (kierowanie się wyłącznie niską ceną jest bowiem charakterystyczne dla ubogich konsumentów). Wśród konsumentów rośnie ponadto świadomość, że wybierając polskie produkty, przyczyniają się do zmniejszania bezrobocia - firmy mogą się rozwijać, produkować więcej i w konsekwencji ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, produkty polskie, badania konsumentów, polskie produkty
  • Komu ufają Europejczycy

    Komu ufają Europejczycy

    10:12 30.03.2006

    Gwiazdy show-biznesu, reklamy i znajomi z pracy to źródła którym ufamy najmniej przy dokonywaniu różnych wyborów - tak wynika z najnowszego sondażu European Trusted Brands 2006 corocznie przeprowadzanego przez Reader's Digest. W tym roku w ramach europejskiego sondażu badającego kwestie zaufania poproszono obywateli z 14 badanych krajów o wybranie ... WIĘCEJ

    Tematy: badania Europejczyków, preferencje zakupowe, badania konsumentów, European Trusted Brands
  • Lekarze i farmaceuci jako konsumenci

    Lekarze i farmaceuci jako konsumenci

    00:03 28.03.2006

    Jak żyją doktorzy i aptekarze? Acxiom Polska zagląda do domów i kieszeni osób czuwających nad naszym stanem zdrowia. W białych fartuchach znajdziemy zdecydowanie więcej Pań niż Panów (w proporcjach 60 do 40) wynika z danych zebranych poprzez Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska. Lekarze i farmaceuci stanowią grupę zawodową, ... WIĘCEJ

    Tematy: lekarz, lekarze, badania społeczne, farmaceuci
  • Młodzież w świecie reklamy

    Młodzież w świecie reklamy

    11:04 03.03.2006

    ... . co najmniej raz na tydzień towarzyszy dorosłym w zakupach. Tyle samo młodych konsumentów przy nabywaniu drogich towarów doradza rodzicom lub jest przez nich pytanych o ... słabo znają swoje prawa oraz obowiązki sprzedawcy - to kolejny wniosek z badania. Większość (53 proc.) zapytanych jest przekonana, że w sklepie może być umieszczona - sprzeczna ... WIĘCEJ

    Tematy: Konsumenci, konsument, prawa konsumenta, badania konsumentów
  • Rynek konsumencki 2004

    Rynek konsumencki 2004

    09:49 17.06.2005

    ... firma zajmująca się badaniem rynku, ogłosiła na konferencji poświęconej konsumentowi polskiemu i zagranicznemu najnowsze dane dotyczące tendencji, które owy rynek kształtują. Badania zostały oparte na analizie zarówno polskich gospodarstw domowych, jaki zagranicznych. Próbkę z naszego rynku stanowiło 5 tysięcy gospodarstw domowych. Jest to liczba ... WIĘCEJ

    Tematy: gospodarstwa domowe, badania konsumentów, rynek konsumencki, 2004

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: