-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
01:07 18.05.2007
... Research przeprowadziły globalne badanie konsumenckie. Wyniki badania sprowadzają się do następujących, podstawowych wniosków: 1. Konsumenci na całym świecie podejmują decyzje, korzystają z produktów i usług, a także wyrażają swoje niezadowolenie szybciej niż do tej pory. 6 na 10 (63 proc.) konsumentów podejmuje decyzje o zakupie szybciej niż miało ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, konsumenci, badania konsumentów -
Jakim markom ufają Europejczycy?
00:08 14.05.2007
... dotychczasowych wyborach polskich respondentów. Po raz pierwszy od początku istnienia badania jako markę godną zaufania w kategorii samochód respondenci wybrali markę Toyota. ... zmian, a każda taka zmiana pokazuje reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki. W siódmej edycji badania European Trusted Brands Kryształowe Godła otrzymają marki: Mercedes ...
Tematy: badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand -
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
00:03 29.01.2007
... znajduje, wywierają największy wpływ na decyzje konsumentów. Najnowsze badania firmy BIGResearch pokazują jednak, że nie do końca jest to prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie naszych znajomych i rodziny. Innymi słowy, największy wpływ na decyzje dzisiejszych konsumentów wywiera marketing szeptany, znacznie przewyższając ...
Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
Popularność mediów w USA
11:42 23.10.2006
... mają według badań zyskać na znaczeniu. “Ponad połowa (52 proc.) ankietowanych konsumentów potwierdza, że w przyszłości będzie nadal najbardziej ufać i polegać na tradycyjnych źródłach informacji ... osób czytających gazety wyniósł odpowiednio 50 i 58 proc. Inne badania dowiodły, że wiadomości z telewizji lokalnej oraz sieciowej są nadal dobrym źródłem ...
Tematy: media, badania konsumentów, popularność mediów -
Jacy są polscy konsumenci?
00:04 28.09.2006
... przed zakupem. Polscy konsumenci zajęli pierwsze miejsca w dwóch z pięciu kategorii. Z badania wynika, że Polacy dokonujący codziennych zakupów radzą sobie doskonale w trzech kategoriach ... znajdują się pod tym względem na 7-ym miejscu. Drugą zwycięską kategorią badania okazała się w przypadku Polaków otwartość na próbowanie produktów alternatywnych ...
Tematy: zwyczaje zakupowe, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Kto kompletuje szkolne wyprawki?
13:19 05.09.2006
Akcja "powrót do szkoły" już się rozpoczęła, a wraz z nią zakupowe szaleństwo rodziców chcących należycie wyposażyć swoje dzieci na kolejny rok nauki. Z zebranych przez Acxiom danych wynika, że pociechy w wieku szkolnym posiadają najczęściej osoby w wieku 30-50 lat (największa grupa 47% znajduje się w przedziale wiekowym 40-49 lat), pracujące na ...
Tematy: szkoła, szkolna wyprawka, wychowanie dziecka, charakterystyka konsumentów -
Sprzedaż online w USA wciąż rośnie
12:27 12.08.2006
... badania przeprowadzonego przez ComScore Networks Inc., w ciągu pierwszego półrocza 2006 konsumenci w ... nie związane z podróżami o wartości około 24 miliardów dolarów. "Pomimo ogólnie powolnego wzrostu sprzedaży, wydatki konsumentów w sieci pozostaną znaczące" - powiedział szef ComScore Gian Fulgoni - "Wzrost wydatków online nie związanych z podróżami ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny, zakupy online, zakupy przez Internet -
Prywatne usługi medyczne Polskich konsumentów
00:11 30.05.2006
... więcej Polaków decyduje się na dodatkowe finansowanie opieki zdrowotnej dla swojej rodziny - raport Acxiom Polska na temat prozdrowotnych wydatków polskich konsumentów. Deklaracje ponad 40 tysięcy Polaków, którzy wypełnili Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska w marcu i kwietniu 2006, jasno wskazują, iż rynek ...
Tematy: opieka zdrowotna, wydatki na opiekę zdrowotną, opieka medyczna, prywatna opieka medyczna -
Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci
00:04 14.05.2006
... do najpopularniejszych należy słuchanie muzyki (78%), komputer/Internet (62%) oraz kultura/polityka/podróże (52%). Poniżej zaprezentowane zostały przykładowe charakterystyki grup konsumentów w wyżej opisywanych kategoriach wiekowych, opartych na ogólnopolskim systemie segmentacji gospodarstw domowych Personicx. Skazani na sukces Młodzi, lepiej ...
Tematy: profil konsumenta, profil konsumentów, konsument, konsumenci -
Honda najbardziej odpowiedzialna społecznie
00:04 10.05.2006
... na pierwszym miejscu znalazła się Honda - wynika z badania zrealizowanego przez TNS Automotive w 16 krajach świata. Honda została uznana za najbardziej odpowiedzialną społecznie markę w branży motoryzacyjnej przez większość konsumentów w Wielkiej Brytanii, USA, Indonezji. Zgodnie z wynikami badania Honda zajmuje też czołowe miejsce w Hiszpanii i we ...
Tematy: rynek motoryzacyjny, branża motoryzacyjna, badania konsumentów, badania społeczne odpowiedzialność społeczna