eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

2007-09-03 01:14

Nowym mediom nie udało się jeszcze całkowicie zdeklasować mediów tradycyjnych. Podobnie jest z marketingiem dla konsumentów nadal liczą się kampanie wykorzystujące tradycyjne media.

Przeczytaj także: Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia na tradycję.

Preferencje respondentów dotyczące źródeł informacji przekładają się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci.

Eksperci sugerują, że kampanie offline i online powinny się wzajemnie uzupełniać zamiast ze sobą rywalizować. Warto wykorzystać zarówno efektywność reklamy internetowej, jak i zaufanie konsumentów do mediów i marketingu tradycyjnego.
GUS o PKB w II kw. 2007

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: