Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
2007-09-03 01:14
Przeczytaj także: Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia na tradycję.Preferencje respondentów dotyczące źródeł informacji przekładają się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci.
Eksperci sugerują, że kampanie offline i online powinny się wzajemnie uzupełniać zamiast ze sobą rywalizować. Warto wykorzystać zarówno efektywność reklamy internetowej, jak i zaufanie konsumentów do mediów i marketingu tradycyjnego.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Marketing offline wpływa na zachowanie online
-
Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze
-
Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców
-
Program Print Ads od Google
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele