Program Print Ads od Google
2007-07-23 01:22
Przeczytaj także: Google koncentruje się na internecie
Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych amerykańskich metropolii, z łączną liczbą 30 milionów subskrybentów. Wśród gazet objętych programem znajdują się takie tytuły, jak: New York Times, Washington Post czy Chicago Tribune.Google PrintAds pozwoli agencjom ogłoszeniowym i klientom na kupowanie powierzchni reklamowej w prasie, w rozmiarach od jednego cala do pełnej strony. Wszystko to będzie się odbywać dzięki już istniejącemu oprogramowaniu.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Tworzenie reklam graficznych w Google AdWords
-
Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
-
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
-
Planowanie reklam w Google AdWords
-
Bezpłatna reklama w Google AdWords
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć