Program Print Ads od Google
2007-07-23 01:22
Przeczytaj także: Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych amerykańskich metropolii, z łączną liczbą 30 milionów subskrybentów. Wśród gazet objętych programem znajdują się takie tytuły, jak: New York Times, Washington Post czy Chicago Tribune.Google PrintAds pozwoli agencjom ogłoszeniowym i klientom na kupowanie powierzchni reklamowej w prasie, w rozmiarach od jednego cala do pełnej strony. Wszystko to będzie się odbywać dzięki już istniejącemu oprogramowaniu.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Polska odporna na skutki uboczne agentycznej sztucznej inteligencji?
-
IIIF150 Raptor 5G - pancerny smartfon odporny na wodę, kurz i ekstremalne temperatury
-
Polska wśród 20 największych gospodarek świata. Czy miejsce w G20 jest w naszym zasięgu?
-
Plus rozdaje 25 GB internetu za brązowy medal Polski w siatkówce