Tworzenie reklam graficznych w Google AdWords
2009-04-17 12:02
Przeczytaj także: Program Print Ads od Google
Narzędzie do tworzenia reklam graficznych pozwala na przygotowanie spersonalizowanych reklam z własnym tekstem, obrazami i logo. Korzystając z szeregu gotowych szablonów można odpowiednio dopasować reklamę do poszczególnych branż, wybranego typu odbiorców lub stron, na których będzie się ona wyświetlać. Narzędzie pozwala dostosować reklamę do wszystkich miejsc wyświetlania w całej Sieci partnerskiej Google.Narzędzie umożliwia reklamodawcom:
- wybór formatu spośród kilkudziesięciu zaprojektowanych szablonów,
- użycie własnych tekstów, obrazów, kolorów i logo,
- wybór jednego z dwóch sposobów naliczania płatności: za każde kliknięcie (stawka CPC) lub za każdy tysiąc wyświetleń reklamy (stawka CPM),
- mierzenie efektywności reklam graficznych dzięki takim parametrom, jak suma odsłon, liczba kliknięć w reklamę, czy koszty w przeliczeniu na konwersję (tj. wywołanie pożądanego zachowania użytkownika, np. zakup, rejestracja czy zapytanie ofertowe) w odniesieniu do każdej strony, na jakiej wyświetlona była reklama.
Informacje o tym, jak tworzyć kampanie z wykorzystaniem Narzędzia do tworzenia reklam graficznych można znaleźć na stronie .
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Google radzi, jak wykorzystać Walentynki w biznesie
-
Google wyrusza na podbój rynku rejestracji domen
-
Komercjalizacja Google i Facebooka
-
SEO copywriting
-
Google Bid Simulator dla kampanii AdWords
-
Tekstowe reklamy Google Mobile Ads w Polsce
-
Statystyki stron www z Google Analytics
-
Google: polski poradnik o AdWords
-
Google koncentruje się na internecie