eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w internecie

reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne

  • Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB

    Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB

    09:51 15.12.2025

    ... treściach: 413 mld dol. w 2025 r. (+12,8%) i 445,4 mld dol. w 2026 r. (+7,8%). Reklama audio pozostanie na niemal niezmienionym poziomie: 27,5 mld dol. w 2025 r. (-0,1%) i 27,6 mld ... r., osiągając 178,2 mld dol. Łączna reklama OOH osiągnie 54,7 mld dol. w 2025 r., co oznacza wzrost o 6,3% rok do roku. Reklama kinowa wzrośnie o 5,5% do 2,2 mld dol. ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    00:33 29.11.2025

    ... pokazuje raport Publicis Groupe Polska. Prawdziwą siłą napędową okazuje się wideo online oraz reklama w internecie, podczas gdy telewizja wyraźnie traci impet. Najwięcej na reklamę wydaje ... internecie. W okresie styczeń – wrzesień 2025 r. reklama digital non-search osiągnęła 2,1% wzrostu rok do roku. Ponad 92% tego segmentu online stanowi reklama ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025

    Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025

    00:11 21.11.2025

    ... z reklamą oraz ranking najaktywniejszych marek w online, TV i radiu. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak wyglądała październikowa aktywność reklamowa w internecie, telewizji i radiu? Które branże najintensywniej inwestowały w kampanie reklamowe w poszczególnych mediach? Które marki były liderami kontaktów reklamowych online? Jak kształtowały się ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Google wprowadza Journey Signal Model i korekty kosztów w kampaniach reklamowych

    Google wprowadza Journey Signal Model i korekty kosztów w kampaniach reklamowych

    11:43 19.11.2025

    Google rozpoczęło fazę pilotażową dwóch kluczowych usprawnień w ekosystemie Search i YouTube, które mają zwiększyć skuteczność kampanii w początkowych etapach lejka sprzedażowego. Zmiany wykorzystują pełniejsze dane o ścieżkach użytkowników oraz wprowadzają mechanizmy stabilizujące koszty w okresie nauki algorytmów. Z tego artykułu dowiesz się: ...

    Tematy: Google Ads, reklama w internecie, Google, reklama w wyszukiwarkach
  • UOKiK sprawdza influencerów: pod lupą Wojan, Palion i reklamy dla dzieci

    UOKiK sprawdza influencerów: pod lupą Wojan, Palion i reklamy dla dzieci

    00:10 13.11.2025

    ... , który zdecydowanie skłania dzieci do nabycia produktu. To może być wezwanie w trybie rozkazującym lub bardzo silna sugestia. Co innego, jeśli reklama produktu jest jego prezentacją, pokazaniem cech, poleceniem albo przedstawia obraz zadowolonych użytkowników. Tego rodzaju treści stanowią oddziaływanie pośrednie, niezawierające wprost ...

    Tematy: influencerzy, media społecznościowe, uokik, nieuczciwe praktyki rynkowe
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio w IX 2025

    Reklama w internecie, telewizji i w radio w IX 2025

    00:30 29.10.2025

    ... ? Kto przeznaczył najwięcej środków na reklamę w TV i radiu? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ We wrześniu 2025 odnotowaliśmy 87,8 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3077 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,7% populacji Polaków w wieku od ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Nowe funkcje AI w Google Ads. Szybsze tworzenie i optymalizacja reklam dzięki Asset Studio i AI Max

    Nowe funkcje AI w Google Ads. Szybsze tworzenie i optymalizacja reklam dzięki Asset Studio i AI Max

    13:59 11.09.2025

    Google ogłosił wprowadzenie dwóch przełomowych funkcji AI w Google Ads - Asset Studio oraz AI Max - które zrewolucjonizują przygotowanie i optymalizację reklam online. Asset Studio, wykorzystując generatywną sztuczną inteligencję, pozwala tworzyć i testować atrakcyjne materiały reklamowe w kilku sekund, natomiast AI Max umożliwia błyskawiczną ...

    Tematy: AI Max, Asset Studio, sztuczna inteligencja, AI
  • Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    09:27 27.08.2025

    ... i w największym stopniu przyczyniły się do wzrostu dynamiki przychodów w całym internecie. Na polskim rynku reklamy główna część inwestycji w digital search ulokowana ... półroczu 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w radiu – o 10,4% r/r, nieco wolniej w kinach – o 9,3%, na trzecim ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rewolucja w Google Ads: Smart Bidding Exploration, czyli koniec sztywnego ROAS-u

    Rewolucja w Google Ads: Smart Bidding Exploration, czyli koniec sztywnego ROAS-u

    10:55 23.07.2025

    Google ogłasza przełom w świecie performance marketingu. Nowa funkcja "Smart Bidding Exploration", która jest dostępna w kampaniach korzystających ze strategii Docelowy ROAS (tROAS), ma być, według zapowiedzi Google, największą aktualizacją strategii ustalania stawek od ponad dziesięciu lat. Z drugiej strony pojawia się subtelna, ale praktyczna ...

    Tematy: Google Ads, reklama w wyszukiwarkach, reklama w internecie, google
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025

    Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025

    10:11 19.07.2025

    ... były najaktywniejsze reklamowo we wszystkich mediach: internecie, telewizji i radiu. Według danych GemiusAdReal, liderami wśród reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a widoczność spotów wideo przekroczyła 63%. Z kolei reklama TV osiągała średni czas kontaktu na poziomie ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Podatek od dochodów uzyskanych w adhitprofits

    Podatek od dochodów uzyskanych w adhitprofits

    10:12 23.11.2015 PORADA

    Witam, korzystam z zagranicznego programu partnerskiego (US), który polega na tym iż wykupuję pakiet reklam i za każdą obejrzaną reklamę uzyskuję profity. Za te uzyskane pieniądze mogę wykupić kolejne pakiety. Jak powinnam rozliczyć się z tak uzyskanego dochodu?

    Tematy: program partnerski, Ad Hit Profits, kupowanie reklam, reklama w internecie

 

1 2 ... 10 ... 17

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: