reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
09:37 18.07.2025
Google testuje sztuczną inteligencję, która... dzwoni do lokalnych firm w imieniu użytkownika. To już nie zapowiedź przyszłości, ale konkretna funkcjonalność testowana w USA. Równolegle gigant z Mountain View wdraża istotne zmiany w kampaniach Performance Max i systemie raportowania Google Ads, które dotykają tysięcy marketerów również w Polsce. Z ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, Google Ads, Google AI -
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
11:47 11.07.2025
Google wprowadza dwie kluczowe aktualizacje dla branży reklamowej: automatyczne wypełnianie pustych miejsc reklamowych w AdSense oraz ultra-lokalne prognozy w Keyword Plannerze. Dzięki tym zmianom wydawcy mogą liczyć na lepszą monetyzację każdej części swojej witryny, a reklamodawcy zyskują narzędzia do precyzyjnego planowania kampanii według ...
Tematy: Google Ads, Google AdSense, reklama kontekstowa, reklama online -
Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce
00:07 04.07.2025
W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się wymagań rynku, jednym z najważniejszych narzędzi, które umożliwia firmom osiąganie lepszych wyników w kampaniach PPC, jest sztuczna inteligencja (AI). Zgodnie z najnowszymi danymi, AI nie jest już opcją, ale absolutną koniecznością, jeśli firmy mają utrzymać konkurencyjność i skutecznie adaptować ...
Tematy: AI, sztuczna inteligencja, google, YouTube -
Internet i handel napędzają rynek reklamy
13:29 26.05.2025
... , reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... Publicis Groupe wynika, że w pierwszym kwartale 2025 r. wartość inwestycji reklamowych w internecie (poza wydatkami na ogłoszenia), wyniosła blisko 940 mln zł, co oznacza ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
10:16 02.05.2025
... podjęła ostatnio najbardziej intensywne działania reklamowe? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki okazały się liderami pod względem kreacji reklamowych w internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę telewizyjną, a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
10:58 01.04.2025
... , a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2025 odnotowaliśmy 76,6 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
09:11 17.03.2025
... . Kto w pierwszym miesiącu bieżącego roku podjął najbardziej intensywne działania reklamowe? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki postawiły na reklamę w internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Influencer marketing pod lupą - Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan ukarani przez UOKiK
13:03 03.03.2025
... . na początku opisu lub nagrania. Ważne, aby komercyjny charakter był dla konsumentów jasny. Należy używać rekomendowanych określeń, np. #reklama, (reklama), [reklama], #materiał sponsorowany, (materiał sponsorowany), [materiał sponsorowany], napisanych wystarczająco dużą i wyraźną czcionką. Monitorujemy rynek, przyglądamy się branży i weryfikujemy ...
Tematy: UOKiK, influencerzy, reklama, reklamy -
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
09:10 03.03.2025
... W 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w kinach, która zwiększyła się o 12,6% r/r, nieco wolniej wideo – o blisko 11% oraz reklama out-of-home o 9,7%. Również przychody z reklamy w internecie wzrosły powyżej dynamiki rynku, czyli o 9,2%. Po zmianie kategoryzacji na początku 2024 ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
09:08 29.01.2025
... masowego przekazu. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto przeznaczył największy budżet na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w internecie? Którego reklamodawcę mogli często usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Podatek od dochodów uzyskanych w adhitprofits
10:12 23.11.2015 PORADA
Witam, korzystam z zagranicznego programu partnerskiego (US), który polega na tym iż wykupuję pakiet reklam i za każdą obejrzaną reklamę uzyskuję profity. Za te uzyskane pieniądze mogę wykupić kolejne pakiety. Jak powinnam rozliczyć się z tak uzyskanego dochodu?
Tematy: program partnerski, Ad Hit Profits, kupowanie reklam, reklama w internecie