Planowanie reklam w Google AdWords
2006-06-21 00:05
Przeczytaj także: Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords - mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi i doświadczeni.Małe firmy i lokalni reklamodawcy mogą teraz tak zaplanować swoje reklamy, aby wyświetlały się wyłącznie w godzinach ich pracy.
Reklamodawcy, którzy chcą uchwycić oraz wykorzystać dzienne i tygodniowe cykle zachowań kupujących, mogą optymalizować swoje kampanie w czasie rzeczywistym. Przykładowo, sklep internetowy może wyemitować dodatkowe reklamy w porze lunchu, ponieważ w tym czasie konsumenci kupują więcej niż przeciętnie.
Google udostępnia tę funkcję na prośbę reklamodawców i agencji, oczekujących większej kontroli w zarządzaniu kampanią. Jest ona częścią obecnego interfejsu do zarządzania kampaniami Google AdWords i skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy na całym świecie.
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość