eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Planowanie reklam w Google AdWords

Planowanie reklam w Google AdWords

2006-06-21 00:05

Firma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords. Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach.

Przeczytaj także: Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords - mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi i doświadczeni.

Małe firmy i lokalni reklamodawcy mogą teraz tak zaplanować swoje reklamy, aby wyświetlały się wyłącznie w godzinach ich pracy.

Reklamodawcy, którzy chcą uchwycić oraz wykorzystać dzienne i tygodniowe cykle zachowań kupujących, mogą optymalizować swoje kampanie w czasie rzeczywistym. Przykładowo, sklep internetowy może wyemitować dodatkowe reklamy w porze lunchu, ponieważ w tym czasie konsumenci kupują więcej niż przeciętnie.

Google udostępnia tę funkcję na prośbę reklamodawców i agencji, oczekujących większej kontroli w zarządzaniu kampanią. Jest ona częścią obecnego interfejsu do zarządzania kampaniami Google AdWords i skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy na całym świecie.

Przeczytaj także: Program Print Ads od Google Program Print Ads od Google

oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: