eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › formy reklamy
  • Reklama i zmysły

    Reklama i zmysły

    13:16 28.07.2010

    Każdy z pięciu naszych zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, węch i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu krajach świata (także w Polsce) interesujące badania jakościowe. Chodziło o sprawdzenie, do jakich ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama
  • Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam

    Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam

    09:24 05.07.2010

    ... wskazywał na to, że nagła zmiana natężenia dźwięku przy nadawaniu reklamy zmusza odbiorcę do ciągłego regulowania odbiornika. Zdaniem RPO, zainteresowani praktykę taką ... go program telewizyjny, czy też emitowany film, który przerwano na reklamy. Praktyki polegające na zwiększaniu poziomu głośności bloków reklamowych od momentu wejścia w ... WIĘCEJ

    Tematy: głośne reklamy, bloki reklamowe, reklama, formy reklamy
  • Prawo reklamy: jak działa?

    Prawo reklamy: jak działa?

    12:49 28.05.2010

    ... towarów. Czy zamierzony efekt agencje reklamowe mogą osiągnąć działając zgodnie z prawem? Prawo reklamy zwięźle wyznacza granice dozwolonej reklamy oraz organizowania i prowadzenia reklamy. Problem zakresu dopuszczalności reklamy może być zatem rozpatrywany na dwóch płaszczyznach: ustawodawstwa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przepisów ... WIĘCEJ

    Tematy: naklejki reklamowe, ulotki reklamowe, reklama, reklamy
  • Reklama porównawcza nie zawsze legalna

    Reklama porównawcza nie zawsze legalna

    12:53 24.06.2009

    ... czy Pepsi. Reklama porównawcza ma swoje granice. Twierdzenie, że jakiś produkt posiada cechy innego, renomowanego, to już przekroczenie granic dozwolonej reklamy porównawczej. Mamy wtedy do czynienia z podszywaniem się pod cudzy produkt, nielegalnym korzystaniem z jego renomy. Przekonali się o tym producenci perfum, którzy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama porównawcza, marketing i reklama, formy reklamy, nieuczciwa reklama
  • Amortyzacja a środki trwałe służące reklamie

    Amortyzacja a środki trwałe służące reklamie

    08:25 16.06.2009

    ... (zatrzymanie klientów u siebie). Wydatek na taki cel spełnia zatem definicję podatkowych kosztów uzyskania przychodów. Jak już wskazano wyżej, jedną z form reklamy jest m.in. szerzenie wiedzy o samej firmie a nie jej konkretnych produktach. Służą temu celowi m.in. banery reklamowe, w tym także przestrzenne i oświetlone ... WIĘCEJ

    Tematy: amortyzacja środków trwałych, Amortyzacja, środki trwałe, wydatki na reklamę
  • Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków

    Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków

    01:20 05.10.2008

    ... .), w Internecie i radiową (po 5 proc.). Zapytani o zaufanie do poszczególnych form reklamy, Polacy, jako na godną zaufania, najczęściej wskazują na prezentację produktów w miejscach sprzedaży (20 proc. wskazań) oraz reklamę w telewizji (19 proc.). Pozostałe formy reklamy cieszą się wyraźnie mniejszym zaufaniem. Zakupy przez telefon 80 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, promocja produktu
  • Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008

    Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008

    01:31 09.12.2007

    Zip Culture, Word of Mouth, Multitasking, User Generated Content i mCommerce - te trendy bedą rządzić polskim konsumentem w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing i reklama, mcommerce, marketing przyszłości, TrendScope
  • Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    01:26 11.11.2007

    27 proc. przedstawicieli dużych firm spotkało się z pojęciem digital signage i rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za najważniejszą cechę komunikatu uznają skuteczność w dotarciu do odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie o nowych technologiach ... WIĘCEJ

    Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama
  • Reklama rich media skuteczna w rozrywce

    Reklama rich media skuteczna w rozrywce

    00:49 19.09.2007

    ... liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online. PointRoll zwraca uwagę, że umieszczenie reklamy związanej z rozrywką na stronie internetowej powiązanej z tą kategorią nie zawsze zapewnia sukces. Niektóre reklamy rich media przynosiły lepszy efekt, gdy zostały umieszczone na stronach różnych kategorii np ... WIĘCEJ

    Tematy: rich media, reklama internetowa, formy reklamy, reklama online
  • Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce

    Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce

    00:27 18.09.2007

    ... łakomym kąskiem dla reklamodawców. Teraz staną się dużo łatwiejszym targetem niż dotychczas, dzięki wykorzystaniu w marketingu technologii Bluetooth. Firmy z branży mediów i reklamy odkryły, że wykorzystując technologię Bluetooth można skłonić osobę, która wybiera się na zakupy np. do poznania oferty konkretnego sklepu. Gdy ... WIĘCEJ

    Tematy: Bluetooth marketing, reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: