eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › promocja
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    09:04 08.12.2021

    W 2020 r. światowy rynek reklamy wyraźnie spowolnił. Opublikowany właśnie raport Zenith Advertising Expenditure Forecasts dowodzi jednak, że kryzys już zdążył zostać zażegnany. Szacunki wskazują, że w tym roku osiągnie on dynamikę 15,6%. Kolejne lata mają przynieść nieco mniej imponujące, ale jednak wzrosty. Będą one przede wszystkim następstwem ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    10:00 27.07.2021

    W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Ten rok przynosi już jednak wyraźne ożywienie - prognozy Zenith zakładają, że w tym roku budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11% i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD
  • Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo

    Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo

    00:30 04.11.2020

    Wprawdzie pandemia powoduje, że w bardzo wielu obszarach widoczne są wyraźne cięcia wydatków na promocję, to jednak okazuje się, że nie wszędzie. Przykładem na to są chociażby budżety na rozrywkowe treści wideo. Z najnowszych danych agencji mediowej Zenith wynika, że na kluczowych, światowych rynkach zmniejszą się one w tym roku o zaledwie 0,2%. ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD
  • 7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami

    7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami

    09:45 29.07.2019

    Podaż produktów leżących na sklepowych półkach jest dziś w zasadzie nieograniczona. Jak skłonić klienta, aby sięgnął właśnie po to, co oferuje nasza firma? Jednym ze sposobów zachęty może być akcja promocyjna z nagrodami. Podjęcie decyzji o tym, czy będzie to loteria, konkurs czy może program typu „Buy & Get”, to jednak dopiero początek całego ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja, marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • Czy warto inwestować w promocję aplikacji mobilnych?

    Czy warto inwestować w promocję aplikacji mobilnych?

    10:33 10.04.2018

    Wprawdzie rynek aplikacji mobilnych wydaje się już być mocno nasycony, to twórcy ciągle starają się zaskakiwać użytkowników nowymi pomysłami. Eksperci Spicy Mobile są jednak zgodni - bańka mobilna już pękła, co oznacza, że na rynkowe powodzenie mają szanse tylko takie aplikacje, które rzeczywiście nieść będą za sobą nową jakość. Od nauki rysunku, ... WIĘCEJ

    Tematy: aplikacje mobilne, działania promocyjne, promocja
  • Promocja miast? Głównie przez sponsoring lokalnego sportu

    Promocja miast? Głównie przez sponsoring lokalnego sportu

    11:11 23.09.2014

    Pieniądze na promocję dużych miast są najczęściej przeznaczane na wsparcie lokalnych klubów sportowych – twierdzi Najwyższa Izba Kontroli. Miasta dość często nie mają również strategii promocji, a jeśli takowe są, to nie zawsze bywają zgodne z celami promocji. Najwyższa Izba Kontroli zbadała działania promocyjne 14 miast. Miasta te w latach ... WIĘCEJ

    Tematy: NIK, promocja, promocja miast, sport
  • ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta

    ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta

    22:13 21.10.2012

    Działania promocyjne takie jak listy, ulotki czy ogłoszenia w prasie z zapewnieniem o wygranej nie mogą wiązać się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek kosztów w celu odebrania nagrody - orzekł Europejski Trybunał Sprawiedliwości. ETS rozpatrywał sprawę brytyjskiego urzędu Office of Fair Trading (OFT), zajmującego się ochroną konsumentów, ... WIĘCEJ

    Tematy: ETS, konkursy, nagrody, promocja
  • Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    13:57 20.10.2011

    Marketing bezpośredni stał się jedną z najbardziej postępowych dziedzin ostatnich lat. Geolokalizacja, personalizacja, segmentacja, integracja działań i raportowanie - to elementy, które wręcz zrewolucjonizowały podejście marketingowców do prowadzonych akcji. Niestety, jak w przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    Ponad połowa polskich przedsiębiorców twierdzi, że marketing jest w istocie sztuką manipulowania klientem. Co ciekawsze, podobnego zdania jest ¾ społeczeństwa. Jest to wynik zatrważający, a kwestia ta wymaga komentarza. Źródłem nieporozumienia jest w pierwszej kolejności pomieszanie pojęć. Niemal 40% przedsiębiorców i 65% społeczeństwa stawia znak ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Reklama na dużym ekranie

    Reklama na dużym ekranie

    13:11 10.03.2006

    ... – jako nieznane dotąd rozwinięcie reklamy telewizyjnej. NIE TYLKO NA EKRANIE Na kategorię reklam kinowych, oprócz reklamy on-screen, składa się także promocja off-screen. Wykorzystuje się tu fakt, że widzowie przychodzą do kina co najmniej kilka minut przed seansem. Stoją w kolejce po bilety ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, promocja, formy reklamy, reklama kinowa

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: