Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców
2007-08-17 10:41
Przeczytaj także: Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze
Na pytanie o częstotliwość odbioru reklamy wewnętrznej 21,2 proc. odpowiedziało, że dzieje się to cztery razy w tygodniu lub częściej. Tyle samo badanych przyznało, że ma z nią kontakt 2-3 razy w tygodniu, a 23 proc. raz w tygodniu.Z badań wynika, że odbiorca reklamy wewnętrznej to osoba w wieku 15-39 lat. Blisko 23 proc. respondentów ma wyższe wykształcenie, 28 proc. średnie, a kolejne 27 proc. jest w trakcie nauki. Dominują uczniowie i studenci (25,2 proc.), pracownicy umysłowi, specjaliści i przedstawiciele kadry zarządzającej (21,9 proc.).
Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu 2006 r. na grupie 1049 osób w wieku 15 i więcej lat w 10 największych miastach Polski.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
-
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
-
Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
-
Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
-
Marketing: trendy i wyzwania w najbliższej przyszłości