eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Marketing offline wpływa na zachowanie online

Marketing offline wpływa na zachowanie online

2007-08-31 08:53

Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe.

Przeczytaj także: Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w sieci informacji o produkcie lub usłudze zachęciły kanały offline. 39 proc. spośród tych osób po uzyskaniu informacji w Internecie decydowało się na zakup produktu.

Konsumenci w wyszukiwarkę najczęściej wpisują nazwę firmy, produktu, usługi bądź hasła reklamowego użytego w kampanii offline.

Kampanie prowadzone w telewizji i komunikacja WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów.

Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: