eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania konsumentów
  • Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków

    Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków

    10:38 07.11.2007

    ... wyniki badań – blisko 60 proc. Polaków przyznaje się do korzystania z reklam jako źródła informacji o produktach i usługach. UOKiK systematycznie zleca badania społeczne świadomości konsumentów, a także motywów podejmowanych przez nich decyzji. Wiedza ta jest niezbędna do zdefiniowania tych obszarów, które wymagają szybkiej interwencji czy ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy

    Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy

    00:25 04.11.2007

    ... ” stanowią kobiety do czterdziestego roku życia. Do „najsprytniejszych” konsumentów należą mieszkańcy województw: mazowieckiego, śląskiego oraz pomorskiego – prawdopodobnie z powodu umiejscowienia w tych regionach dużej ilości centrów wyprzedażowych czyli outletów. Z badania wynika, iż osoby posiadające wyższe niż przeciętne dochody, chętniej ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci
  • Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    01:34 13.10.2007

    ... proc. ufa stronom internetowym stworzonym przez marketerów w celu promowania konkretnej marki. Również 61 proc. respondentów darzy zaufaniem blogi stworzone przez konsumentów. 78 proc. osób ufa rekomendacjom WOM. Te wyniki sugerują, że konsumenci wolą polegać na opinii innych ludzi niż na reklamach ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna
  • Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

    Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków

    12:26 11.10.2007

    ... decyzyjnego. Można jednak zakładać, że (zwłaszcza w przypadku materiałów wykończeniowych) Panie rzeczywiście mają dużo do powiedzenia. W raporcie znalazły się też wyniki badania znaczenia marki producenta podczas podejmowania decyzji o zakupie materiałów remontowo-wykończeniowych. Większość Polaków (55%) jest zgodna co do tego, że marka ma ... WIĘCEJ

    Tematy: materiały budowlane, preferencje konsumentów, badania konsumentów, preferencje zakupowe
  • Kobieta to wymagający klient

    Kobieta to wymagający klient

    00:52 23.09.2007

    Najnowsze badanie firmy Fizzback dowodzi, że kobiety są znacznie bardziej wymagającymi konsumentami niż mężczyźni. Badanie Fizzback wykazało, że mężczyźni częściej niż kobiety są zadowoleni z danej usługi, produktu czy z tego, w jaki sposób obsłużono ich w sklepie. Satysfakcja mężczyzn po zrobieniu zakupów była co najmniej o 3 proc. wyższa niż ... WIĘCEJ

    Tematy: kobiety, zakupy, badania kobiet, satysfakcja klienta
  • Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    01:14 03.09.2007

    Nowym mediom nie udało się jeszcze całkowicie zdeklasować mediów tradycyjnych. Podobnie jest z marketingiem dla konsumentów nadal liczą się kampanie wykorzystujące tradycyjne media. Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
  • Kobiety i zakupy

    Kobiety i zakupy

    01:12 02.09.2007

    Kobieta zmienną jest? Wcale nie, przynajmniej jeśli chodzi o robienie zakupów. Z badania AMP Agency wynika, że kobiety wcale nie zmieniają swoich zachowań konsumenckich i na różnych etapach swojego życia poszukują tych samych produktów. ... WIĘCEJ

    Tematy: kobiety, zakupy, badania konsumentów, konsumenci
  • Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    01:04 25.08.2007

    ... grających. Bary i puby są znakomitym, choć nie do końca docenianym polem działania dla marketerów. W tych miejscach można bowiem dotrzeć do konsumentów w bardzo atrakcyjnym marketingowo przedziale wiekowym 21-34 lata. BizReport sugeruje, że marketerzy mogą połączyć kampanię offline prowadzoną w barach i pubach z kampanią online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    10:41 17.08.2007

    71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Polacy lubią małe sklepy

    Polacy lubią małe sklepy

    00:33 04.07.2007

    ... handlu nowoczesnego - raz w tygodniu - wynika z badania ShopperTrends przeprowadzonego przez dział badań konsumenckich firmy Nielsen. Autorzy badania podkreślają, że w przypadku ... 1/3 konsumentów). W Polsce jest najniższy w regionie, ponad dwukrotnie, odsetek kupujących, którzy najwięcej wydają w supermarketach. 3/4 Polskich konsumentów chętnie ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: