-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
10:38 07.11.2007
... wyniki badań – blisko 60 proc. Polaków przyznaje się do korzystania z reklam jako źródła informacji o produktach i usługach. UOKiK systematycznie zleca badania społeczne świadomości konsumentów, a także motywów podejmowanych przez nich decyzji. Wiedza ta jest niezbędna do zdefiniowania tych obszarów, które wymagają szybkiej interwencji czy ...
Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
00:25 04.11.2007
... ” stanowią kobiety do czterdziestego roku życia. Do „najsprytniejszych” konsumentów należą mieszkańcy województw: mazowieckiego, śląskiego oraz pomorskiego – prawdopodobnie z powodu umiejscowienia w tych regionach dużej ilości centrów wyprzedażowych czyli outletów. Z badania wynika, iż osoby posiadające wyższe niż przeciętne dochody, chętniej ...
Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci -
Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
01:34 13.10.2007
... proc. ufa stronom internetowym stworzonym przez marketerów w celu promowania konkretnej marki. Również 61 proc. respondentów darzy zaufaniem blogi stworzone przez konsumentów. 78 proc. osób ufa rekomendacjom WOM. Te wyniki sugerują, że konsumenci wolą polegać na opinii innych ludzi niż na reklamach ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna -
Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
12:26 11.10.2007
... decyzyjnego. Można jednak zakładać, że (zwłaszcza w przypadku materiałów wykończeniowych) Panie rzeczywiście mają dużo do powiedzenia. W raporcie znalazły się też wyniki badania znaczenia marki producenta podczas podejmowania decyzji o zakupie materiałów remontowo-wykończeniowych. Większość Polaków (55%) jest zgodna co do tego, że marka ma ...
Tematy: materiały budowlane, preferencje konsumentów, badania konsumentów, preferencje zakupowe -
Kobieta to wymagający klient
00:52 23.09.2007
Najnowsze badanie firmy Fizzback dowodzi, że kobiety są znacznie bardziej wymagającymi konsumentami niż mężczyźni. Badanie Fizzback wykazało, że mężczyźni częściej niż kobiety są zadowoleni z danej usługi, produktu czy z tego, w jaki sposób obsłużono ich w sklepie. Satysfakcja mężczyzn po zrobieniu zakupów była co najmniej o 3 proc. wyższa niż ...
Tematy: kobiety, zakupy, badania kobiet, satysfakcja klienta -
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
01:14 03.09.2007
Nowym mediom nie udało się jeszcze całkowicie zdeklasować mediów tradycyjnych. Podobnie jest z marketingiem dla konsumentów nadal liczą się kampanie wykorzystujące tradycyjne media. Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy -
Kobiety i zakupy
01:12 02.09.2007
Kobieta zmienną jest? Wcale nie, przynajmniej jeśli chodzi o robienie zakupów. Z badania AMP Agency wynika, że kobiety wcale nie zmieniają swoich zachowań konsumenckich i na różnych etapach swojego życia poszukują tych samych produktów. ...
Tematy: kobiety, zakupy, badania konsumentów, konsumenci -
Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze
01:04 25.08.2007
... grających. Bary i puby są znakomitym, choć nie do końca docenianym polem działania dla marketerów. W tych miejscach można bowiem dotrzeć do konsumentów w bardzo atrakcyjnym marketingowo przedziale wiekowym 21-34 lata. BizReport sugeruje, że marketerzy mogą połączyć kampanię offline prowadzoną w barach i pubach z kampanią online ...
Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów -
Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców
10:41 17.08.2007
71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor ...
Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów -
Polacy lubią małe sklepy
00:33 04.07.2007
... handlu nowoczesnego - raz w tygodniu - wynika z badania ShopperTrends przeprowadzonego przez dział badań konsumenckich firmy Nielsen. Autorzy badania podkreślają, że w przypadku ... 1/3 konsumentów). W Polsce jest najniższy w regionie, ponad dwukrotnie, odsetek kupujących, którzy najwięcej wydają w supermarketach. 3/4 Polskich konsumentów chętnie ...
Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów