eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania konsumentów
  • Nastroje polskich konsumentów w gorszym stanie

    Nastroje polskich konsumentów w gorszym stanie

    13:09 07.03.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumentów w styczniu 2023 lekko w górę

    Nastroje konsumentów w styczniu 2023 lekko w górę

    13:12 09.02.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumentów w 2022 roku blisko negatywnego rekordu z 2012 roku

    Nastroje konsumentów w 2022 roku blisko negatywnego rekordu z 2012 roku

    13:16 04.01.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumentów na niskim poziomie

    Nastroje konsumentów na niskim poziomie

    09:15 12.12.2022

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • GfK: nastroje konsumenckie w Polsce wciąż kiepskie

    GfK: nastroje konsumenckie w Polsce wciąż kiepskie

    12:10 04.11.2022

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • GfK: we wrześniu nastroje polskich konsumentów najgorsze w tym roku

    GfK: we wrześniu nastroje polskich konsumentów najgorsze w tym roku

    11:43 03.10.2022

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • GfK: w sierpniu nastroje konsumenckie mocniej w dół

    GfK: w sierpniu nastroje konsumenckie mocniej w dół

    12:54 07.09.2022

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • GfK: w lipcu nastroje konsumenckie lekko w dół

    GfK: w lipcu nastroje konsumenckie lekko w dół

    12:21 02.08.2022

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • GfK: mimo inflacji nastroje konsumentów w górę

    GfK: mimo inflacji nastroje konsumentów w górę

    12:12 11.07.2022

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • GfK: nastroje konsumenckie w Polsce znów w dół

    GfK: nastroje konsumenckie w Polsce znów w dół

    11:26 06.06.2022

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: