-
GfK: nastroje konsumenckie w Polsce znów w dół
11:26 06.06.2022
... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ...
Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów -
Nastroje polskich konsumentów umiarkowanie pesymistyczne
13:56 28.04.2022
... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ...
Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów -
GfK: wybuch wojny w Ukrainie nie załamał nastrojów konsumenckich w Polsce w III 2022
14:37 31.03.2022
... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ...
Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów -
GfK: nastroje konsumentów w II 2022 nieznacznie w górę
11:46 11.03.2022
... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ...
Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów -
GfK: Słabe nastroje konsumentów w I 2022
13:10 02.02.2022
... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ...
Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów -
Zakupy spożywcze robimy z listą w ręku
00:30 06.10.2021
... konsumentów z 21 krajów świata robi zakupy spożywcze z listą w ręku - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Robi tak ... Europie zakupy z listą w ręku robią najczęściej Hiszpanie (75%). Polacy uplasowali się zaraz za nimi z wynikiem 65%. Z badania wynika, że 37% respondentów na świecie planuje menu na cały tydzień. Przyznaje się ...
Tematy: zakupy, zakupy spożywcze, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
09:03 29.09.2021
... konsumenckie oraz ogólne wydatki konsumentów w porównaniu do kosztów utrzymania i wydatki na żywność w stosunku do kosztów życia. Które kraje OECD mają najbardziej wnikliwych i rozsądnych konsumentów? Według wyników badania Smart Shopping Index 2021, Francuzi mają smart shopping we krwi i prowadzą w rankingu badania pod względem wnikliwych zachowań ...
Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci -
Firmy rodzinne, czyli biznes nie tylko dla pieniędzy
12:15 05.10.2018
... , i to właśnie firmy rodzinne postrzegamy jako miejsca pracy, w których te warunki będą spełnione. Czy rodzinność firmy wpływa na decyzje zakupowe konsumentów? Jednak nie da się zupełnie pominąć aspektu finansowego. W raporcie pojawia się pytanie o gotowość Polaków do zapłacenia więcej za produkt ze ...
Tematy: firmy rodzinne w Polsce, firmy rodzinne, biznes rodzinny, własny biznes -
Zwyczaje zakupowe: smart shopping po polsku
11:01 20.07.2018
... ? Z badania zrealizowanego przez PAYBACK Opinion Poll wynika, że są to zakupy online, korzystanie z porównywarek cenowych i promocji oraz czytanie opinii umieszczanych w sieci przez konsumentów mających doświadczenie z danymi produktami czy usługami. Smart shopping to pojęcie, o którym słyszał już niemal co drugi Polak (47% respondentów badania ...
Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci -
Polski konsument odpowiedzialny na niby
11:44 26.01.2018
... w zakresie decyzji finansowych oraz świadomość społecznego postrzegania marek. Respondentów pytano również o ich własną odpowiedzialność konsumencką. Jeden z najważniejszych wniosków z badania dotyczy dość wysokiej samooceny respondentów w zakresie odpowiedzialności konsumenckiej. Niemal 7 na 10 badanych (68 proc.) uznaje się za odpowiedzialnych ...
Tematy: odpowiedzialność społeczna, konsumpcjonizm, zachowania konsumentów, ochrona środowiska