eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w prasie IX 2006

Reklama w prasie IX 2006

2006-10-25 00:19

Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor.

Przeczytaj także: Reklama w prasie VIII 2006

Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej.

Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej, która miała 15,2 mln zł wpływów. Oznacza to spadek o prawie 3 mln zł w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Dziennik znalazł się na czwartym miejscu, a jego wpływy z reklam wyniosły 8,2 mln zł.
Przeczytaj także: Reklama w prasie XI 2007 Reklama w prasie XI 2007

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: