eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › dzienniki
  • "Charlie" i "Hebdo" zdominowały polską prasę

    "Charlie" i "Hebdo" zdominowały polską prasę

    13:43 14.01.2015

    Badanie „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” dostarcza informacji na temat najpopularniejszych tematów poruszanych w dziennikach ogólnopolskich. Raczej nie budzi zdziwienia fakt, że w ostatnich dniach czołówki gazet zdominowane zostały przez zamach we Francji. W analizowanych dziennikach wyraz „Charlie” pojawił się 41 razy. Tragedia we Francji ... WIĘCEJ

    Tematy: Charlie Hebdo, monitoring mediów, media, dzienniki
  • Dzienniki ogólnopolskie a sondaże wyborcze

    Dzienniki ogólnopolskie a sondaże wyborcze

    13:47 26.09.2011

    Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w ciągu minionych dwóch tygodni czołowe dzienniki ogólnopolskie pisały na temat sondaży przedwyborczych. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w wybranych mediach od 1 do 23 września bieżącego roku. W ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, sondaże wyborcze
  • Axel Springer łączy siły z Infor Biznes

    Axel Springer łączy siły z Infor Biznes

    00:43 06.08.2009

    ... Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że transakcja nie doprowadzi do istotnego ograniczenia konkurencji na rynku. Axel Springer Polska wydaje trzy dzienniki: Dziennik Polska Europa Świat, Fakt, Przegląd Sportowy oraz kilkanaście czasopism, w tym m.in. Forbes, Newsweek, Auto Świat. Prowadzi także czternaście informacyjnych ... WIĘCEJ

    Tematy: Axel Springer, Infor Biznes, gazety, Dziennik Polska Europa Świat
  • ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników

    ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników

    02:17 07.06.2008

    Fakt był w kwietniu liderem sprzedaży wśród dzienników. Dziennik, Puls Biznesu i Gazeta Wyborcza straciły najwięcej - wynika z danych ZKDP. Pierwsze miejsce w kwietniowym rankingu sprzedaży największych dzienników zajmuje Fakt (513 126 egz., spadek o 0,55 proc. w porównaniu z kwietniem 2007). Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza (412 890 egz., ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • ZKDP: Fakt na czele

    ZKDP: Fakt na czele

    00:38 09.03.2008

    Największy wzrost sprzedaży wśród dzienników w porównaniu ze styczniem 2007 r. miała Gazeta Prawna - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Największą sprzedaż miał Fakt (527 071 egz., wzrost o 2,94 proc.). Na drugim miejscu jest Gazeta Wyborcza (421 974, spadek o 12,51 proc.). Trzecią pozycję zajmuje Super Express (204 881 egz., ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • ZKDP: Fakt zyskuje czytelników

    ZKDP: Fakt zyskuje czytelników

    01:53 10.02.2008

    Dziennik zanotował w grudniu 2007 r. największy spadek sprzedaży wobec grudnia 2006 r. spośród gazet codziennych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Jak wynika z danych ZKDP, najwięcej czytelników w grudniu 2007 r. miał Fakt (510 067 egz., wzrost o 1,05 proc. w porównaniu z grudniem 2006 r.). Na drugim miejscu ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Reklama w prasie XI 2007

    Reklama w prasie XI 2007

    11:55 05.01.2008

    ... zł; spadek o 9,24 proc.), Echo Miasta (4,68 mln zł) i Puls Biznesu (3,89 mln zł; spadek o 26,02 proc.). Wszystkie monitorowane dzienniki zarobiły w listopadzie 2007 roku na reklamach 253,88 mln zł, czyli o 12,57 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Dane ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży

    ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży

    00:16 10.11.2007

    Tylko jednemu tytułowi spośród dziesięciu największych dzienników regionalnych wzrosła we wrześniu sprzedaż. Ilość sprzedanych egzemplarzy Głosu Wielkopolskiego podniosła się o 62,88 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Najczęściej czytanym dziennikiem regionalnym pozostaje Dziennik Zachodni (86 391 egz., spadek o 12,19 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Reklama w prasie I-IX 2007

    Reklama w prasie I-IX 2007

    02:49 03.11.2007

    Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama w prasie VIII 2007

    Reklama w prasie VIII 2007

    00:23 29.09.2007

    Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: