ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży
2007-11-10 00:16
Przeczytaj także: ZKDP: Dziennik Zachodni na czele
Najczęściej czytanym dziennikiem regionalnym pozostaje Dziennik Zachodni (86 391 egz., spadek o 12,19 proc.). Na drugim miejscu jest Gazeta Pomorska (83 348 egz., spadek o 7,06 proc.), a na trzecim - Express Ilustrowany (52 354 egz., spadek o 7,24 proc.).Na kolejnych pozycjach znajdują się: Głos Wielkopolski (50 682 egz.), Dziennik Bałtycki (48 837 egz., spadek o 12,14 proc.), Gazeta Lubuska (48 649 egz., spadek o 1,35 proc.), Dziennik Łódzki (46 927 egz., spadek o 8,37 proc.), Dziennik Polski (46 438 egz., spadek o 9,62 proc.). Sprzedaż Głosu - Dziennika Pomorza wyniosła 41 725 egzemplarzy, co daje mu dziewiąte miejsce. Na dziesiątej pozycji jest Echo Dnia (36 753 egz., spadek o 9,04 proc.).
Powyższe dane odnoszą się do pozycji z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy określonej jako "rozpowszechnianie płatne razem".
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
ZKDP: Fakt na czele
-
ZKDP: Fakt zyskuje czytelników
-
Rzeczpospolita - ulubiony dziennik menedżera
-
Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa
-
ZKDP: Rzeczpospolita traci czytelników
-
ZKDP: Wyborcza zyskuje czytelników
-
Dzienniki opiniotwórcze zyskują czytelników
-
Dzienniki: spadek sprzedaży
-
Gazety online: rośnie czytelnictwo w USA