eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › dzienniki
  • Dzienniki opiniotwórcze zyskują czytelników

    Dzienniki opiniotwórcze zyskują czytelników

    11:53 05.12.2006

    ... porównaniu do października ubiegłego roku lepsze wyniki średniego czytelnictwa uzyskały dzienniki opiniotwórcze, takie jak Rzeczpospolita - odnotowując 2,7 proc. czytelników (wzrost o 0,8 punktów proc.) czy Gazeta Wyborcza ze wzrostem o 0,6 punktów procentowych (7,4 proc. osób). Według ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Reklama w prasie I-IX 2006

    Reklama w prasie I-IX 2006

    00:16 06.11.2006

    Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama w prasie IX 2006

    Reklama w prasie IX 2006

    00:19 25.10.2006

    Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama w prasie VIII 2006

    Reklama w prasie VIII 2006

    00:04 24.09.2006

    Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Dzienniki: spadek sprzedaży

    Dzienniki: spadek sprzedaży

    13:22 06.09.2006

    Lipiec był dla największych dzienników ogólnopolskich miesiącem spadku sprzedaży. Zdaniem ekspertów jest to skutek wakacyjnego spadku czytelnictwa. O najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy poinformowała Gazeta Wyborcza. Liderem sprzedaży pozostaje Fakt, który rozchodził się w lipcu średnio w 485,5 tys. egzemplarzy, co oznacza 5,7 ... WIĘCEJ

    Tematy: czasopisma, prasa, magazyny, czytelnicy
  • Prasa w oczach Polaków

    Prasa w oczach Polaków

    00:02 07.02.2006

    Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. "Niska jakość za małe pieniądze" - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia. Znacznie więcej z nas (13%) dopatruje się "kanciarstwa" i określa czasopisma, z ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, media, czasopisma, tygodniki
  • Polacy chętnie czytają prasę

    Polacy chętnie czytają prasę

    14:28 26.01.2006

    Według sondażu Estymatora 90 procent Polaków czyta prasę. Najczęściej rodacy sięgają po dzienniki (71 procent) oraz tygodniki (68 procent). Statystyczny Polak czyta jeden dziennik, jeden tygodnik oraz pół miesięcznika. 24 procent osób czyta „ ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, media, tygodniki, dzienniki

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: