Polacy chętnie czytają prasę
2006-01-26 14:28
Przeczytaj także: Prasa w oczach Polaków
24 procent osób czyta „Gazetę Wyborczą”, 21 procent sięga po „Fakt”, a 7 procent deklaruje czytelnictwo „Rzeczpospolitej”. Na kolejnych miejscach znajdują się „Superexpress” (6 procent), „Gazeta Prawna” (2 procent), „Nowy Dzień” (1 procent), „Nasz Dziennik” (1 procent), „Trybuna” (0,5 procenta) oraz „Parkiet” (0,5 procenta).Czytelnicy przyznają również, że często sięgają po tygodniki ilustrowane. W czołówce najbardziej poczytnych znajdują się „Pani Domu”, „Tele Tydzień” oraz „Przyjaciółka”, do czytania tych gazet przyznaje się 11 procent ankietowanych. Respondenci równie chętnie czytają „Tinę” i „Życie na Gorąco” (8 procent) oraz „Politykę” (7 procent), „Newsweek” i „Wprost” (6 procent) oraz „Angorę” (5 procent).
Polacy chętnie sięgają także po miesięczniki. Największe czytelnictwo posiada „Claudia” (7 procent) oraz „Oliwia” i „Twój Styl” (5 procent). Czytelnicy chętnie wybierają również „Poradnik Domowy”, „Dobre Rady” oraz „Fokus” i „Świat Kobiety”. Wśród miesięczników nie przeznaczonych dla pań, najwięcej czytelników mają „Murator”, „CKM” oraz „National Geograpfic” po 2 procent.
Przeczytaj także
-
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
-
Pomoc dla Ukrainy. 900 tys. postów w mediach społecznościowych w 6 dni
-
Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
-
Monitoring mediów: cytowania I 2019
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2018
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2018
-
Monitoring mediów: cytowania X 2018
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2018