eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Prasa w oczach Polaków

Prasa w oczach Polaków

2006-02-07 00:02

Prasa w oczach Polaków

© fot. mat. prasowe

Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. "Niska jakość za małe pieniądze" - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia.

Przeczytaj także: Polacy chętnie czytają prasę

fot. mat. prasowe

Znacznie więcej z nas (13%) dopatruje się "kanciarstwa" i określa czasopisma, z którymi się styka (czyta lub kupuje) stwierdzeniem "niska jakość przy wysokiej cenie".

Spora jest również grupa osób (19%), które uważają, że kupują korzystnie - za niewygórowaną cenę dostają wysoką jakość. Przekonanych o satysfakcjonującym zakupie najczęściej można spotkać wśród czytelników Newsweeka (29%) i Tele Tygodnia (28%).

Większość polskich użytkowników prasy (65%) ma jednak poczucie, że płacą wysoką cenę za wysoką jakość. Tego zdania są zwłaszcza czytelnicy Wprost (73%) oraz Polityki (71%) i Przyjaciółki (71%).

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: prasa, media, czasopisma, tygodniki, dzienniki

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: