Prasa w oczach Polaków
2006-02-07 00:02
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polacy chętnie czytają prasę
fot. mat. prasowe
Spora jest również grupa osób (19%), które uważają, że kupują korzystnie - za niewygórowaną cenę dostają wysoką jakość. Przekonanych o satysfakcjonującym zakupie najczęściej można spotkać wśród czytelników Newsweeka (29%) i Tele Tygodnia (28%).
Większość polskich użytkowników prasy (65%) ma jednak poczucie, że płacą wysoką cenę za wysoką jakość. Tego zdania są zwłaszcza czytelnicy Wprost (73%) oraz Polityki (71%) i Przyjaciółki (71%).
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
-
ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników
-
ZKDP: Fakt na czele
-
ZKDP: Fakt zyskuje czytelników
-
ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży
-
Rzeczpospolita - ulubiony dziennik menedżera
-
Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa
-
ZKDP: Dziennik Zachodni na czele
-
ZKDP: Rzeczpospolita traci czytelników