2018-07-20 11:01
Zakupy online © wayne_0216 - Fotolia.com
Przeczytaj także: Smart shopping po polsku
Smart shopping to pojęcie, o którym słyszał już niemal co drugi Polak (47% respondentów badania PAYBACK). Dla większości osób jest ono tożsame z kupowaniem w sieci (65%) bądź też bardziej ogólnie – z przemyślanymi zakupami (51%). 3 na 4 klientów (74%) hołdujących idei smart shoppingu korzysta z powszechnie znanych promocji i rabatów. Równie popularne okazują się porównywarki cenowe (71%), a także recenzje innych internautów, których zasięga 2 na 3 badanych. Zakupy grupowe wybiera tylko 3 na 10 badanych.fot. wayne_0216 - Fotolia.com
Zakupy online
Kupujemy online, korzystamy z promocji i porównywarek cenowych, czytamy opinie użytkowników wybranych produktów. Jak wynika z badania PAYBACK Opinion Poll, to recepta Polaków na tzw. smart shopping.
– Polacy chętnie korzystają z możliwości, jakie oferuje Internet. Nie lubimy tracić zbyt dużo czasu ani pieniędzy, stąd duża popularność wszystkich narzędzi umożliwiających nam dokonywanie „sprytnych” i przemyślanych zakupów. Jednym z elementów smart shoppingu jest korzystanie z programów lojalnościowych, na co wskazało 35% badanych. Dzięki nim mamy dostęp do specjalnych promocji i rabatów, a niejednokrotnie możemy też liczyć na dodatkowe benefity za nasze wybory zakupowe. Doskonale wpisuje się w to nasz Program. Szeroka sieć partnerów i afiliantów PAYBACK pozwala na zbieranie punktów podczas codziennych zakupów niemalże wszystkich produktów pierwszej potrzeby. Oznacza, że można bardzo szybko zdobyć dużą liczbę punktów i wymienić je na nagrody lub kolejne zakupy – komentuje Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.
oprac. : eGospodarka.pl
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
Zakupy spożywcze robimy z listą w ręku
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
Dzieci podejmują decyzje zakupowe
Jakie opony letnie wybierają konsumenci?
Do galerii handlowej po odzież i obuwie
Czas na prace w ogrodzie: co kupujemy?
Preferencje konsumentów: oświetlenie
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki - prawie 5 mld EUR w 2023. Harmonogram naborów
Najlepsze lokaty i rachunki oszczędnościowe I 2023 r.
Jak wymienić okna za darmo?
Odszkodowanie z OC obniżane o rabaty lub upusty na części?
3 kluczowe elementy skutecznego systemu wynagradzania
Czy ochrona ubezpieczeniowa działa w czasie ćwiczeń rezerwy?
Cena gazu w USA ponownie silnie w dół