eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › poziom satysfakcji klienta
  • Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    01:06 16.11.2008

    ... z poprzednimi. Mimo, że 96,9 proc. klientów nie posiadało lojalnościowej karty klienta odwiedzonej kawiarni, tylko 74,2 proc. otrzymało propozycje jej otrzymania. Aż w ... , że średni poziom obsługi w polskich sieciach kawiarni jest bardzo dobry. Zarówno wygląd kawiarni (88,1 proc. możliwych od uzyskania punktów), obsługa klienta (89,1 proc.) ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    10:06 24.12.2007

    W ubiegłorocznym rankingu uczciwości i rzetelności zawodowej na 23 uwzględnione w nim zawody urzędnicy samorządowi - według Polaków - uplasowali się na 17 pozycji, a urzędnicy państwowi wysokiego szczebla zajęli dopiero 21 miejsce (gorzej wypadli tylko politycy i parlamentarzyści). Czy rzeczywiście z funkcjonowania urzędów obywatele są ... WIĘCEJ

    Tematy: badania społeczne, administracja publiczna, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    01:29 27.11.2007

    ... dzieci w wieku 0-3 lata) oraz Hot Oil (tylko 3-15 lat). Zakupy pod rodzicielską lupą W wizytowanych sklepach oceniano przede wszystkim poziom obsługi klienta, czystość i porządek oraz prezentację towaru. Szczególny nacisk położono na umiejętność budowania relacji z najmłodszymi klientami przez pracowników sklepu oraz dostępność placówek ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach
  • Jakość obsługi klienta w marketach

    Jakość obsługi klienta w marketach

    00:58 27.06.2007

    ... prezentacją towaru. Do najsłabszych elementów zaliczyć należy zbyt niski poziom obsługi przy kasie (hipermarkety), brak widocznych działań związanych z budowaniem lojalności klienta (supermarkety) oraz niedostateczne działania w zakresie ogólnej obsługi klienta (dyskonty). W klasyfikacji generalnej po uśrednieniu wyników z trzech badań, najwyżej ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta
  • Jakość usług w bankach europejskich

    Jakość usług w bankach europejskich

    00:54 15.05.2007

    ... które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta w największych bankach w Europie Środkowej. Oto główne wnioski z przygotowanego przez ... : Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Polska, Rumunia, Serbia, Słowenia i Węgry. Ogólny poziom obsługi klienta w bankach Europy Środkowej wyniósł średnio 77,3%. Krótko mówiąc ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Jakość usług w bankach

    Jakość usług w bankach

    01:21 20.04.2007

    ... % ocen „wyjątkowych” i odpowiednio 4% oraz 2% „poniżej przeciętnych” i „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym świadczy poniższa deklaracja - "W moim odczuciu BGŻ jest godnym polecenia bankiem. Pracownicy ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Urzędy w oczach Polaków

    Urzędy w oczach Polaków

    00:04 07.04.2007

    Urzędy Stanu Cywilnego i Urzędy Gminy należą do placówek, których pracownicy są najlepiej oceniani przez Polaków - wynika z raportu "Urzędnik: oczekiwania i rzeczywistość" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Najgorzej w oczach Polaków wypadają Urzędy Pracy i ZUS, choć i tutaj średnia w 5-punktowej skali ocen ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta, obsługa klienta, administracja publiczna
  • (Nie)lojalność polskich klientów

    (Nie)lojalność polskich klientów

    01:12 02.04.2007

    Zmiana dostawców stała się narodowym rytuałem Polaków, co kosztuje firmy blisko 2,5 miliarda Euro - wynika z Indeksu Migracji Klientów, przygotowanego przez BMC (ang. BMC Churn Index). Badania, które posłużyły do stworzenia indeksu, wskazują, że proces ten nabiera tempa - 26% klientów zmieniło w ciągu ostatnich sześciu miesięcy bank. 2007 może być ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów
  • Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów

    Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów

    12:22 07.06.2006

    ... satysfakcji klienta: Wywiady Wywiady osobiste (wywiady osobiste przeprowadzane są na ulicy, we własnej placówce dystrybucyjnej lub w siedzibie klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Zadowoleni z komputerów

    Zadowoleni z komputerów

    00:01 29.08.2004

    ... dziś bardziej zadowoleni ze swoich komputerów, niż jeszcze 3 lata temu. Wśród producentów najwyższe noty zebrały firmy Apple i Dell. Amerykański Indeks Satysfakcji Klientów ACSI to działająca od 10 lat niezależna organizacja zajmująca się oceną zadowolenia odbiorców indywidualnych z produktów i usług oferowanych na terenie ... WIĘCEJ

    Tematy: zadowolenie z komputera, poziom satysfakcji klienta, Apple, Dell

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: